mja alleen afwachten wanneerquote:Op maandag 27 juni 2011 20:10 schreef automatic_ het volgende:
Noodweer
Oké, alleen als ik gewoon lekker thuis ben![]()
ik nietquote:
Biertijd !quote:Op maandag 27 juni 2011 11:17 schreef PierreTT het volgende:
Vanmiddag nog tentamen, en dan 2 maanden vakantie
+1quote:Op maandag 27 juni 2011 23:06 schreef Guard het volgende:
Het is me toch een potje benauwd op de bovenverdieping van mijn huis, gewoon niet leuk meer
Ik ben blij als het morgen is, dan maar koud!quote:
ik heb ook redelijk geslapenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 06:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik ben blij als het morgen is, dan maar koud!
*het zonnetje in huis dat echt héél goed heeft geslapen meldt zich ook....
hehe, en al lekker aan het regenen in tilburg ?quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:30 schreef theKiD het volgende:
[..]
Vannacht om 1 uur was het nog steeds +20 graden iig toen ik buiten stond..
Nope.. al hoor ik wel in de verte onweer aankomen...quote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:31 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hehe, en al lekker aan het regenen in tilburg ?
Eerste druppels zijn hier precies 40 sec geleden gevallenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 11:47 schreef Guard het volgende:
Er komt wel een rood wolkje aanschuiven op buienradar, zeker precies boven Tilburg West als ik lunchpauze heb...
Live weerbericht met Kiddow!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:03 schreef theKiD het volgende:
[..]
Eerste druppels zijn hier precies 40 sec geleden gevallen
wel makkelijkquote:
Nog een paar nachtjes slapenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 12:10 schreef Guard het volgende:
Ik ben wel toe aan mijn minivakantie op Werchter merk ik, ben leuk allemaal dingen door elkaar aan het halen en daardoor de verkeerde accounts e.d. aan het disablen en wegflikkeren...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |