Graag gedaan. Blijft een heerlijke plaat dit!quote:
Kan vanalles zijn hè?quote:
Kan maar 1 nummer zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan vanalles zijn hè?
Herman Havermout?
LOL Huh?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:26 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bijna! Ehm ja ok helemaal maar dan anders.
Whehehe ik denk iedere keer aan hello van Lionel Ritchie als ik t over diut nummer heb.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:27 schreef ToT het volgende:
Ja kut, ik zat ook half aan dit nummer te denken, maar kon bij God niet voor de geest halen hoe hij heette en hoe hij precies ging!
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Whehehe ik denk iedere keer aan hello van Lionel Ritchie als ik t over diut nummer heb.Vandaar mijn foutje
Leuk gedaan man!quote:Op zondag 26 juni 2011 18:31 schreef Outpost76 het volgende:
Goed mn laatste nummer is dit.![]()
Bedankt voor t mee doen mensen!
Je bent mooi op tijd voor de 70´s show!quote:
Doe je verzoekjes? Dan ga ik even denkenquote:Op zondag 26 juni 2011 18:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bent mooi op tijd voor de 70´s show!
Ja hoor... als ik hem toevallig heb.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:33 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Doe je verzoekjes? Dan ga ik even denken
Ja hé! Dat is gemeen hè?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:34 schreef Zokunen het volgende:
Eens even mijn 70's muziek doorspitten dan
moet het grootste gedeelte missenquote:Op zondag 26 juni 2011 18:36 schreef Melting het volgende:
Jajaja..... even bijna anderhalf uur heerlijk zeventiger jaren muziek!
Hoe komt het?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
moet het grootste gedeelte missen
Yeah right!quote:Op zondag 26 juni 2011 18:38 schreef Zokunen het volgende:
Ik moet ook nog eten, dus vandaar, niet dat ik peuken wou bestellen
Hebben ze daar geen internetverbinding?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
zit midden in een verjaardag
ja maar familie is er en verplichtingen enz... af en toe ontsnap ik ff naar mijn laptopquote:Op zondag 26 juni 2011 18:39 schreef Melting het volgende:
[..]
Hebben ze daar geen internetverbinding?
Ook geen stijl trouwens.... een nummer aanvragen en er vervolgens uit naaien.quote:
Jongens.... het blijven allebei erpel!quote:
Aardappel bedoel je zeker?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:43 schreef Melting het volgende:
[..]
Jongens.... het blijven allebei erpel!
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Praat eens ABN man ik weet dat je t kan!
quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Praat eens ABN man ik weet dat je t kan!
Hier niet. Hier zeggen we het gewoon met een korte e.quote:Op zondag 26 juni 2011 18:57 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hier ook en die eerste e is een lange, dus eigenlijk eerpel
Whahahahaha deze ken ik ook niet hoor!quote:Op zondag 26 juni 2011 18:56 schreef Melting het volgende:
De volgende plaat ken ik niet, misschien dat het jullie iets zegt.
ik check wel eens muziekreviews van een gast, had een top 10 slechtste liedjes uit 1976 gemaakt met dit liedje op nummer 1quote:
Wel een kenner!quote:Op zondag 26 juni 2011 18:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik check wel eens muziekreviews van een gast, had een top 10 slechtste liedjes uit 1976 gemaakt met dit liedje op nummer 1
quote:Op zondag 26 juni 2011 18:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik check wel eens muziekreviews van een gast, had een top 10 slechtste liedjes uit 1976 gemaakt met dit liedje op nummer 1
Mobiel gewoon doorgeluisterd hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 18:41 schreef Melting het volgende:
[..]
Ook geen stijl trouwens.... een nummer aanvragen en er vervolgens uit naaien.
Yep! Ken je het liedje "Engelen bestaan niet", niet meer?quote:
neequote:Op zondag 26 juni 2011 19:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Yep! Ken je het liedje "Engelen bestaan niet", niet meer?
Ah, de honnymoonquiz dus nooit meegemaakt?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nee
ken hem alleen als waardeloze tegenspeler van andre van duin met vreselijke shaglach
Je moet toch weten dat ik alleen maar leuke plaatjes draai.quote:
Met die soepkomquote:Op zondag 26 juni 2011 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, de honnymoonquiz dus nooit meegemaakt?
ben van 89quote:Op zondag 26 juni 2011 19:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah, de honnymoonquiz dus nooit meegemaakt?
Whehehe true, true!quote:Op zondag 26 juni 2011 19:04 schreef Melting het volgende:
[..]
Je moet toch weten dat ik alleen maar leuke plaatjes draai.
Dan zit er in ieder geval wat inquote:
Is ook gewoon een heerlijke plaat!quote:
Ik doe dan ook alleen maar kwaliteits verzoekjesquote:
roger whittaker ofzoquote:Op zondag 26 juni 2011 19:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Is nog een stukkie ouder dan de Honnymoon quiz!
Was dit Tom Jones?
quote:Op zondag 26 juni 2011 19:11 schreef Zokunen het volgende:
The Byrds - Chestnut Mare, heb je die ook?
whehe, wel gemikt hoop ikquote:Op zondag 26 juni 2011 19:13 schreef Outpost76 het volgende:
Mijn water ballonnen vliegen nu bij Carooltje van t balkon!![]()
Dank je!quote:Op zondag 26 juni 2011 19:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
luisteren al de hele tijd mee tijdens het gooien.. het klinkt lekker
Wel goed mikken he!quote:Op zondag 26 juni 2011 19:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
luisteren al de hele tijd mee tijdens het gooien.. het klinkt lekker
geen.. want we gooien niet op mensen, dieren, bussen, fietsers, auto's etc.. alleen straat en grasquote:
Ligt straks alles bezaaid met restanten van de waterballonnen..... Wat een zooi!quote:Op zondag 26 juni 2011 19:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen.. want we gooien niet op mensen, dieren, bussen, fietsers, auto's etc.. alleen straat en gras
En mama gaat niet eens beneden staan om zoonlief eens goed te laten lachen?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
geen.. want we gooien niet op mensen, dieren, bussen, fietsers, auto's etc.. alleen straat en gras
waarom komt zokunen dat niet even doenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:26 schreef Zokunen het volgende:
[..]
En mama gaat niet eens beneden staan om zoonlief eens goed te laten lachen?
Het is dat ik niet in de buurt benquote:Op zondag 26 juni 2011 19:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waarom komt zokunen dat niet even doen
joaquote:Op zondag 26 juni 2011 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Ligt straks alles bezaaid met restanten van de waterballonnen..... Wat een zooi!
ik wil ook een neefjequote:Op zondag 26 juni 2011 19:27 schreef Zokunen het volgende:
Ben vandaag al wel met mn neefje van de glijbaan gegaan
Handoeken bij de deur leggen buiten doen, en afdrogen voor je naar binnen gaatquote:Op zondag 26 juni 2011 19:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kheb zin in een water gevecht.. maar hou me maar in.. want iets met slechte invloed enzo
waar the neuk ben jequote:Op zondag 26 juni 2011 19:28 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Kheb zin in een water gevecht.. maar hou me maar in.. want iets met slechte invloed enzo
heb zo'n gevoel dat carool dat niet leuk gaat vindenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:29 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Handoeken bij de deur leggen buiten doen, en afdrogen voor je naar binnen gaat
ja die koter van carool heeft ook al een rare obsessie met dingen van t balkon smijten door mijquote:
Thijsquote:Op zondag 26 juni 2011 19:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja die koter van carool heeft ook al een rare obsessie met dingen van t balkon smijten door mij
Met hulp van mij is dat nu weer aan de gang!quote:Op zondag 26 juni 2011 19:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja die koter van carool heeft ook al een rare obsessie met dingen van t balkon smijten door mij
carool is eeuwig dankbaarquote:Op zondag 26 juni 2011 19:31 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Met hulp van mij is dat nu weer aan de gang!
die had ik vroeger ookquote:Op zondag 26 juni 2011 19:32 schreef Zokunen het volgende:
M'n neefje heeft bij hem thuis (gelukkig) ook zo'n bal waar je een waterballon in kan doen die dan na een tijdje knapt. Ben bang dat ik binnenkort het haasje ga zijn
je hebt ook de pet variantquote:Op zondag 26 juni 2011 19:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
die had ik vroeger ook
die zijn zooooo leuk
neu ik bracht hem op t idee dat je een condoom met water kon vullen.. en dat je je hand erin kan doen enzo.. dus toen zat hij onder t 'spul' zoals hij zelf zei.. toen zei ik dat t met waterballonnen ook kon.. nou wil hij telkens condooms en ballonnen gooien.. er keihard bij schreewen : EEN BOOOOOOOOOOM! en dan vlak bij iemand gooienquote:Op zondag 26 juni 2011 19:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Matthijs is een baas. wat heb je zoal naar beneden gegooit, bankstellen?
Hahahahaha sorry Carooltje!quote:Op zondag 26 juni 2011 19:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
carool is eeuwig dankbaar
ik wil ook waterballonnen
Sowieso voor mijn tijd ja, maar ik heb het in mijn jeugd vaak zat gehoord!quote:Op zondag 26 juni 2011 19:34 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dit is toch ook voor jouw tijd
al mensen geraaktquote:Op zondag 26 juni 2011 19:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
neu ik bracht hem op t idee dat je een condoom met water kon vullen.. en dat je je hand erin kan doen enzo.. dus toen zat hij onder t 'spul' zoals hij zelf zei.. toen zei ik dat t met waterballonnen ook kon.. nou wil hij telkens condooms en ballonnen gooien.. er keihard bij schreewen : EEN BOOOOOOOOOOM! en dan vlak bij iemand gooien
ja water voetbalquote:Op zondag 26 juni 2011 19:34 schreef Zokunen het volgende:
En 2 colaflessen vullen met water en dan bij elkaar omgooien, zo simpel maar wel leuk.
Weet alleen of die slappe flessen van nu daar goed mee werken
Dat is wel lelijk, maaruh, wat voor een pizza?quote:
Naar ditquote:Op zondag 26 juni 2011 19:34 schreef ToT het volgende:
[..]
Sowieso voor mijn tijd ja, maar ik heb het in mijn jeugd vaak zat gehoord!Mijn ouders luisterden naar dit soort muziek.
uhm.. nee geen glijmiddel in de koeken als het goed isquote:Op zondag 26 juni 2011 19:35 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
al mensen geraakt
maar dat 'spul' is dat hetzelfde als in die roze koeken?
maar jij bent natterderderderderderquote:Op zondag 26 juni 2011 19:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja water voetbal
maar gewoon al wedstrijd elkaar nat maken.. degene die het natst is heeft verloren.. das ook al leuk
geen punk classics dusquote:Op zondag 26 juni 2011 19:36 schreef Melting het volgende:
Godver...... als ik de map van 1977 selecteer loopt VDJ elke keer vast!
Welk nummer?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:36 schreef Melting het volgende:
Godver...... als ik de map van 1977 selecteer loopt VDJ elke keer vast!
Pizza Capriciosaquote:Op zondag 26 juni 2011 19:36 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat is wel lelijk, maaruh, wat voor een pizza?
quote:Op zondag 26 juni 2011 19:41 schreef Melting het volgende:
Hierna komt Freddy!
Niet Freddy Krueger, maar Breck.
Speciaal voor ToT!
quote:Op zondag 26 juni 2011 19:41 schreef ValHallen het volgende:
Ik wil even mededelen dat ik in de X-Raydio/Radio 49 reeks meer posts heb dan in de ONZ reeks. Best snel gedaan
Goede mozzarella snijd je nietquote:De oven voorverwarmen op 220°C (200°C voor een heteluchtoven) Zorg ervoor dat u de plaat er van tevoren uit haalt.
- Vet de plaat licht in met wat olijfolie.
- Leg de bodem op de plaat.
- Bedek de bodem met tomatensaus.
- Beleg met ham en champignons.
- Snijd de mozzarella in plakjes en beleg de pizza ermee.
- Bestrooi met peper.
- Verdeel de basilicumblaadjes over de pizza
- Bak de pizza ongeveer 25 minuten in het midden van de oven.
we zijn trots op jequote:Op zondag 26 juni 2011 19:41 schreef ValHallen het volgende:
Ik wil even mededelen dat ik in de X-Raydio/Radio 49 reeks meer posts heb dan in de ONZ reeks. Best snel gedaan
gefeliquote:Op zondag 26 juni 2011 19:41 schreef ValHallen het volgende:
duh.. duitslandquote:Op zondag 26 juni 2011 19:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wat heeft duitsland een bagger uitgebracht zeg
No Probquote:Op zondag 26 juni 2011 19:44 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Komt allemaal doordat jij als een gek hebt lopen posten onder mijn naam
quote:Op zondag 26 juni 2011 19:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Duitsland
Alleen die reserve Duitsers zijn vervelend
Twentenezen, Achterhoekers....kutvolk ja!quote:Op zondag 26 juni 2011 19:45 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Duitsland
Alleen die reserve Duitsers zijn vervelend
ja wat? ik ben geen van 2 heurquote:
wait wuttquote:Op zondag 26 juni 2011 19:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet te vergeten de Drenthenaren en de mensen die vlakbij Arnhem wonen
Dat!quote:Op zondag 26 juni 2011 19:47 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Niet te vergeten de Drenthenaren en de mensen die vlakbij Arnhem wonen
woensdagquote:Op zondag 26 juni 2011 19:48 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wanneer ga je naar huis knetten
quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 19:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wait wuttjij wil klappen man
![]()
![]()
![]()
KOM DANGquote:Op zondag 26 juni 2011 19:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wait wuttjij wil klappen man
![]()
![]()
![]()
mergpijpjes zijn zooo last saterday.. roze koeken zijn het helemaal mang..quote:Op zondag 26 juni 2011 19:48 schreef ValHallen het volgende:
[..]
KOM DANGWil je een mergpijp in je smoel hebben ofzo
Nee mang, Bacardi Breezer is de ultieme hipheidquote:Op zondag 26 juni 2011 19:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mergpijpjes zijn zooo last saterday.. roze koeken zijn het helemaal mang..
de groenequote:Op zondag 26 juni 2011 19:50 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nee mang, Bacardi Breezer is de ultieme hipheid
Jammer.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jaah
Je hoeft neit te rekken melting, Jofu de reddende engel is op z'n plek!
I know.. VH is een breezah sletjequote:
Ik vind WKD en Smirnoff Ice toch nog lekkerder.quote:Op zondag 26 juni 2011 19:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
I know.. VH is een breezah sletje
jij zat gister een hele fles breezah in je eentje baas te makenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
quote:Op zondag 26 juni 2011 19:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nope samen met faye en VHquote:Op zondag 26 juni 2011 19:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
jij zat gister een hele fles breezah in je eentje baas te maken
jaaquote:Op zondag 26 juni 2011 19:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vind WKD en Smirnoff Ice toch nog lekkerder.
Mag het echt alles zijn?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik draai straks van alles en nog wat, geen tijd/zin meer om iets specifieks uit te zoeken
Hoofd staat er even niet naar atm
Verzoekjes mogen
EN of ik ga kreunen ligt eraan hoe ik me het 2e uur voel..
Dat spul is ranja, dat lukt solo ook wel in 5 min.quote:
iddquote:Op zondag 26 juni 2011 19:54 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Dat spul is ranja, dat lukt solo ook wel in 5 min.
je genoot ervanquote:
Ik heb het bewijs gezienquote:
Ik weet niet wat dat op dit moment is, bij je.quote:
Kom je snel genoeg achterquote:Op zondag 26 juni 2011 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat op dit moment is, bij je.
Ik genoot meer van het gestreel aan mijn magnifieke borstenquote:Op zondag 26 juni 2011 19:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
je genoot ervanniet liegen nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |