abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98685772
Titel lijkt me duidelijk. Graag nog wel een beetje in goede staat (dus niet helemaal ondergekrast). Prijs komen we wel uit. Foto's zijn ook een must. En hij moet simlockvrij zijn.

Ik heb eventueel ook nog een iPod Touch 8 GB te ruil, uiteraard met bijbetaling.

:)
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_98686168
Ik heb eventueel een iPhone 3gs 16gb zwart te koop. Het scherm is geheel krasvrij, alleen is er een minuscuul kleine beschadiging aan het glas links bij de muziek-schakelaar. Ook is een klein deukje in de behuizing aan de onderkant naast de speaker. Deze beide gebreken zie je serieus niet tijdens gebruik. Verder functioneert alles perfect.

Prijs is 215 euro. Op te halen in het Zuiden van Nederland. Uiteraard ook vrijblijvend te zien.
pi_98686245
heb nog een zwarte t-mobile 3gs 16gb liggen. Abonnement loopt in september af, maar in de tussentijd kan ik nog wel een ander toestel regelen.

Op de achterkant een paar krasjes, zit nu een full body invisible shield op. Op het scherm heeft altijd een invisibleshield gezeten en is nog kras vrij.

Mag weg bij een goede prijs, anders gaat ie naar moeders :P
pi_98687029
TS, ik lift even met je mee. Als jij overeenstemming hebt bereikt met 1 van de aanbieders kan ik kijken of er voor mij ook nog eentje tussen zit ;)
pi_98687171
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:32 schreef SpX het volgende:
Ik heb eventueel een iPhone 3gs 16gb zwart te koop. Het scherm is geheel krasvrij, alleen is er een minuscuul kleine beschadiging aan het glas links bij de muziek-schakelaar. Ook is een klein deukje in de behuizing aan de onderkant naast de speaker. Deze beide gebreken zie je serieus niet tijdens gebruik. Verder functioneert alles perfect.

Prijs is 215 euro. Op te halen in het Zuiden van Nederland. Uiteraard ook vrijblijvend te zien.
Heb je hier ook foto's van?

quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:34 schreef linuxje het volgende:
heb nog een zwarte t-mobile 3gs 16gb liggen. Abonnement loopt in september af, maar in de tussentijd kan ik nog wel een ander toestel regelen.

Op de achterkant een paar krasjes, zit nu een full body invisible shield op. Op het scherm heeft altijd een invisibleshield gezeten en is nog kras vrij.

Mag weg bij een goede prijs, anders gaat ie naar moeders :P
Heb je foto's? En aan welke prijs zat je ongeveer te denken?
pi_98697012
Ik zal morgen wel even foto's maken. De prijs? Geen flauw idee, als SpX er 215 voor vraagt met beschadigingen, is deze minimaal ¤300 waard.
Ik hoor het wel als ik de foto's heb gepost.
pi_98706599
Ik heb een iPhone 3GS 16 GB Wit liggen hier. Vrijwel onbeschadigd, scherm krasvrij, alleen op de achterkant wat kleine krasjes, en heel soms wil de Power Button ook een beetje lastig doen, zit wat stof dat verwijderd moet worden, daarna isie weer de oude. :) Compleet met doos, USB Kabel, lader, boekjes. Vraag er ¤200 voor
-
pi_98707930
Heb je foto's?
pi_98707992
Ik heb ook een 3GS 16gb black. Foto's moet ik maken en te halen in Eindhoven of Tilburg.

Verder ist glas krasvrij en de achterkant wel gebruikt. Hij is dan ook in nov 2 jaar oud.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_98726879
Hoeveel vraag je daarvoor?

@SteelDogg: Is die Power Button erg hinderlijk?
pi_98737650
hoeveel wil je dr voor geven????
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_98738768
Nou, SteelDogg bied een zo goed als onbeschadigde iPhone aan voor 200 euro. Wil er zoiets voor geven aangezien ik toch liever een zwarte wil maar ben wel benieuwd naar foto's. :)
pi_98750281
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:55 schreef Neraice het volgende:
Nou, SteelDogg bied een zo goed als onbeschadigde iPhone aan voor 200 euro. Wil er zoiets voor geven aangezien ik toch liever een zwarte wil maar ben wel benieuwd naar foto's. :)
Ik stuur de foto's morgen per PM en nee, de Power Button is niet hinderlijk, want hij doet het gewoon meestal, zoniet ff harder indrukken. En bovendien sluit je je iPhone gewoon vrijwel nooit. En zoniet, dan kun je 'em altijd uitschakelen via settings. Nooit hinderlijk dus :). Btw, ben jij Neraice van Xboxworld? :+
-
pi_98752041
Het is meer dat ik niet het risico wil lopen dat ie er na een maandje helemaal mee ophoudt ;)

Jup, dat ben ik :)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 09:12:52 #15
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_98753731
Topic opgeschoond :)
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_98773474
Bedankt.

Komen er nog foto's mensen? :D