Filmpje dan!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:22 schreef porsche1 het volgende:
En ga nou niet zeggen dat ik niet kan hakken, want bij lui die het gewoon echt als de beste kunnen doen ze precies hetzelfde.
Daar erger ik me aan.
Inderdaadquote:Op zondag 26 juni 2011 21:26 schreef Crimyclown het volgende:
Sinds wanneer is hakken iets van kunnen? Als je maar plezier hebt boeit het geen fck hoe spastisch je beweegt.
Ik weet niet of jij het fijn vindt als je voor je donder wordt geschopt omdat iemand maar een beetje in het wilde weg zijn benen omhoog gooit.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:26 schreef Crimyclown het volgende:
Sinds wanneer is hakken iets van kunnen? Als je maar plezier hebt boeit het geen fck hoe spastisch je beweegt.
Nee, rotzooi.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:26 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Gebruik je nog geen pillen trouwens?
In nuchtere toestand doe ik wel 2 stappen achteruit.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:27 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij het fijn vindt als je voor je donder wordt geschopt omdat iemand maar een beetje in het wilde weg zijn benen omhoog gooit.
Nee dankje.
haha maak je borst maar nat danquote:Op zondag 26 juni 2011 21:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]Ga (nog) niet buiten Nederland.
Laatste feestje ook waar ik was, wat van die ventjes die alleen maar in de weg staan. Vreselijk.
Of van die lui die alleen maar met wat vingertjes in de lucht hangen heel de tijd.
Ga dat lekker ergens verderop doen, en niet recht voor de stage.
Dan hoop ik dat daar ruimte voor is, want iemand als ik is er vaak niet blij mee dat ik ineens een duw krijg ofzo.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:28 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
In nuchtere toestand doe ik wel 2 stappen achteruit.
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:27 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, rotzooi.
Ben nog jong genoeg om het alleen vol te kunnen houden.
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:28 schreef Convict het volgende:
[..]
haha maak je borst maar nat danals je je al ergert aan die lui
wacht maar tot je in de knoop raakt met 1 van die alto broeken tijdens het hakken ;p
of hun rare gestamp
dan ga je wat ikbennieuwopfok zegt pillen hard nodig hebben wil je je dan nog vermaken daaro![]()
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waarom werkt mijn smiley verdomme niet?
Omg, syndicate moet je echt een keer heenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]Ga (nog) niet buiten Nederland.
Laatste feestje ook waar ik was, wat van die ventjes die alleen maar in de weg staan. Vreselijk.
Of van die lui die alleen maar met wat vingertjes in de lucht hangen heel de tijd.
Ga dat lekker ergens verderop doen, en niet recht voor de stage.
Jij bent waarschijnlijk zoeen dagjes iemand.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:30 schreef Internepper het volgende:
Hardcore vergelijken met Hardstyle.
Sowieso eerder naar Intents festival gaan dan Defqon.
Dat is inderdaad doodzonde!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:22 schreef znarch het volgende:
[..]
Maar het blijft toch kut dat zulke studentenverenigingen kaarten kopen die ook in de hand van echte liefhebbers hadden kunnen zijn?
En idd, Dominator
Tegenwoordig lijkt het heel erg op elkaar hoor.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:30 schreef Internepper het volgende:
Hardcore vergelijken met Hardstyle.
Sowieso eerder naar Intents festival gaan dan Defqon.
Anthem van Re-Style was wel dik vond ik.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:31 schreef znarch het volgende:
[..]
Omg, syndicate moet je echt een keer heen
Gewoon doen! Zeker nu de nederlandse mooiboys en chimeids het nog niet gevonden hebben. Zet 2011 gewoon in je agendaquote:Op zondag 26 juni 2011 21:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Anthem van Re-Style was wel dik vond ik.
Hoop er ooit wel heen te gaan ja.
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Tegenwoordig lijkt het heel erg op elkaar hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |