netjesquote:Op woensdag 29 juni 2011 11:02 schreef Stuurloos het volgende:
[..]
Gister afscheidsborrel gehad en t volgende gekregen:
- overnachting in een van de Amrath hotels voor 2 personen incl. ontbijt (m.u.v. Amsterdam)
- nationale dinerbon twv 50 euro
- Ici Paris bon twv 20 euro
- bos bloemen
- 2 flessen wijn
- doosje Merci en doosje Celebrations
- luchtje Puma I'm Going
Al met al mag ik niet klagen denk ik zo![]()
Viel spassquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:57 schreef Guard het volgende:
paar minuten nog, en dan einde werkdag, en dan ga ik straks
lekker naar Werchter
dank je, en Dat lijkt me wel jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:37 schreef theKiD het volgende:
[..]
Viel spassMaar heb zo een vermoeden dat dat best goed gaat komen
veel plezier in belgiequote:Op woensdag 29 juni 2011 15:57 schreef Guard het volgende:
paar minuten nog, en dan einde werkdag, en dan ga ik straks
lekker naar Werchter
ik ben het nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:28 schreef _Ophelia_ het volgende:
Guard, veel plezier!![]()
*dingdong* Wil de persoon die op vol volume oude nlse muziek draait zijn deur en/ of raam dichtdoen *dingdong*
is comic sans dagquote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:42 schreef hetzusjevan het volgende:
Waarom zie ik ineens overal comic sans ms als lettertype op FOK?om te huilen.
Vrijdag 1 juli is het comic sans dag :')quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:42 schreef hetzusjevan het volgende:
Idd.. wat een baggertypequote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:42 schreef hetzusjevan het volgende:
ach maar 1 dagquote:
Bier drinken in de kroegenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:08 schreef JeffreyXL het volgende:
Is er iets te doen in tilburg vanavond?
Tommy nog gespot?quote:Op zondag 3 juli 2011 19:33 schreef Crazy-M het volgende:
Zoooo was gezellig met t-paradeen ook de afsluiting in de kroegen
nee, de party bus niet gezien maar wel de hele optochtquote:
Oeh, ik wil ook een uil, stuur eens hierheen als je er klaar mee bent! Ik hoor er nu geen namelijk.quote:
Ik hoor hem ook niet meer.quote:Op maandag 4 juli 2011 01:23 schreef krioro het volgende:
[..]
Oeh, ik wil ook een uil, stuur eens hierheen als je er klaar mee bent! Ik hoor er nu geen namelijk.
Gevonden !!quote:
quote:05:06:20 04-07-11 01/074 GROUP-1 Prio 2 Uil tegen de woning gevlogen. Graag contact meldkamer.
0830116 Veiligheidsregio Noord- en Oost-Gelderland (Wildbeheereenheid IJsselvallie)
0830999 Meldkamer Oost Nederland (Monitorcode)
Ali chemicali wc'squote:Op maandag 4 juli 2011 15:38 schreef Guard het volgende:
Zo ben weer thuis.
Het was werkelijk waar een topfestival, prachtige optredens gezien, leuke en intressante nieuwe mensen leren kennen, en flink bruin geworden ook nog.![]()
en nu ga ik op een echte plee zitten, wat een verademing na 5 dagen Dixi-leed
Tering wat was het weer druk in de stadhuisstraat. Maar overgeslagen... Radje draaien op vrijdag daar ging al prima genoegquote:Op zondag 3 juli 2011 19:33 schreef Crazy-M het volgende:
Zoooo was gezellig met t-paradeen ook de afsluiting in de kroegen
Wij waren nog even naar de kok gegaan was nog een beach party en nog een percussie band die er optrad (loods35)quote:Op maandag 4 juli 2011 20:59 schreef existenz het volgende:
[..]
Tering wat was het weer druk in de stadhuisstraat. Maar overgeslagen... Radje draaien op vrijdag daar ging al prima genoeg
quote:Op maandag 4 juli 2011 05:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Gevonden !!
wel omgeving gelderland:
[..]
whehe,quote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Iemand nog een tip om een kat zover te krijgen dat hij nú plast in plaats van druppelt op de plek die ik wil...
Mijn gruiskater wil niet meewerken![]()
Spam ?quote:
Nee, hij druppelt alleen maarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:14 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
whehe,
aparte kat
plast hij wel ergens anders ?
Wat hij zegtquote:
plas tabletjes? DA ?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:47 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Nee, hij druppelt alleen maar
[..]
Wat hij zegt
aah ok, misschien iets van nier stenen ofzo, weet ook nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Afspraak is uiteraard al gemaakt voor later vandaag
Ik gok op blaasgruisquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
aah ok, misschien iets van nier stenen ofzo, weet ook niet
aah kan ook nog hahaquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:59 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik gok op blaasgruis![]()
Iets met in het verleden behaalde resultaten en voorspellingen op basis daarvan,
De dierenarts heeft hem bij gebrek aan beter gewoon "uitgeperst".quote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:31 schreef theKiD het volgende:
In zijn kattenbak zetten en zorgen dat ie er niet uit kan
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:14 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De dierenarts heeft hem bij gebrek aan beter gewoon "uitgeperst".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |