Heb hem nog even gepast maar hij is best kort eigenlijk bij mij! Denk bij jou net boven de knie.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:21 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Oke, dan hoop ik dat hij bij mij ook leuk staat aangezien hij dan over mijn knie komt en heb nog geen jurkje gezien waarbij ik dat mooi vond staan bij mij.
Ben wel benieuwd
Bestelling binnen en alles al gepast, nou serieus, er is té veel leukquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:35 schreef heaven7 het volgende:
Grote bestellingen zijn leukHeb er ook dus nog 1 staan van inmiddels alweer ¤254,-
Allemaal leuke saledingen gescoord vanochtend, eindelijk eens productief om half 6 achter de laptop! Jurkjes voor ¤3,95 enzo
TNT denkt na een week volgens mij gewoon: geen pakje ontvangen van H&M? Dan ook geen collonummer meer (en terecht)quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:53 schreef alors het volgende:
Volgens mij doet H&M dat hoor, die sturen een nieuw collonummer erbij en dan krijg je een nieuwe t&t pagina...
Hm, bij mij staat dat er toch echt niet. Kan je dat zien bij iedere betaalmogelijkheid? Ik heb b.v. acceptgiro en dan staat er alleen: bestelling wordt thuis afgeleverd.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:16 schreef NouMooiNiet het volgende:
Als je links op "mijn bestelling" klikt, komen rechts die artikelen uit die bestelling te staan met als kopje een datum en rechts daarvan verzendstatus met een knop "volg pakketje"
Ik betaal ook met acceptgiro.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:24 schreef Dreaming-of-Paris het volgende:
[..]
Hm, bij mij staat dat er toch echt niet. Kan je dat zien bij iedere betaalmogelijkheid? Ik heb b.v. acceptgiro en dan staat er alleen: bestelling wordt thuis afgeleverd.
Ja precies maar daar staan bij mij alleen geretourneerde artikelen uit het verleden. Heb echt nog nooit gezien dat ik een bestelling kon volgen of wat dan ook en nu dus nog steeds niet. Toch jammer...quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:41 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]
Ik betaal ook met acceptgiro.
Je hebt 2 verschillende opties links, onder het knopje "overzicht":
- Mijn bestellingen die in behandeling zijn (hier is dus nog niks mee gebeurd, kun je nog artikelen aan toevoegen)
- Mijn bestellingen --> deze is al een stapje verder en voorgemeld, hier staat bij mij een link naar TNT bovenaan in t zwarte kopje
Bij mij dan
Heb het even voor je opgezocht, 't is nr 92-4210quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:45 schreef NouMooiNiet het volgende:
@Joell: heb je een artikelnummer van die laatste broek (jouw favoriete)?
Thanks!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:48 schreef Joell het volgende:
[..]
Heb het even voor je opgezocht, 't is nr 92-4210
Wat gek, al die problemen met inloggen. Heb echt nergens last van! De site is wel even wennen, maar vind het wel tof dat je nu bijv. kan selecteren op kleur binnen een artikelsoort. Yay voor alleen maar witte singlets in 1 oogopslag!quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:58 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Aj ik kan ook niet meer inloggen. I.i.g dan ben ik ingelogd, wil ik bestellen maar dan krijg ik te staan dat ik te lang niet actief ben geweest..
Raar hopen dat dat snel opgelost is
Ja ik snap het ook niet op mobiel had ik dit probleem niet. Nog maar even afwachtenquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:40 schreef Mutsefluts het volgende:
[..]
Wat gek, al die problemen met inloggen. Heb echt nergens last van! De site is wel even wennen, maar vind het wel tof dat je nu bijv. kan selecteren op kleur binnen een artikelsoort. Yay voor alleen maar witte singlets in 1 oogopslag!![]()
Heb trouwens een artikel gevonden met extreem lange levertijd: een felroze short in maat 42, verwachte leverdatum: 26-30 september!
hihi thanks, en nog geen aanfoto, ik kan wel kijken of ik er vanmiddag/vanavond even tijd heb om er ééntje te maken ^^quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:24 schreef heaven7 het volgende:
Ja dat heb ik ook! En ineens was die jumpsuit ook leverbaar in mijn maat na weet ik hoeveel ochtenden voor noppes opstaan nog met de oude siteToeval of?? ":P
Joell, leuke bestelling! Dat jurkje heb ik gister ook uit de sale in mn bestelling gemiktHeb je een aanfoto?? Kan niet wachten!
Ja ik heb chrome, opera, firefox, en internet explorer geprobeerd maar hij blijft het begin scherm terug geven dat ik weer moet inloggen of zeggen dat ik te lang niet actief ben geweest. Terwijl ik me net aan het inloggen ben.quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:28 schreef heaven7 het volgende:
Heb je niet gewoon nog internet explorer staan? Die gebruik ik altijd als het in chrome of firefox niet werkt.
Nee volgens mij niet, heb ik al zo vaak gehad en moest gewoon betalen zonder korting te hebbenquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb een vraagje over een kortingscode, H&M antwoordt niet (heb dit weekend gemaild), misschien heeft iemand van jullie ooit zoiets gehad: ik had een 25% code voor het duurste artikel. Dat artikel heb ik teruggestuurd. Mag ik dan 25% aftrekken van het duurste artikel dat ik wel hou?
Bedankt!quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:05 schreef Joell het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet, heb ik al zo vaak gehad en moest gewoon betalen zonder korting te hebben
Oh, oke, nou ja, ik heb erover gemaild, dus misschien dat ze het dan wel aanpassen. Thx.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:08 schreef heaven7 het volgende:
Mijn zusje had vorige week toen ze belde dat ze em op een ander artikel wat ze wel wilde hebben zetten. Maar dat kun je niet zelf doen nee.
Is dat niet omdat alle uitverkochte artikelen ook te zien zijn?quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:52 schreef NouMooiNiet het volgende:
Is de collectie nu groter geworden sinds de nieuwe site of lijkt dat maar?
Ik zit bij schoenen te kijken en kom een hele hoop tegen dat ik nog nooit gezien heb, t lijkt echt veel meer!
Ik had het zelf bij dat andere artikel op de retourbon geschreven en dat is goed gegaan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik heb een vraagje over een kortingscode, H&M antwoordt niet (heb dit weekend gemaild), misschien heeft iemand van jullie ooit zoiets gehad: ik had een 25% code voor het duurste artikel. Dat artikel heb ik teruggestuurd. Mag ik dan 25% aftrekken van het duurste artikel dat ik wel hou?
Dat is handig inderdaad. (Alleen werkt het met de maten nog niet. Komt door mijn combi.)quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:22 schreef koekjesmonsterrr het volgende:
Ik vind de site ook wel fijn en inderdaad dat je kan selecteren op kleur is echt handig.Kun je gelijk kijken hoe je het gaat matchen.
Oh daar heb ik niet op gelet.. Onhandig dan.quote:Op donderdag 30 juni 2011 12:16 schreef wyccie het volgende:
[..]
Is dat niet omdat alle uitverkochte artikelen ook te zien zijn?
Staat het niet mooi bedoel je?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:58 schreef Tyler-Girl het volgende:
Pakketje is binnen.....en alles kan terug. Het linnen bikerjasje...is nogsteeds nix
Bij mij ook, mijn buurvrouw had het aangenomen omdat ik nog in mijn bed lag (tja is weer 04:45 geworden afgelopen nacht op Fok) het witte tuniekjurkje kan terug (had ik al gekocht in de winkel en deze valt bovendien veel te groot) de witte linnen instappers schoenen behoudt ik.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:58 schreef Tyler-Girl het volgende:
Pakketje is binnen.....en alles kan terug. Het linnen bikerjasje...is nogsteeds nix
quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:21 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Bij mij ook, mijn buurvrouw had het aangenomen omdat ik nog in mijn bed lag (tja is weer 04:45 geworden afgelopen nacht op Fok) het witte tuniekjurkje kan terug (had ik al gekocht in de winkel en deze valt bovendien veel te groot) de witte linnen instappers schoenen behoudt ik.
Ik weet niet of er een simpelere manier is, maar dames - alles bekijkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:56 schreef Raantje het volgende:
Klopt het dat de positiemode niet meer te bestellen is? Das wel heel erg balen, de H&M in mijn woonplaats heeft geen mama-afdeling.
Ah, dan heb ik niet goed gekeken, thx! Vond de vorige site een stuk overzichtelijker.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik weet niet of er een simpelere manier is, maar dames - alles bekijken
En dan rechts onder concepten 'mama'
Hij lijkt alleen niet goed te laden nu, maar dat lijkt me een foutje?
Ik heb overigens -zes dagen later en na m'n betaling- bericht van de H&M dat ze korting hebben gegeven op het duurste artikel dat ik hou. Er staan nog wat dingen in bestelling, dus da's geen probleem verder
Ik wachtquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:30 schreef Joell het volgende:
[..]
hihi thanks, en nog geen aanfoto, ik kan wel kijken of ik er vanmiddag/vanavond even tijd heb om er ééntje te maken ^^
quote:
Deze pyama achtige broeken mij denken aan die zg ''Housebroeken'' die in de jaren 1992 t/m '95 erg in waren. Heb er zelfs nog twee liggen uit die tijd en zijn er sprekend uit als die twee broeken die je hier laat zien.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:28 schreef saaw het volgende:
heb deze besteld
ben mega fan van die pyama-achtige zomerbroekies
Mooi!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:28 schreef CherryLips het volgende:
Deze heb ik nu dus
[ [url=http://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/A46%2083415%2010100%2034%204346%201.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/large]]afbeelding[/url] ]
O ze hebben rare plaatjes-url's tegenwoordig, ben benieuwd of ie het doet
Ja je hebt gelijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:01 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Deze pyama achtige broeken mij denken aan die zg ''Housebroeken'' die in de jaren 1992 t/m '95 erg in waren. Heb er zelfs nog twee liggen uit die tijd en zijn er sprekend uit als die twee broeken die je hier laat zien.
Wat is het nummer van die linkse, kan hem niet vindenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:28 schreef saaw het volgende:
heb deze besteld
[ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/A01%2079830%20D1295%2041%202612%200.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ][ [url=https://lp.hm.com/hmprod?set=key[source],value[/model/2011/A55%2079950%2010103%2051%203961%204.jpg]&set=key[rotate],value[]&set=key[width],value[]&set=key[height],value[]&set=key[x],value[]&set=key[y],value[]&call=url[file:/product/quicklook/large]]afbeelding[/url] ]
ben mega fan van die pyama-achtige zomerbroekies
someone??quote:Op vrijdag 1 juli 2011 11:10 schreef Sandous het volgende:
heeft iemand kortingcodes voor mij.. zit in du kassah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |