4 à 5 kilometer per uur. Met stevig doorlopen haalt men 6, neigt het naar slenteren, dan 3.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:09 schreef gogosweden het volgende:
en waar baseer je dat dan op? gemiddelde loopsnelheid = ?
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:11 schreef Barcaconia het volgende:
3kmpu gemiddeld. Moet ik even narekenen hoe lang je er over doet. Ik kom zo bij je terug.
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:11 schreef Barcaconia het volgende:
3kmpu gemiddeld. Moet ik even narekenen hoe lang je er over doet. Ik kom zo bij je terug.
Ditquote:Op zondag 26 juni 2011 22:11 schreef Socios het volgende:
[..]
4 à 5 kilometer per uur. Met stevig doorlopen haalt men 6, neigt het naar slenteren, dan 3.
ok, ik loop dus over een weg, met heuvels ertussen. dus als ik een uurtje aanhoud komt het wel goed?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:11 schreef Socios het volgende:
[..]
4 à 5 kilometer per uur. Met stevig doorlopen haalt men 6, neigt het naar slenteren, dan 3.
Als jij een normaal tempo aanhoud ipv een slentertempo wel ja.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ok, ik loop dus over een weg, met heuvels ertussen. dus als ik een uurtje aanhoud komt het wel goed?
slenteren is niets voor mijquote:Op zondag 26 juni 2011 22:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als jij een normaal tempo aanhoud ipv een slentertempo wel ja.
quote:Op zondag 26 juni 2011 22:16 schreef gogosweden het volgende:
best kut dat ik nu in zweden woon btwwil ik morgen naar de stad, bus gaat half 10. + 10 min brommer over een zandweg naar openbare weg + een uur lopen naar bushalte + 10 minuten eerder zijn om de bus niet te missen + een uur om te ontbijten en te douchen = +- 7 uur uit bed
maar jij hebt dan ook geen zomervakantiequote:Op zondag 26 juni 2011 22:17 schreef BrandX het volgende:
[..]om 7 uur ben ik al een half uur aan het werk hier
7 uurquote:Op zondag 26 juni 2011 22:17 schreef BrandX het volgende:
[..]om 7 uur ben ik al een half uur aan het werk hier
nejquote:Op zondag 26 juni 2011 22:17 schreef gogosweden het volgende:
[..]
maar jij hebt dan ook geen zomervakantie
ik gelukkig nietquote:Op zondag 26 juni 2011 22:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
7 uurDan heb ik er al een halve dag opzitten lui werkschuw tuig
Van die heuvels kun je goed gebruik maken. Plan je route zo dat je alleen heuvel-af gaat. Dan ben je er in 20 minuten wel.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:12 schreef gogosweden het volgende:
[..]
ok, ik loop dus over een weg, met heuvels ertussen. dus als ik een uurtje aanhoud komt het wel goed?
dit is mijn eerste week, nog 9 weken vakantie te gaan, daarna 3 weken school en dan met school 1 week naar duitsland.quote:Op zondag 26 juni 2011 22:18 schreef BrandX het volgende:
[..]
nej
maar ik ben straks wel de hele maand augustus vrij
Dan kom ik net uit bed....quote:Op zondag 26 juni 2011 22:17 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
7 uurDan heb ik er al een halve dag opzitten lui werkschuw tuig
Je hebt een brommer maar gaat toch een uur lopen?quote:Op zondag 26 juni 2011 22:16 schreef gogosweden het volgende:
best kut dat ik nu in zweden woon btwwil ik morgen naar de stad, bus gaat half 10. + 10 min brommer over een zandweg naar openbare weg + een uur lopen naar bushalte + 10 minuten eerder zijn om de bus niet te missen + een uur om te ontbijten en te douchen = +- 7 uur uit bed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |