Nou ja, dat dus.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:41 schreef Taurus het volgende:
Ik neig naar 'het hoort gewoon zo', maar dat is natuurlijk geen argument. Ik denk, als ik dan iets er achter moet zoeken, dat ik graag de dominantie in mannen terug zie. Ik vind juist het mannelijke aan mannen aantrekkelijk, en ik associeer mannen met o.a. kracht en macht. Ik vind het 'ritueel' betalen - evenals de deur open houden, jas bij de dame aan doen etc. - daar allemaal bij horen.
Natuurlijk weet ik wel hoe het echt zit - we verdienen wellicht even veel en in mijn voorgaande relaties heb ik minstens net zo veel geld uitgegeven aan de boodschappen en andere zaken voor hem als hij aan mij en uit eten gaan, maar dat is in een andere context.
Ik ben juist enorm royaal met geld uitgeven, ik zie het liefst geld niet als geld maar gewoon als betaalmiddel, ik wil er niet bij nadenken. Vind het ook fijn als de man die mentaliteit ook heeft. Daarom gaat het in het restaurant echt om het 'ritueel' of 'gebruik', ik zit niet te denken 'hoeraaa, gratis gegeten' of iets dergelijks
Dus als ik je over mijn schouder leg en mee neem naar mijn grot waar je anaal vernederd word dan vind je dat tof, want dat is een ultiem vertoon van primitieve mannelijkheid.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik neig naar 'het hoort gewoon zo', maar dat is natuurlijk geen argument. Ik denk, als ik dan iets er achter moet zoeken, dat ik graag de dominantie in mannen terug zie. Ik vind juist het mannelijke aan mannen aantrekkelijk, en ik associeer mannen met o.a. kracht en macht. Ik vind het 'ritueel' betalen - evenals de deur open houden, jas bij de dame aan doen etc. - daar allemaal bij horen.
Natuurlijk weet ik wel hoe het echt zit - we verdienen wellicht even veel en in mijn voorgaande relaties heb ik minstens net zo veel geld uitgegeven aan de boodschappen en andere zaken voor hem als hij aan mij en uit eten gaan, maar dat is in een andere context.
Ik ben juist enorm royaal met geld uitgeven, ik zie het liefst geld niet als geld maar gewoon als betaalmiddel, ik wil er niet bij nadenken. Vind het ook fijn als de man die mentaliteit ook heeft. Daarom gaat het in het restaurant echt om het 'ritueel' of 'gebruik', ik zit niet te denken 'hoeraaa, gratis gegeten' of iets dergelijks
Zei ik primitieve mannelijkheid?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:45 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Dus als ik je over mijn schouder leg en mee neem naar mijn grot waar je anaal vernederd word dan vind je dat tof, want dat is een ultiem vertoon van primitieve mannelijkheid.
Is nog steeds mannelijkheid, had je maar duidelijker moeten zijnquote:
damn, overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Is nog steeds mannelijkheid, had je maar duidelijker moeten zijn
Oké, dan zeg ik nee stefanhaan, dat is niet wat ik bedoel met mannelijkheid.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:46 schreef stefanhaan het volgende:
[..]
Is nog steeds mannelijkheid, had je maar duidelijker moeten zijn
Tjah het is wel Fok! he.quote:
Sh!t zeg, moet ik maar iets anders zoeken om te doen :/quote:Op maandag 27 juni 2011 00:48 schreef Taurus het volgende:
[..]
Oké, dan zeg ik nee stefanhaan, dat is niet wat ik bedoel met mannelijkheid.
oke, luid en duidelijk. wat jij trouwens wil is alleen niet heel realistisch meer he. voornamelijk omdat vrouwen nu ook fulltime (kunnen) werken. mooi dat je zo eerlijk bent, maar het is helaas wel scheef gezien de ontwikkelingenquote:Op maandag 27 juni 2011 00:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Wie de schoen past..quote:Op zondag 26 juni 2011 23:22 schreef coner het volgende:
[..]
srs? seks op de eerste date is voor hoeren en sletten.
Wat heeft fulltime werken ermee te maken? Ik zeg toch dat we evenveel aan elkaar uitgeven, maar wel aan andere dingen? Het hoeft trouwens ook niet realistisch wat mij betreft, ik vind het helemaal niet onplezierig om de typische vrouw uit te hangen (biertje klaarzetten, masseren, sexy aankleden etc.) en in mijn ervaring zijn er voldoende mannen aanwezig in 2011 die het ook fijn vinden de man uit te hangen (mij 'beschermen', deur open houden, zware dingen als vanzelfsprekend dragen en dus betalen in restaurants, bijvoorbeeld). Das wellicht niet realistisch, maar van realisme word ik niet opgewonden.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:52 schreef Zeepvloertje het volgende:
[..]
oke, luid en duidelijk. wat jij trouwens wil is alleen niet heel realistisch meer he. voornamelijk omdat vrouwen nu ook fulltime (kunnen) werken. mooi dat je zo eerlijk bent, maar het is helaas wel scheef gezien de ontwikkelingen
quote:Op maandag 27 juni 2011 01:00 schreef Zeepvloertje het volgende:
met fulltime werken bedoelde ik dat mannen en vrouwen financieel gezien dezelfde daadkracht kunnen hebben. en ik wil je niet aanvallen hoor, stiekem vind ik het erg fijn dat er vrouwen als jij zijn.
met boobies?quote:Op maandag 27 juni 2011 01:00 schreef Zeepvloertje het volgende:
met fulltime werken bedoelde ik dat mannen en vrouwen financieel gezien dezelfde daadkracht kunnen hebben. en ik wil je niet aanvallen hoor, stiekem vind ik het erg fijn dat er vrouwen als jij zijn.
Uiteraardquote:
Precies! Als een vrouw verwacht dat ik alles voor haar ga betalen, mag ik verwachten dat ze mijn huis gaat schoonmaken, mij op commando pijpt en met een boerka over straat gaat wanneer ik dat zeg.quote:Op maandag 27 juni 2011 00:56 schreef Suphomes het volgende:
[..]
Wie de schoen past..
Als zij verwacht dat je betaalt mag je daar zelf ook verwachtingen aan verbinden.
quote:Op maandag 27 juni 2011 01:14 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Precies! Als een vrouw verwacht dat ik alles voor haar ga betalen, mag ik verwachten dat ze mijn huis gaat schoonmaken, mij op commando pijpt en met een boerka over straat gaat wanneer ik dat zeg.
Niks mis mee hoorquote:Op maandag 27 juni 2011 01:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Vrouwen die zo denken... echt een afknapper.
Eens.quote:Op maandag 27 juni 2011 01:25 schreef Buitendam het volgende:
Een meisje wordt voor mij pas interessant als ze onafhankelijk is. Als ik het eten betaal, dan zij de cocktails in de cocktailbar ofzo. Niets zo afstotelijks als een meisje wat gretig gebruik maakt van de portemonnee van d'r date. Eentje die wat tegengas geeft, dat doet een date met mij altijd ten goede.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |