quote:Op maandag 27 juni 2011 13:43 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Kan me nog 1 of 2 topic terug herinneren, waar ik iets verzonnen had over 175k en vervolgens door iedereen werd klemgeluld, omdat bleek dat het allemaal behoorlijk onwaarschijnlijk was in combinatie met mijn verhaaltjes over mijn hypotheek en de fiscale kant van de zaak.
Dus toen verzon ik er nog maar eens 150k bij op mijn bankrekening. Geloofwaardig was ik toch al niet meer
Nee dat was het moment waar op je dacht 'tering...word ik even zwaar voor lul gezet met mn geklets' en daarna ging je wild om je heen slaan.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:43 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Ja helemaal. Kan me nog 1 of 2 topic terug herinneren, toen ik net getypt had over die 175K. Daarna kwam er een overvloed aan posts van Whuzz, Scorpie en jij ......met geleuter dat het gelul was, irrilevnate onzin over mn 35%AV en meer van dat soort afgunst / jalouzie.
Dat was echt het moment waarop ik dacht.....tering, die gastjes zijn zwaar gefrustreerd.
Nogmaals, het heeft gewoon alles te maken met het feit dat jullie hok 10duizenden euros is gedaald sinds aankoop. Daarom gunnen jullie een ander niks en wordt de aanval geopend op iemand die er stukken beter voorstaat dan jullie zelf.
Zo zit het,
Oke, wil je er een weddenschap van op afsluiten? Ik zal aantonen dat er voor Kerst 2012 rond de 175K op mn rekening is bijgeschreven. Kan misschien 10K of 15K meer of minder zijn.quote:
Je snapt het niet. Als jij 175k krijgt, dan gun ik je die. No problems, geld hebben is altijd goed. Meer geld krijgen is nog beter. Helemaal tof. Het interesseert mij echter niet of je ze echt krijgt of dat het een verhaaltje is.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:49 schreef PierreBetfair het volgende:
@CoolGuy, voor jou geldt hetzelfde aanbod.
Dus als straks blijkt dat je die 175k NIET hebt en het allemaal gelogen was en je een arme sloeber in een klein appartementje bent met een aflossingsvrije hypotheek, dan heb ik 2K gewonnen die je me nooit kunt betalen?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:49 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Oke, wil je er een weddenschap van op afsluiten? Ik zal aantonen dat er voor Kerst 2012 rond de 175K op mn rekening is bijgeschreven. Kan misschien 10K of 15K meer of minder zijn.
Zeg het maar Whuzz, ik heb nog een wedje lopen van 2K met een Wosser wat niet erg goed gaat...dus als wij ook om 2K wedden zou ik dat fijn vinden.
Gegevens wisselen we uit via een betrouwbare Fokker die alle weddenschappen beheert![]()
Deal?
Wat is modaal? Dat is 33k bruto ofzo he?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:52 schreef Scorpie het volgende:
Pierre ik wil wel even de weddenschap met je aangaan dat ik meer dan modaal verdien per jaar voor 2k, deal?
Doen we er ook nog even de weddenschap bij dat mijn huis significant meer (zeg 40+%) woonoppervlak heeft dan het genoemde ~100m2 appartmentje van Pierkequote:Op maandag 27 juni 2011 13:52 schreef Scorpie het volgende:
Pierre ik wil wel even de weddenschap met je aangaan dat ik meer dan modaal verdien per jaar voor 2k, deal?
Doe es snel.... want iemand moet in de toekomst ook nog mijn uitkering betalenquote:
2 minuten terug postte je nog iets heel anders. Ik zou voor lul zijn ghezet met mn gekletsquote:Op maandag 27 juni 2011 13:51 schreef CoolGuy het volgende:
Je snapt het niet. Als jij 175k krijgt, dan gun ik je die. No problems, geld hebben is altijd goed. Meer geld krijgen is nog beter. Helemaal tof. Het interesseert mij echter niet of je ze echt krijgt of dat het een verhaaltje is.
Ik had het over het feit dat jij gewoon opmerkingen kunt blaten over mensen waar je de financiele situatie niet kent.
Zoiets ja.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:53 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat is modaal? Dat is 33k bruto ofzo he?
Dat werd je ook, want je verhaal klopte niet met elkaar. Dat betekent niet dat je niet daadwerkelijk 175k krijgt, maar als je die daadwerkelijk krijgt, dan heb je rare keuzes gemaakt m.b.t. je hypotheek. Dat wilde jij niet toegeven, maar het is wel degelijk een raar verhaal dus daar werd jij voor lul gezet.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:54 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
2 minuten terug postte je nog iets heel anders. Ik zou voor lul zijn ghezet met mn geklets
Feit dat je de weddenschap niet aanneemt, jij niet, Whuzz niet en Scorpe niet..........is alleszeggend.
Als je zo'n grote bek hebt dat ik lieg, zet er dan 2000 euro op. Stelletje helden !!
Wacht even hoor, je lult twee topics lang uit je nek over mijn auto, mijn salaris, mijn hypotheek, mijn werk en mijn huis, en nu wordt JIJ pissig dat ik je niet serieus neem met een weddenschap?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:54 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
2 minuten terug postte je nog iets heel anders. Ik zou voor lul zijn ghezet met mn geklets
Feit dat je de weddenschap niet aanneemt, jij niet, Whuzz niet en Scorpe niet..........is alleszeggend.
Als je zo'n grote bek hebt dat ik lieg, zet er dan 2000 euro op. Stelletje helden !!
Proberen we toch?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:54 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
ja dan wil de weddenschap dat ik meer dan modaal verdien ook wel aangaan met Pierre. Ook wel voor 20.000 euro wil ik die weddenschap aangaan. Zeg 't maar pierreke, feeling lucky?quote:
Mag ik er ook nog bij voor de 52% catagorie?quote:Op maandag 27 juni 2011 13:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
ja dan wil de weddenschap dat ik meer dan modaal verdien ook wel aangaan met Pierre. Ook wel voor 20.000 euro wil ik die weddenschap aangaan. Zeg 't maar pierreke, feeling lucky?
Stoel meegenomen door de deurwaarderquote:Op maandag 27 juni 2011 14:01 schreef xenobinol het volgende:
Niet zo snel posten makkers... ik moet af en toe ook nog even mijzelf van de vloer af kunnen rapen
De deurwaarder? Je bedoelt waarder... de deur hebben ze de laatste keer al in beslag genomenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |