abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98692078

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  zondag 26 juni 2011 @ 20:58:46 #2
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_98692297
tijnbrein-topic, hier moet ik gepost hebben. _O_
Je moeder is een hamster
pi_98692349
30 graden weet niet of ik daar blij mee moet zijn want ik verbrand heel snel :(
  zondag 26 juni 2011 @ 20:59:59 #4
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98692362
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:50 schreef formerjellybean het volgende:
Ik weet niet of ik je er uit om ga lachen maar ik heb wel zoiets dat het dan niet voor herhaling vatbaar is. Een keer gehad en is me niet echt goed bevallen. Ik voelde niets en denk niet dat dat de bedoeling is
Tegen wie heb je het :P
pi_98692372
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:52 schreef Mpj het volgende:

[..]

Het gaat mij erom dat ik op dat moment helemaal niet oordeelde. En dat je ineens zei dat ik er fel tegenin ging, waar ook geen sprake van was. Juist niet.

Maar echt, ik heb geen zin in een discussie met jou. Je blijft namelijk maar doorgaan om je gelijk te halen. Wss omdat je niks zinnigs te doen hebt (oordeel ;)).
Ik zei niet dat je er fel tegenin ging net, en ik zei ook niet dat je op dat moment aan het oordelen was. Alleen dat je het zelf ook regelmatig doet, dus dat het niet zo raar is als anderen het ook doen. Het ging dan ook over je posts in het algemeen, wat ik net ook zei.

Het was geen discussie, ik vroeg je alleen wat. Maar goed je zegt wel vaker die dingen als je het niet meer kan hebben dat ik tegen je praat. En wat een flauw oordeel trouwens, je laat je wel weer kennen.
pi_98692445
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:59 schreef formerjellybean het volgende:
Ik wil je best komen insmeren. :)
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_98692447
quote:
11s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:59 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Tegen wie heb je het :P
nou ze hadden het over lengtes en dames die je uitlachen, en ik deelde even mijn ervaring erin . Die dus niet geslaagd was.
  zondag 26 juni 2011 @ 21:03:06 #8
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98692537
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:01 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

nou ze hadden het over lengtes en dames die je uitlachen, en ik deelde even mijn ervaring erin . Die dus niet geslaagd was.
Ah ok.

Denk wel dat zelfs al is die groot het minder kan zijn, ligt ook aan de persoon natuurlijk.

Dunne sliert spaghetti is ook niks :P
pi_98692572
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:59 schreef formerjellybean het volgende:
Je hoeft ook niet pal in de brandende zon te gaan zitten he.
pi_98692608
quote:
12s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:03 schreef Techno het volgende:

[..]

Je hoeft ook niet pal in de brandende zon te gaan zitten he.
In de schaduw wordt je nooit bruin :P. Als je gewoon goede zonnebrandcrème gebruikt en niet uren achter elkaar zont, is er niets aan de hand.
Finally, someone let me out of my cage
pi_98692613
Vrouwen vraagje : Ik heb altijd een zwak gehad voor Bam Margera . Heb ik nou een vreemde mannensmaak ???
pi_98692649
Morgen 30 graden en ik werk de hele dag. :r
  zondag 26 juni 2011 @ 21:05:49 #13
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98692655
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:05 schreef formerjellybean het volgende:
Vrouwen vraagje : Ik heb altijd een zwak gehad voor Bam Margera . Heb ik nou een vreemde mannensmaak ???
Rockchick ja? O+

Smaken verschillen toch ;)
  zondag 26 juni 2011 @ 21:06:02 #14
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98692669
quote:
Mogen mannen ook antwoorden? Waarom is dat vreemd Bam heeft een bepaalde uitstraling. Ik vind hem ook wel wat hebben.
14 SHADES OF GREY
pi_98692682
quote:
Nee, je valt op klootzakken, net als elke andere vrouw :P.
pi_98692688

Hij heeft enge ogen.
pi_98692711
Hij lijkt op een kikker, maar hij heeft wel ''iets''.
  zondag 26 juni 2011 @ 21:07:30 #18
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98692738
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:06 schreef minibeer het volgende:

[..]

Nee, je valt op klootzakken, net als elke andere vrouw :P.
Watvoor redenatie is dat nou weer :')
pi_98692747
quote:
12s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:05 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Rockchick ja? O+

Smaken verschillen toch ;)
Ik denk het wel een beetje. Ik vroeg me dat af omdat hij nogal extreem is en gewoon af afvroeg of meerdere meiden dat hadden.
  zondag 26 juni 2011 @ 21:08:54 #20
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_98692817
Ik had afgelopen vrijdag (TT-nacht Assen) ongelooflijk sjans met een vrouw van ca. 30 tot 35 jaar.
Zo door mijn bierbril leek ze me wel oké, maar ik gaf haar maar een klein beetje aandacht.

Ondanks dat ze meerdere mannen aan het opgeilen was kwam ze steeds bij mij terug om aandacht te vragen, leek het wel. Ik had er eigenlijk niet zo heel veel zin in, want sletterig gedrag, maar goed..
Gasten waarmee ze ook stond te sjansen hadden een ietwat jaloerse blik richting mij.

Ik merk trouwens wel dat ik steeds minder moeite heb met me vrolijk te uiten tegenover mensen, oftewel; me uiten zoals ik écht ben.

Diezelfde middag liep ik een tankstation binnen en er was niemand behalve de verkoopster (leuke rooie trouwens :P). Ik wilde eigenlijk even snel mijn voeten vegen aan het matje dat binnen vlakbij de deur lag, maar uiteindelijk vond ik het nodig om een halve tapdansvoorstelling aan haar te geven.

Ik zei: "Ik dacht, ik doe even een dansje voor je. Ja dat maakt het werken minder saai he?"
Kon ze wel waarderen, want toen ik daarna een big smile opzette en naar de kassa liep moest ze ook lachen.
Je moeder is een hamster
pi_98692827
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:07 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Watvoor redenatie is dat nou weer :')
Nee dat wordt toch heel vaak gezegd? Ik vind het niet hoor, maar ik vind Bam Margera wel een klootzak, zoals hij zich gedraagt.
  zondag 26 juni 2011 @ 21:09:17 #22
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98692838
quote:
Hij heeft een soort Russische woestheid. Tja, wat is vreemd?
The view from nowhere.
  zondag 26 juni 2011 @ 21:09:35 #23
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98692854
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:07 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Ik denk het wel een beetje. Ik vroeg me dat af omdat hij nogal extreem is en gewoon af afvroeg of meerdere meiden dat hadden.
Omdat hij extreem doet op tv etc. hoeft toch niet te zeggen dat dat altijd zo is. Lijkt me wel een toffe dude die durft anders te zijn.
pi_98692860
quote:
9s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:06 schreef Techno het volgende:
[ afbeelding ]
Hij heeft enge ogen.
Op die foto, wel maar hij heeft ook erg blauwe ogen en dat word weleens als eng gezien. Heb zelf ook erg blauwe ogen en er keer ruzie door gehad dat een meisje dacht dat ik naar haar staarde.

Ik vind blauwe ogen bij een man wel mooi trouwens :Y
  zondag 26 juni 2011 @ 21:09:49 #25
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_98692863
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:09 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Hij heeft een soort Russische woestheid. Tja, wat is vreemd?
Ik zou wel met hem willen ruilen :P
14 SHADES OF GREY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')