quote:Op zondag 3 juli 2011 10:13 schreef indiaantje89 het volgende:
Volgens Lowlove is Wild Beasts is ook bevestigd voor een setje in Biddinghuizen. Ga ik zeker checken! Laatste album was echt super
Ik heb er zo mijn twijfels bij..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:01 schreef julian6 het volgende:
[..]
Er komen nog genoeg 'grote' headliners aan.
Staan anders wel namen bij die ze van mij nog mogen boeken:quote:Op maandag 4 juli 2011 21:24 schreef Junkie het volgende:
Als we naar de Reading en Pukkelpop line-up kijken wordt het niet veel spannender. Dus denk dat er niet dat er nog veel 'grote' namen/verrassingen aankomen.
en hoeveel waren dat er vorig jaar?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 11:01 schreef WeezerButler het volgende:
Als ik zo naar de line up kijk zijn er i.m.o. maar 8/9 bands die Alphafähig zijn.
Dat zou wel onwijs vet zijn, Kanye West als afsluiterquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij zijn ze weer aan het inhouden op het budget. Ik zie Kanye West nog wel de Alpha afsluiten.
Qftquote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:44 schreef TWP het volgende:
[..]
Dat zou wel onwijs vet zijn, Kanye West als afsluiter
ach stephen marley is toch al bekendquote:Op maandag 4 juli 2011 21:24 schreef Junkie het volgende:
[ afbeelding ]
Reading Festival Line-up
Pukkelpop Line-up
Als we naar de Reading en Pukkelpop line-up kijken wordt het niet veel spannender. Dus denk dat er niet dat er nog veel 'grote' namen/verrassingen aankomen.
Trolley al is live gezien, wel leuk en aardig enzo maar hij moet nog een hoop lerenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 13:26 schreef Gitaarmat het volgende:
Vette nieuwe namen.![]()
Stephen Marley, Friendly Fires, Young the Giant wil ik ook zeker zien.
Ook niet veel soeps (Weezer checkt zijn LL 2010 App). Vorig jaar was ik idd ook vrij weinig bij de Alpha te vinden. Placebo, No FX + Mumford & Sons en Queens of the Stone Age. Zelfs de Alpha DJs draaiden in de Grolsch tent. How Low can you go ??quote:
Volgens mij heb jij geen idee hoe populair die genoemde bands zijn.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:54 schreef WeezerButler het volgende:
[..]
Ook niet veel soeps (Weezer checkt zijn LL 2010 App). Vorig jaar was ik idd ook vrij weinig bij de Alpha te vinden. Placebo, No FX + Mumford & Sons en Queens of the Stone Age. Zelfs de Alpha DJs draaiden in de Grolsch tent. How Low can you go ??
Krijg voor het 2e jaar op rij een beetje het gevoel dat het onderste uit de kan niet uit gehaald gaat worden. Maar WTF er zijn genoeg leuke bandjes, en ik zal er ongetwijfeld met plezier op terugkijken.
Ook mijn idee. Hij is de buurt, doet festivals, en past perfect in het Lowlands-plaatje. Nederland moet het ook maar een keer aandurven om een niet-rock headliner te boeken, zie Glastonbury.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:14 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Volgens mij zijn ze weer aan het inhouden op het budget. Ik zie Kanye West nog wel de Alpha afsluiten.
Over dat laatste doe ik pas een uitspraak als alles bekend isquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:30 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Ook mijn idee. Hij is de buurt, doet festivals, en past perfect in het Lowlands-plaatje. Nederland moet het ook maar een keer aandurven om een niet-rock headliner te boeken, zie Glastonbury.
Maar bedoel jij dat je denkt dat ze budget vrijhouden voor Kanye, of dat ze op hun lauweren rusten? Want in het laatste geval ben ik het met je eens.
Vergeet de dj's niet, die draaien ook niet voor niks... zou me niks verbazen als daar een groot deel van het geld heen gaat en dat misschien wel ten koste van de bands gaat (al blijf ik volhouden dat als je objectief kijkt er helemaal geen slechte namen staan, zo bij elkaar op 1 festival).quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar of ik er nu heenga of niet, er behoren nog zeker wat 'behoorlijke' namen bij te komen, want anders zitten ze de kas echt enorm te spekken.
...iets wat ik op het gebied van de line-up al een paar jaar denk, inderdaad.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Over dat laatste doe ik pas een uitspraak als alles bekend is
Maar of ik er nu heenga of niet, er behoren nog zeker wat 'behoorlijke' namen bij te komen, want anders zitten ze de kas echt enorm te spekken.
Oh, geen idee, ik zie hier regelmatig mensen blij worden van dj namen dus dan denk ik dat het wel een bekende zal zijnquote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:38 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, die vergeet ik niet, maar afgezien dat AT er natuurlijk wel staat, is dat ook nog niet zo heel erg bijzonder.
Volgens mij kun je dan beter naar Pinkpop gaan, Lowlands staat voor mij toch ook voor het ontdekken van kleinere bandjes.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 17:11 schreef ranja het volgende:
Ik vraag me af of ik wel eens een Lowlands met grote namen heb meegemaakt![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |