Ik wil nog een keer naar Pandemonium.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:32 schreef znarch het volgende:
[..]
Gewoon doen! Zeker nu de nederlandse mooiboys en chimeids het nog niet gevonden hebben. Zet 2011 gewoon in je agenda
ga ik je daar mischien tegen komen!!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:34 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer naar Pandemonium.
Early.
JA! DOEN! Beste early feest wat er is.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:34 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer naar Pandemonium.
Early.
Defqon 1 is een feest met als hoofdmuziek Hardstyle. Als je zo graag in je Australian en Nikies wil gaan hakken moet je daar niet heen gaan, dan moet je bij Dominator zijn of naar Masters of Hardcore gaan.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk zoeen dagjes iemand.
Die niet weet dat je ook andere area's hebt en dat er ook zat Hardcore Producers zijn.
Ik kan wel hakken, ging vroeger veel naar feesten en draag die trainingspakken ruim tien jaar later niet meer, maar ik draag louter merkkleding. En nu ga jij mij vertellen dat je mij niet op die feesten wilt hebben?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Lekker thuisblijven dan.
Ik zie soms ook van die lui die totaal niets met de muziek te hebben.
Ze kunnen niet hakken of iets dergelijks, maar staan wel heel de tijd in de weg als jij bezig bent. En soms lachen ze ook nog om je, puur omdat ze het er raar uit vinden zien.
En ga nou niet zeggen dat ik niet kan hakken, want bij lui die het gewoon echt als de beste kunnen doen ze precies hetzelfde.
Daar erger ik me aan.
[..]
Dat zeg ik ook niet dat muziek in kleding style uitgedrukt hoeft te worden. Ik wil alleen zeggen dat ik het belachelijk vind dat jij je als een "neger" in mijn ogen kleed en dan bij dat soort feesten rond hangt.
Indien goede uitleg overweeg ik een hardcore linedance clubje op te zetten. Kunnen we volgend jaar met een paar bussen naar MoH. Waar wij allen hetzelfde kapsel hebben, hetzelfde dansen en dezelfde kleding dragen.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:31 schreef jezelf het volgende:
porsche1 leer ons dan eens hoe we moeten hakken?
Hakken met een smaakje!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:40 schreef jezelf het volgende:
[..]
Indien goede uitleg overweeg ik een hardcore linedance clubje op te zetten. Kunnen we volgend jaar met een paar bussen naar MoH.
Mijn hardcoreliefhebbende maten verzekeren me dat iedereen kan hakken.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Lekker thuisblijven dan.
Ik zie soms ook van die lui die totaal niets met de muziek te hebben.
Ze kunnen niet hakken of iets dergelijks, maar staan wel heel de tijd in de weg als jij bezig bent. En soms lachen ze ook nog om je, puur omdat ze het er raar uit vinden zien.
En ga nou niet zeggen dat ik niet kan hakken, want bij lui die het gewoon echt als de beste kunnen doen ze precies hetzelfde.
Daar erger ik me aan.
Er zit een verschil tussen broeken op half 7, een vaag kapsel wat 90% van de jeugd heeft en gewone merkkleding.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:37 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik kan wel hakken, ging vroeger veel naar feesten en draag die trainingspakken ruim tien jaar later niet meer, maar ik draag louter merkkleding. En nu ga jij mij vertellen dat je mij niet op die feesten wilt hebben?
Nou, dan zal ik je weer uit die droom helpen. Dat is niet zo.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:41 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Mijn hardcoreliefhebbende maten verzekeren me dat iedereen kan hakken.
Leg de pasjes eens uit dan.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen broeken op half 7, een vaag kapsel wat 90% van de jeugd heeft en gewone merkkleding.
[..]
Nou, dan zal ik je weer uit die droom helpen. Dat is niet zo.
Kicken, voetje langs achter, voetje met een zwenk beweging opzij, voetje aan tikken en nu en dan als de beat inzakt een high kick. Dat soort pasjes.quote:
Ik ga straks even oefenen.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Kicken, voetje langs achter, voetje met een zwenk beweging opzij, voetje aan tikken en nu en dan als de beat inzakt een high kick. Dat soort pasjes.
mja, dat is de huidige pubermode. Vind het niet heel raar eigenlijk. Wordt pas raar als je hordes buitenlanders op die feesten ziet in plaats van een paarquote:Op zondag 26 juni 2011 21:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen broeken op half 7, een vaag kapsel wat 90% van de jeugd heeft en gewone merkkleding.
Ach ja, maar jij asocieert mooiboys ook met hiphop.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
[..]
Nou, dan zal ik je weer uit die droom helpen. Dat is niet zo.
Succes, het staat niet in de goede volgorden hoor. Dat verschilt bij iedereen, en de ene doet de voet wel achterlangs en de ander weer niet en ga zo maar door.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:46 schreef Misan het volgende:
[..]
mja, dat is de huidige pubermode. Vind het niet heel raar eigenlijk. Wordt pas raar als je hordes buitenlanders op die feesten ziet in plaats van een paar
Omdat ik de meeste van dat soort mooiboys met dat soort muziek zie lopen.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:47 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Ach ja, maar jij asocieert mooiboys ook met hiphop.
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:46 schreef Misan het volgende:
[..]
mja, dat is de huidige pubermode. Vind het niet heel raar eigenlijk. Wordt pas raar als je hordes buitenlanders op die feesten ziet in plaats van een paar
Educatiemode:quote:Op zondag 26 juni 2011 21:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Omdat ik de meeste van dat soort mooiboys met dat soort muziek zie lopen.
Of het nou rap is of hiphop, dat maakt mij niet uit. Voor mij is het hetzelfde.
Dat geldt ook voor die lui, hardcore en hardstyle is voor hun ook hetzelfde.
Wat hij zegt.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:57 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Educatiemode:
Rap staat niet tot hiphop als hardcore staat tot hardstyle.
Rap is muziek en hiphop is een scéne, eentje die gekenmerkt wordt door rap, breakdancen, graffiti, beatboxen en hiphopkleding. G-star is geen hiphopkleding en mooiboys hebben dus helemaal niks van doen met hiphop (behalve dat ze die kraag omhoog hebben gestolen).
Verder is jumpstyle (één van de stijlen op defqon als ik me niet vergis) ook behoorlijk in geweest bij de mooiboys dus volgens jouw logica moet ik als ik op een hiphopfeest allemaal g-starboys zie ook een KLB topic openen over dat jumpstyle jochies op een hiphopfeest komen.
Mooiboys luisteren alles wat in is op het moment en hebben geen ruk met een bepaalde muziekstijl te maken.
Jumpstyle, dan noem je ook wat.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:57 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Educatiemode:
Rap staat niet tot hiphop als hardcore staat tot hardstyle.
Rap is muziek en hiphop is een scéne, eentje die gekenmerkt wordt door rap, breakdancen, graffiti, beatboxen en hiphopkleding. G-star is geen hiphopkleding en mooiboys hebben dus helemaal niks van doen met hiphop (behalve dat ze die kraag omhoog hebben gestolen).
Verder is jumpstyle (één van de stijlen op defqon als ik me niet vergis) ook behoorlijk in geweest bij de mooiboys dus volgens jouw logica moet ik als ik op een hiphopfeest allemaal g-starboys zie ook een KLB topic openen over dat jumpstyle jochies op een hiphopfeest komen.
Mooiboys luisteren alles wat in is op het moment en hebben geen ruk met een bepaalde muziekstijl te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |