quote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef borisz het volgende:
Dit jaar de laatste editie van de avondetappe met Mart.
Hij zal toch nog wel blijven bijschnabbelen?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:59 schreef borisz het volgende:
Officieel nu. DeMart gaat na OS2012 met pensioen. Dit jaar de laatste editie van de avondetappe met Mart.
Die rituelen jaquote:Op maandag 27 juni 2011 15:46 schreef Sarabi het volgende:
Die zie ik niet door al haar irritante maniertjes
Niet meer in vaste dienst bij de NOS iig. Denk nog wel dat hij wat bij zou snabbelen ja, denk dat er nog wel een hoop boeken volgen. Evt ook nog docu's.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij zal toch nog wel blijven bijschnabbelen?
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:01 schreef borisz het volgende:
Bartoli pakt de eerste set tegen Serena Williams. 6-3.
dankjulliequote:Op maandag 27 juni 2011 15:02 schreef golfer het volgende:
Voor FFT:
Bartoli wint de eerste set met 6-3 van Serena Williams.
quote:Op maandag 27 juni 2011 16:00 schreef golfer het volgende:
3 matchpoints niet verzilverd door Bartoli.
ooh.... nou ja, als Venus er nog maar inblijft. vind haar toch altijd wat 'aardiger' overkomen dan Serena op de baanquote:
Welke kabelboer zit er in Alphen?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:10 schreef FutureFairytale het volgende:
ik moet zo spoedig mogelijk internet/kabeltv regelen voor in mn app. KPN heeft in Alphen nu glasvezel. is het goed om KPN voor internet en tv te nemen?
Alleen een hoop koters voor buitenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga zo even lekker een half uurtje baantjes trekken in het zwembad. Goeie kans dat het niet zo druk is tussen 5 en 6
weet niet? er staan in Alphen al maanden 2 wagens in de winkelcentra met informatie over glasvezel omdat ze dat in heel Alphen hebben aangelegd. zal KPN wel 'hoofd'leverancier zijn ofzo? weet niet of dat zo werktquote:Op maandag 27 juni 2011 16:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Welke kabelboer zit er in Alphen?
Hier zijn we blij dat we KPN volledig eruit hebben gegooid en alles in 1 hebben van Ziggo.
lekker zwemweerquote:Op maandag 27 juni 2011 16:14 schreef Bluezz het volgende:
Ik ga zo even lekker een half uurtje baantjes trekken in het zwembad. Goeie kans dat het niet zo druk is tussen 5 en 6
Ziggo zie ik nu. Ik zou dit ook in overweging nemen --> https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/plus/quote:Op maandag 27 juni 2011 16:17 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weet niet? er staan in Alphen al maanden 2 wagens in de winkelcentra met informatie over glasvezel omdat ze dat in heel Alphen hebben aangelegd. zal KPN wel 'hoofd'leverancier zijn ofzo? weet niet of dat zo werkt
Ja. Prima product. Hebben wij hier ook. Tevreden over.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:20 schreef borisz het volgende:
Ziggo zie ik nu. Ik zou dit ook in overweging nemen --> https://www.ziggo.nl/#producten/alles-in-1/plus/
ziggo it is voor alphenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:14 schreef borisz het volgende:
[..]
Welke kabelboer zit er in Alphen?
Hier zijn we blij dat we KPN volledig eruit hebben gegooid en alles in 1 hebben van Ziggo.
Lekker Hobbukquote:Op maandag 27 juni 2011 16:36 schreef MissHobje het volgende:
hoef nog maar 1 dag dienst (ff dan) en dan ff 5 daagjes vrijben kapot
Maakt de weg voor Sharapova wel vrij voor een nieuwe titel.quote:
Wat een line-up voor de QFquote:Op maandag 27 juni 2011 17:54 schreef golfer het volgende:
[..]
Maakt de weg voor Sharapova wel vrij voor een nieuwe titel.
Morgenmiddag is de hitte weer voorbijquote:Op maandag 27 juni 2011 18:00 schreef Leintjeuh het volgende:
Zo, wat is het warm vandaag heh! Echt een heftige verandering in vergelijking met van de week
Ik ga even sollicitatiebrief aanpassen en versturen, heb nog steeds niets gehoord maar ga nu ook zelf niets meer laten horen
Gelukkig hoef ik morgen middag pas weer te werkenquote:
Ik denk iets later. Morgen hier nog eerst 34 graden, woensdag een graad of 14 minderquote:
Ja Gerrit Hiemstra riep net dat het pas s'avonds afkoelt. Daarna rest vd week 20 gradenquote:Op maandag 27 juni 2011 18:16 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ik denk iets later. Morgen hier nog eerst 34 graden, woensdag een graad of 14 minder
Als we nu de volgende keer alle dagen bij elkaar optellen en delen door 7 hebben we een week lang perfect zomerweerquote:Op maandag 27 juni 2011 18:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja Gerrit Hiemstra riep net dat het pas s'avonds afkoelt. Daarna rest vd week 20 graden
quote:Omgeving Appingedam / Delfzijl getroffen door aardbeving.
Geplaatst: maandag 27 juni 2011 17:59
Gewijzigd: maandag 27 juni 2011 17:59
DELFZIJL - In de omgeving van Delfzijl en Appingedam heeft zich maandagavond even voor zessen een aardbeving voorgedaan. Hoe zwaar de aardbeving is geweest is nog niet bekend, maar veel mensen maken melding van een flinke schok.
Ook uit Holwierde, Bierum, Wirdum, Oosterwijtwerd, Westeremden, Overschild, Roodeschool, Siddeburen en Loppersum kwamen meldingen. Of de aardbeving oorzaak is van de gasboringen is nog onduidelijk. De beving duurde zo'n vier tot vijf seconden.
*knaag*quote:Op maandag 27 juni 2011 18:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik woon daar een heel eind vandaan.
Of vind je me soms te dik?
Groningen is Groningen voor deze randstedelingquote:Op maandag 27 juni 2011 18:27 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik woon daar een heel eind vandaan.
Of vind je me soms te dik?
ze springen vast al steeds van de brugquote:Op maandag 27 juni 2011 18:27 schreef Leintjeuh het volgende:
Boh het is hier zo warm dat ik bijna in de verleiding kom in de Gouwe te springen. Ware het niet dat dat eigenlijk een hele vieze, hele brede sloot is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |