Defqon.1 mensenquote:
Dat zeg ik ook in de OP.quote:
Overigens is je klacht deels terecht, de halve lounge vol met mooiboy's die er (met hun ziel onder hun arm) achter zijn gekomen dat Defqon.1 niet voor niets voor 'the harder styles' is.quote:
Weer kippenvel.quote:
Zeker welquote:
Omdat het een feest is met mijn soort muziek, en doordat er van dat soort lui heen gaan lijkt het net een hiphop feest.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou je klagen over een feest waar je toch niet heen gaat?
Kijk, dat bedoel ik.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Aussies en Hardcore kledingAlleen van die kinderen die dat dragen. En ja de helft op Defqon is dagjesvolk, boeiend. Als je je aan anderen op een feest ergert ben je kankertriest.
Toen werd TS geboren.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef Joe-Momma het volgende:
Dus de ts is overduidelijk in de jaren 90 blijven hangen.
Dat is pas een dikke fail.
Nee joh, vandaar zie je 90% van de jeugd tegenwoordig met dat soort kleding lopen en van die yo yo herrie uit hun blackberry...quote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Niks van wat jij opnoemt heeft iets met hiphop te maken.
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:03 schreef nattermann het volgende:
En nog iets, een fucking house-area op een festival als Defqon!_!_!
Dat is net zo misplaatst als het feit dat ze op Defqon rondlopen. Je schopt je eigen klacht onderuit met deze onzin.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:05 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Toen werd TS geboren.
[..]
Nee joh, vandaar zie je 90% van de jeugd tegenwoordig met dat soort kleding lopen en van die yo yo herrie uit hun blackberry...
Je bent zelf een rappert.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:05 schreef porsche1 het volgende:
Nee joh, vandaar zie je 90% van de jeugd tegenwoordig met dat soort kleding lopen en van die yo yo herrie uit hun blackberry...
Nee.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:07 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Dat is net zo misplaatst als het feit dat ze op Defqon rondlopen. Je schopt je eigen klacht onderuit met deze onzin.
Tsja en zo zie ik weer mensen in 100% hardcore shirts wiz khalifa luisteren terwijl ze mij wel even denken te kunnen vertellen wat echte goede hiphop is.quote:
Wie?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:09 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Tsja en zo zie ik weer mensen in 100% hardcore shirts wiz khalifa luisteren terwijl ze mij wel even denken te kunnen vertellen wat echte goede hiphop is.
Het is een rapper, hou het daar maar op.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:11 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Wie?
Ik heb geen verstand van dat soort muziek.
Naast hardcore luister ik nog Street Punk, Oi!, Ska en een beetje rock. Meer ook niet.
Alles eindigend op "uh" schrijvuh is net zo hard aan mode meedoen als het dragen van gstar-shirtjesquote:Op zondag 26 juni 2011 20:58 schreef porsche1 het volgende:
Sjonge jongen, 90% wat daar loopt, loopt rond in adidas vestjes, g-star shirtjes en andere vage merken. Het zijn bijna alleen maar verkapte mooiboys die daar rondlopen, van die fop negers.
Daarom zou ik niet snel naar Defqon.1 toe gaan.
Als ik ga feesten sta ik altijd in mijn australian met mijn airmaxies aan en mijn MoH petje of 100% hardcore petje op.
Opflikkeren met je mode.
[ afbeelding ]
Rechts onderin, WIJ DOEN NIET MEE AAN DE MODUH.
Dat dus, en dat is ook een reden waarom ik dat shirt heb gekocht.
Klacht: Defqon.1 lui die zich kleden alsof het een Ali-B feest is.
Je had mij moeten zien op Defqon met een WPWW tatoo op mijn linkerhand en een brandend kruis in mijn rechterhand. Ging helemaal los met me kale harses. Helemaal hardcore gekleed jonguh.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Aussies en Hardcore kledingAlleen van die kinderen die dat dragen. En ja de helft op Defqon is dagjesvolk, boeiend. Als je je aan anderen op een feest ergert ben je kankertriest.
Hij heeft gewoon deels gelijk hoor. Dat soort volk is te sneu voor woorden en verneukt leuke festivals. Ach gelukkig is dat bij dominator nog wat minderquote:Op zondag 26 juni 2011 21:13 schreef Convict het volgende:
Welke kk coño loopt te klagen over dat mensen niet in hun aussi's lopen op een Hardstyle based festival?
als het nou over moh was of thunderd maar nu ben je gewoon sneu
owja en nog eenvoor jou
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:01 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Aussies en Hardcore kledingAlleen van die kinderen die dat dragen.
O, raar. Want ik heb de laatste 6 jaar geen "uh" schrijfstijl meer gezien.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:12 schreef anoniemelurker het volgende:
[..]
Alles eindigend op "uh" schrijvuh is net zo hard aan mode meedoen als het dragen van gstar-shirtjes
Omdat je genoeg andere area's hebt op Defqon.1.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:13 schreef Convict het volgende:
Welke kk coño loopt te klagen over dat mensen niet in hun aussi's lopen op een Hardstyle based festival?
als het nou over moh was of thunderd maar nu ben je gewoon sneu
owja en nog eenvoor jou
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:14 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
Je had mij moeten zien op Defqon met een WPWW tatoo op mijn linkerhand en een brandend kruis in mijn rechterhand. Ging helemaal los met me kale harses. Helemaal hardcore gekleed jonguh.
Dominator.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:14 schreef znarch het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon deels gelijk hoor. Dat soort volk is te sneu voor woorden en verneukt leuke festivals. Ach gelukkig is dat bij dominator nog wat minder
muziek hoeft niet perce uitbegeeld te worden in kleding stylequote:Op zondag 26 juni 2011 21:17 schreef porsche1 het volgende:
[..]
O, raar. Want ik heb de laatste 6 jaar geen "uh" schrijfstijl meer gezien.
En die teksten op het shirt zijn bijna allemaal namen van tracks gemaakt door Euromasters, die tracks komen uit de jaren 90.
[..]
Omdat je genoeg andere area's hebt op Defqon.1.
En de foto's die ik bekeek waren van hardcore artiesten, en je zag alleen maar Adidas vestjes en G-Star dingetjes, grote zonnebrillen en noem maar op.
[..]ga heen.
[..]
Dominator.
Maar het blijft toch kut dat zulke studentenverenigingen kaarten kopen die ook in de hand van echte liefhebbers hadden kunnen zijn?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:18 schreef Klonterpot het volgende:
Op zo'n feest moet je gewoon even alles vergeten. Als een paar knakkers in aussies rond willen lopen dan moeten ze dat doen. Ik zag vrijdag een studentenvereniging de camping op komen, ze zouden Defqon.1 wel even overleven. Gistermiddag, rond 15:00, zaten ze op een rijtje tegen een frietkot aan omdat ze er helemaal mee aan waren. Sneu, voor die jongens. Ik geniet er niet minder door.
Lekker thuisblijven dan.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:20 schreef Misan het volgende:
Tja, dure kaarten werkt rijker publiek in de hand die idd wellicht minder voir de muziek komen
Dat zeg ik ook niet dat muziek in kleding style uitgedrukt hoeft te worden. Ik wil alleen zeggen dat ik het belachelijk vind dat jij je als een "neger" in mijn ogen kleed en dan bij dat soort feesten rond hangt.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:21 schreef Convict het volgende:
[..]
muziek hoeft niet perce uitbegeeld te worden in kleding stylewe leven in 2011!
en de reden dat ik deze defqon editie bagger vond was vanwege het weer en de nieuwe kut locatie de sfeer zelf was gewoon super
Die is er altijd al geweest.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:03 schreef nattermann het volgende:
En nog iets, een fucking house-area op een festival als Defqon!_!_!
alleen nederlandse underground feestjes gepakt?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet dat muziek in kleding style uitgedrukt hoeft te worden. Ik wil alleen zeggen dat ik het belachelijk vind dat jij je als een "neger" in mijn ogen kleed en dan bij dat soort feesten rond hangt.
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:24 schreef Convict het volgende:
[..]
alleen nederlandse underground feestjes gepakt?
ik vind de duitse regenboog figuren en de hardstyle altos 10x erger dan die blanke negers
Filmpje dan!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:22 schreef porsche1 het volgende:
En ga nou niet zeggen dat ik niet kan hakken, want bij lui die het gewoon echt als de beste kunnen doen ze precies hetzelfde.
Daar erger ik me aan.
Inderdaadquote:Op zondag 26 juni 2011 21:26 schreef Crimyclown het volgende:
Sinds wanneer is hakken iets van kunnen? Als je maar plezier hebt boeit het geen fck hoe spastisch je beweegt.
Ik weet niet of jij het fijn vindt als je voor je donder wordt geschopt omdat iemand maar een beetje in het wilde weg zijn benen omhoog gooit.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:26 schreef Crimyclown het volgende:
Sinds wanneer is hakken iets van kunnen? Als je maar plezier hebt boeit het geen fck hoe spastisch je beweegt.
Nee, rotzooi.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:26 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Gebruik je nog geen pillen trouwens?
In nuchtere toestand doe ik wel 2 stappen achteruit.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:27 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij het fijn vindt als je voor je donder wordt geschopt omdat iemand maar een beetje in het wilde weg zijn benen omhoog gooit.
Nee dankje.
haha maak je borst maar nat danquote:Op zondag 26 juni 2011 21:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]Ga (nog) niet buiten Nederland.
Laatste feestje ook waar ik was, wat van die ventjes die alleen maar in de weg staan. Vreselijk.
Of van die lui die alleen maar met wat vingertjes in de lucht hangen heel de tijd.
Ga dat lekker ergens verderop doen, en niet recht voor de stage.
Dan hoop ik dat daar ruimte voor is, want iemand als ik is er vaak niet blij mee dat ik ineens een duw krijg ofzo.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:28 schreef Crimyclown het volgende:
[..]
In nuchtere toestand doe ik wel 2 stappen achteruit.
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:27 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Nee, rotzooi.
Ben nog jong genoeg om het alleen vol te kunnen houden.
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:28 schreef Convict het volgende:
[..]
haha maak je borst maar nat danals je je al ergert aan die lui
wacht maar tot je in de knoop raakt met 1 van die alto broeken tijdens het hakken ;p
of hun rare gestamp
dan ga je wat ikbennieuwopfok zegt pillen hard nodig hebben wil je je dan nog vermaken daaro![]()
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:29 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Waarom werkt mijn smiley verdomme niet?
Omg, syndicate moet je echt een keer heenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:25 schreef porsche1 het volgende:
[..]Ga (nog) niet buiten Nederland.
Laatste feestje ook waar ik was, wat van die ventjes die alleen maar in de weg staan. Vreselijk.
Of van die lui die alleen maar met wat vingertjes in de lucht hangen heel de tijd.
Ga dat lekker ergens verderop doen, en niet recht voor de stage.
Jij bent waarschijnlijk zoeen dagjes iemand.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:30 schreef Internepper het volgende:
Hardcore vergelijken met Hardstyle.
Sowieso eerder naar Intents festival gaan dan Defqon.
Dat is inderdaad doodzonde!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:22 schreef znarch het volgende:
[..]
Maar het blijft toch kut dat zulke studentenverenigingen kaarten kopen die ook in de hand van echte liefhebbers hadden kunnen zijn?
En idd, Dominator
Tegenwoordig lijkt het heel erg op elkaar hoor.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:30 schreef Internepper het volgende:
Hardcore vergelijken met Hardstyle.
Sowieso eerder naar Intents festival gaan dan Defqon.
Anthem van Re-Style was wel dik vond ik.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:31 schreef znarch het volgende:
[..]
Omg, syndicate moet je echt een keer heen
Gewoon doen! Zeker nu de nederlandse mooiboys en chimeids het nog niet gevonden hebben. Zet 2011 gewoon in je agendaquote:Op zondag 26 juni 2011 21:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Anthem van Re-Style was wel dik vond ik.
Hoop er ooit wel heen te gaan ja.
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:31 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
[..]
Tegenwoordig lijkt het heel erg op elkaar hoor.
Ik wil nog een keer naar Pandemonium.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:32 schreef znarch het volgende:
[..]
Gewoon doen! Zeker nu de nederlandse mooiboys en chimeids het nog niet gevonden hebben. Zet 2011 gewoon in je agenda
ga ik je daar mischien tegen komen!!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:34 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer naar Pandemonium.
Early.
JA! DOEN! Beste early feest wat er is.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:34 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Ik wil nog een keer naar Pandemonium.
Early.
Defqon 1 is een feest met als hoofdmuziek Hardstyle. Als je zo graag in je Australian en Nikies wil gaan hakken moet je daar niet heen gaan, dan moet je bij Dominator zijn of naar Masters of Hardcore gaan.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:31 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Jij bent waarschijnlijk zoeen dagjes iemand.
Die niet weet dat je ook andere area's hebt en dat er ook zat Hardcore Producers zijn.
Ik kan wel hakken, ging vroeger veel naar feesten en draag die trainingspakken ruim tien jaar later niet meer, maar ik draag louter merkkleding. En nu ga jij mij vertellen dat je mij niet op die feesten wilt hebben?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Lekker thuisblijven dan.
Ik zie soms ook van die lui die totaal niets met de muziek te hebben.
Ze kunnen niet hakken of iets dergelijks, maar staan wel heel de tijd in de weg als jij bezig bent. En soms lachen ze ook nog om je, puur omdat ze het er raar uit vinden zien.
En ga nou niet zeggen dat ik niet kan hakken, want bij lui die het gewoon echt als de beste kunnen doen ze precies hetzelfde.
Daar erger ik me aan.
[..]
Dat zeg ik ook niet dat muziek in kleding style uitgedrukt hoeft te worden. Ik wil alleen zeggen dat ik het belachelijk vind dat jij je als een "neger" in mijn ogen kleed en dan bij dat soort feesten rond hangt.
Indien goede uitleg overweeg ik een hardcore linedance clubje op te zetten. Kunnen we volgend jaar met een paar bussen naar MoH. Waar wij allen hetzelfde kapsel hebben, hetzelfde dansen en dezelfde kleding dragen.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:31 schreef jezelf het volgende:
porsche1 leer ons dan eens hoe we moeten hakken?
Hakken met een smaakje!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:40 schreef jezelf het volgende:
[..]
Indien goede uitleg overweeg ik een hardcore linedance clubje op te zetten. Kunnen we volgend jaar met een paar bussen naar MoH.
Mijn hardcoreliefhebbende maten verzekeren me dat iedereen kan hakken.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:22 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Lekker thuisblijven dan.
Ik zie soms ook van die lui die totaal niets met de muziek te hebben.
Ze kunnen niet hakken of iets dergelijks, maar staan wel heel de tijd in de weg als jij bezig bent. En soms lachen ze ook nog om je, puur omdat ze het er raar uit vinden zien.
Daar erger ik me aan.
Er zit een verschil tussen broeken op half 7, een vaag kapsel wat 90% van de jeugd heeft en gewone merkkleding.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:37 schreef Misan het volgende:
[..]
Ik kan wel hakken, ging vroeger veel naar feesten en draag die trainingspakken ruim tien jaar later niet meer, maar ik draag louter merkkleding. En nu ga jij mij vertellen dat je mij niet op die feesten wilt hebben?
Nou, dan zal ik je weer uit die droom helpen. Dat is niet zo.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:41 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Mijn hardcoreliefhebbende maten verzekeren me dat iedereen kan hakken.
Leg de pasjes eens uit dan.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen broeken op half 7, een vaag kapsel wat 90% van de jeugd heeft en gewone merkkleding.
[..]
Nou, dan zal ik je weer uit die droom helpen. Dat is niet zo.
Kicken, voetje langs achter, voetje met een zwenk beweging opzij, voetje aan tikken en nu en dan als de beat inzakt een high kick. Dat soort pasjes.quote:
Ik ga straks even oefenen.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:45 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Kicken, voetje langs achter, voetje met een zwenk beweging opzij, voetje aan tikken en nu en dan als de beat inzakt een high kick. Dat soort pasjes.
mja, dat is de huidige pubermode. Vind het niet heel raar eigenlijk. Wordt pas raar als je hordes buitenlanders op die feesten ziet in plaats van een paarquote:Op zondag 26 juni 2011 21:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen broeken op half 7, een vaag kapsel wat 90% van de jeugd heeft en gewone merkkleding.
Ach ja, maar jij asocieert mooiboys ook met hiphop.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:41 schreef porsche1 het volgende:
[..]
[..]
Nou, dan zal ik je weer uit die droom helpen. Dat is niet zo.
Succes, het staat niet in de goede volgorden hoor. Dat verschilt bij iedereen, en de ene doet de voet wel achterlangs en de ander weer niet en ga zo maar door.quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:46 schreef Misan het volgende:
[..]
mja, dat is de huidige pubermode. Vind het niet heel raar eigenlijk. Wordt pas raar als je hordes buitenlanders op die feesten ziet in plaats van een paar
Omdat ik de meeste van dat soort mooiboys met dat soort muziek zie lopen.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:47 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Ach ja, maar jij asocieert mooiboys ook met hiphop.
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:46 schreef Misan het volgende:
[..]
mja, dat is de huidige pubermode. Vind het niet heel raar eigenlijk. Wordt pas raar als je hordes buitenlanders op die feesten ziet in plaats van een paar
Educatiemode:quote:Op zondag 26 juni 2011 21:48 schreef porsche1 het volgende:
[..]
Omdat ik de meeste van dat soort mooiboys met dat soort muziek zie lopen.
Of het nou rap is of hiphop, dat maakt mij niet uit. Voor mij is het hetzelfde.
Dat geldt ook voor die lui, hardcore en hardstyle is voor hun ook hetzelfde.
Wat hij zegt.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:57 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Educatiemode:
Rap staat niet tot hiphop als hardcore staat tot hardstyle.
Rap is muziek en hiphop is een scéne, eentje die gekenmerkt wordt door rap, breakdancen, graffiti, beatboxen en hiphopkleding. G-star is geen hiphopkleding en mooiboys hebben dus helemaal niks van doen met hiphop (behalve dat ze die kraag omhoog hebben gestolen).
Verder is jumpstyle (één van de stijlen op defqon als ik me niet vergis) ook behoorlijk in geweest bij de mooiboys dus volgens jouw logica moet ik als ik op een hiphopfeest allemaal g-starboys zie ook een KLB topic openen over dat jumpstyle jochies op een hiphopfeest komen.
Mooiboys luisteren alles wat in is op het moment en hebben geen ruk met een bepaalde muziekstijl te maken.
Jumpstyle, dan noem je ook wat.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:57 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Educatiemode:
Rap staat niet tot hiphop als hardcore staat tot hardstyle.
Rap is muziek en hiphop is een scéne, eentje die gekenmerkt wordt door rap, breakdancen, graffiti, beatboxen en hiphopkleding. G-star is geen hiphopkleding en mooiboys hebben dus helemaal niks van doen met hiphop (behalve dat ze die kraag omhoog hebben gestolen).
Verder is jumpstyle (één van de stijlen op defqon als ik me niet vergis) ook behoorlijk in geweest bij de mooiboys dus volgens jouw logica moet ik als ik op een hiphopfeest allemaal g-starboys zie ook een KLB topic openen over dat jumpstyle jochies op een hiphopfeest komen.
Mooiboys luisteren alles wat in is op het moment en hebben geen ruk met een bepaalde muziekstijl te maken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |