abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98713617
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 11:54 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Mensen die HRA 'genieten' betalen mee aan het 'systeem' en ...... (shit ik hap weer in trol voer)
Doe zoals wij, verlaag je tot hun niveau. Tip; begin eens over de loonstrook van Pie-Air.
  maandag 27 juni 2011 @ 11:56:30 #152
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98713652
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2011 11:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Doe zoals wij, verlaag je tot hun niveau. Tip; begin eens over de loonstrook van Pie-Air.
Pie-Air heeft 150k op de bank en krijgt over twee jaar weer 175k van familie. Die heeft geen loonstrook nodig joh _O-
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98713653
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 11:52 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Vanwege de HRA.... ik weiger nog langer mee te betalen aan dit soort subsidies, tot die tijd blijf ik gewoon profiteren van het systeem, net als de andere helft van Nederland w/
Als je om die reden niet deel neemt aan het arbeidsproces ben je een nog zieligere stumper als een gemiddelde bijstandstokkie die eigenlijk te dom is om zijn reet af te vegen en daarom in de bijstand zit. :')
  Moderator maandag 27 juni 2011 @ 11:56:53 #154
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_98713667
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2011 11:55 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Die krijgt ie niet. Hij krijgt gewoon een rolletje grijpstuivers in zn hand gedrukt. Loonstrook afdrukken en opsturen kost meer dan dat joh :')

zie je, dit soort dingen roepen is wel heel makkelijk maar het voegt zo weinig toe :')
Breitling - Instruments for Professionals
pi_98713675
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2011 11:49 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Hij moet toch wat, verder zit hij klemvast. Alles wat hij nu zegt is nog meer onzin. Hij lult zichzelf zo de Put Der Droevenis Ende Vermaeck Van Een Onzin User in.
Priceless hoe je weer iets dat op jezelf van toepassing is op een ander projecteert.

Ik begin je nu weer een leuke troll te vinden. w/
pi_98713716
quote:
10s.gif Op maandag 27 juni 2011 11:45 schreef Scorpie het volgende:

Betaald Fok-ken! *O*
Aah... same here... betaald door de SVB

quote:
Maar Xeno, jij als auto didact kan dit ook allemaal heel gemakkelijk, stuur je CV anders even op, dan kijk ik wat ik kan doen voor je.
Ik schrijf geen software meer... ik kan het niet langer meer opbrengen om algoritmes te ontwerpen terwijl ik weet dat ik de eerste 2 maanden van het jaar alleen maar werk voor de HRA van anderen grootleners :'(
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_98713720
Niet omdat jij het bent Coolguy, maar ik vind de voorkant van een Jetta zo'n beetje het lelijkste wat er op de Nederlandse wegen rondrijdt.
pi_98713727
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 11:57 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Priceless hoe je weer iets dat op jezelf van toepassing is op een ander projecteert.

Ik begin je nu weer een leuke troll te vinden. w/
Tot nu toe heb je me nog niet kunnen betrappen op onwaarheden anders, terwijl dat vice versa toch een heel ander verhaal is _O-
  maandag 27 juni 2011 @ 11:58:57 #159
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98713733
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 11:58 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Aah... same here... betaald door de SVB

[..]

Ik schrijf geen software meer... ik kan het niet langer meer opbrengen om algoritmes te ontwerpen terwijl ik weet dat ik de eerste 2 maanden van het jaar alleen maar werk voor de HRA van anderen grootleners :'(
Met jouw salaris en onze HRA ga je het met die 2 maanden echt niet redden >:)
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98713739
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 11:48 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Makkelijk scoren bij jou :')
Je bedoelt bij Scorpie :)
I'll sing you a lullaby.
pi_98713766
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 11:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]

Zolang je de overige 10 maanden meer dan genoeg verdient om een dikke vette boterham te kunnen eten is er niks aan het handje. *O*
pi_98713788
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 11:50 schreef lutser.com het volgende:

[..]

Uiteraard moet een router beheerd worden, jij installeert die dingen en vergeet ze daarna?
Installeren, klaar... een beetje netwerkbeheerder hoeft maar 1 keer alles goed te doen en daarna kan hij ongelimiteerd gaan fokken onder de baas zijn tijd.
I'll sing you a lullaby.
pi_98713797
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 11:59 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Je bedoelt bij Scorpie :)
Ach kom nou toch Xeno, dat was niet eens een fieldgoal, laat staan een touchdown :')
Anders had het al lang 135-101 gestaan.
Dat wij wat dollen en Pie-Air wederom niet snapt waar het over gaat is toch een vaststaand feit?
pi_98713812
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 12:00 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Installeren, klaar... een beetje netwerkbeheerder hoeft maar 1 keer alles goed te doen en daarna kan hij ongelimiteerd gaan fokken onder de baas zijn tijd.
Wat let je dan, wordt systeembeheerder, die verdienen nog meer dan scriptkiddies. *O*
  Moderator maandag 27 juni 2011 @ 12:01:36 #165
16180 crew  CoolGuy
pi_98713815
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 11:58 schreef PierreBetfair het volgende:
Niet omdat jij het bent Coolguy, maar ik vind de voorkant van een Jetta zo'n beetje het lelijkste wat er op de Nederlandse wegen rondrijdt.
Nou? dat mag je toch vinden? Ik lig daar verder niet wakker van, ik koos die auto omdat ik 't een mooie auto vindt, niet omdat anderen 'm wel of niet mooi vinden.

"niet omdat jij het bent" zegt ie dan, maar wel de moeite nemen om aan mij kenbaar te maken dat ie t een lelijke voorkant vindt :')
pi_98713912
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 11:56 schreef Basp1 het volgende:

Als je om die reden niet deel neemt aan het arbeidsproces ben je een nog zieligere stumper als een gemiddelde bijstandstokkie die eigenlijk te dom is om zijn reet af te vegen en daarom in de bijstand zit. :')
Kan best zo zijn, in ieder geval word mijn geld niet meer verspilt aan leensubsidies. Hoe meer mensen voor deze optie kiezen hoe eerder deze waanzin een halt word toegeroepen. Feitelijk doe ik dit in het belang van de toekomstige generaties :')
I'll sing you a lullaby.
pi_98713916
Whuzzie, hoe gaat het met je bordeelverlichting? Wordt het mooi? >:O
  Moderator maandag 27 juni 2011 @ 12:08:09 #168
16180 crew  CoolGuy
pi_98714016
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 12:04 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Kan best zo zijn, in ieder geval word mijn geld niet meer verspilt aan leensubsidies. Hoe meer mensen voor deze optie kiezen hoe eerder deze waanzin een halt word toegeroepen. Feitelijk doe ik dit in het belang van de toekomstige generaties :')
nee je doet dit omdat je geen andere mogelijkheden hebt. De enige baantjes die je wel kunt krijgen zonder papieren verdienen niet heel veel meer dan wat je nu aan uitkering krijgt.

Wel grappig dat je probeert een draai te geven aan het waarom, terwijl je aan de andere kant toch zo trots bent op het feit dat je geen opleiding hebt gehad.
pi_98714035
In Japan heeft men al dik 10 jaar last van een dalende huizenmarkt... ze zetten daar zelfs blauw LED licht in tegen mensen die voor de trein willen springen.... Whuzz zit dus in ieder geval safe :D

http://www.telegraaf.nl/b(...)gen_zelfmoord__.html
I'll sing you a lullaby.
pi_98714046
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 12:04 schreef xenobinol het volgende:

Jij krijgt gemeenschaps geld toegestopt en dat betitel je zelfs al als eigen geld hoe triest ben je dan geworden.

Ons geld wordt verspilt aan een bijstandsuitkering voor jou. :+
pi_98714066
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 12:08 schreef CoolGuy het volgende:

nee je doet dit omdat je geen andere mogelijkheden hebt. De enige baantjes die je wel kunt krijgen zonder papieren verdienen niet heel veel meer dan wat je nu aan uitkering krijgt.

Wel grappig dat je probeert een draai te geven aan het waarom, terwijl je aan de andere kant toch zo trots bent op het feit dat je geen opleiding hebt gehad.
Ik krijg gewoon geld zonder een diploma te hebben en zonder er voor te werken, dat is toch iets om trots op te zijn :D
I'll sing you a lullaby.
pi_98714161
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 12:09 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Jij krijgt gemeenschaps geld toegestopt en dat betitel je zelfs al als eigen geld hoe triest ben je dan geworden.

Ons geld wordt verspilt aan een bijstandsuitkering voor jou. :+
Nee... ik heb jarenlang belastingen betaald, feitelijk leef ik nu op geld wat ik betaald heb in het verleden. In principe doe ik hetzelfde als de grootleners, echter ik hoef geen huis te kopen om mijn belastingcenten terug te vorderen ;)
I'll sing you a lullaby.
pi_98714184
Misschien moeten ze mij gewoon een subsidie gaan geven om weer te gaan werken w/
I'll sing you a lullaby.
  Moderator maandag 27 juni 2011 @ 12:13:12 #174
16180 crew  CoolGuy
pi_98714186
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 12:09 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Ik krijg gewoon geld zonder een diploma te hebben en zonder er voor te werken, dat is toch iets om trots op te zijn :D
Als dat nou veel geld was, dan ja, maar dat is niet zo, want met je baan kon je al geen huis kopen, en nu kun je het al helemaal niet meer. Nou dan krijg je echt maar een paar grijpstuivers. En terecht overigens.

dus nee, dat is niet iets om trots op te zijn. Je krijgt een paar rotcenten omdat je 0 opleiding hebt en, en daar ben jij trots op. Tja...
pi_98714373
Inderdaad, wees er maar trots op dat je wat zakgeld krijgt omdat je te lui bent om te werken. Dat zijn een beetje de Pierre-redenaties die je erop na houdt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')