Hallo,
Ik woon nog bij m'n moeder, en onze tuin is aan een opknap beurt toe.
Het achterste stuk, wat ooit een kaal stuk grond was met bloemen enzo in, willen we graag laten bestraten. Het was al een aantal jaren verwaarloosd dus het was meer oerwoud geworden dan tuin, dat ben ik nu beetje bij beetje aan het opknappen en het schiet al op, de grond is weer bijna kaal.
Weten jullie hoeveel euro ze er ongeveer per vierkante meter voor vragen, om een tuin te laten bestraten met gewone 30x30 cm (beton) tegels ?? Prijs tegels zelf niet inbegrepen. Het te bestraten gebied is zo'n 44 vierkante meter. Zelf ga ik er niet aan beginnen, is me een beetje teveel werk.
Zoals ik al zei ben ik dat gebied nu aan het opknappen, alle lange stengels onkruid zit al in de groencontainer, alleen liggen er nu nog allemaal kapot gekapte stukken gras in de tuin, omgekeerd met de wortels naar boven zodat ze uitdrogen en dood gaan. Wat moet ik daar mee doen, zand erover en tegels erop, of is het beter alles in de container te doen ?
Nu denken jullie vast wat doe je moeilijk, gooi het gewoon in de container en klaar. Maar het is best een groot stuk en veel werk om de stukken gras van zand te ontdoen en weg te gooien.
Ben best nog een groentje op het gebied van tuinieren, dus alle tips zijn welkom.