Heb je hier ook foto's van?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:32 schreef SpX het volgende:
Ik heb eventueel een iPhone 3gs 16gb zwart te koop. Het scherm is geheel krasvrij, alleen is er een minuscuul kleine beschadiging aan het glas links bij de muziek-schakelaar. Ook is een klein deukje in de behuizing aan de onderkant naast de speaker. Deze beide gebreken zie je serieus niet tijdens gebruik. Verder functioneert alles perfect.
Prijs is 215 euro. Op te halen in het Zuiden van Nederland. Uiteraard ook vrijblijvend te zien.
Heb je foto's? En aan welke prijs zat je ongeveer te denken?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:34 schreef linuxje het volgende:
heb nog een zwarte t-mobile 3gs 16gb liggen. Abonnement loopt in september af, maar in de tussentijd kan ik nog wel een ander toestel regelen.
Op de achterkant een paar krasjes, zit nu een full body invisible shield op. Op het scherm heeft altijd een invisibleshield gezeten en is nog kras vrij.
Mag weg bij een goede prijs, anders gaat ie naar moeders
Ik stuur de foto's morgen per PM en nee, de Power Button is niet hinderlijk, want hij doet het gewoon meestal, zoniet ff harder indrukken. En bovendien sluit je je iPhone gewoon vrijwel nooit. En zoniet, dan kun je 'em altijd uitschakelen via settings. Nooit hinderlijk dusquote:Op maandag 27 juni 2011 21:55 schreef Neraice het volgende:
Nou, SteelDogg bied een zo goed als onbeschadigde iPhone aan voor 200 euro. Wil er zoiets voor geven aangezien ik toch liever een zwarte wil maar ben wel benieuwd naar foto's.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |