Was idd een leuke finale. Met bijna 100000 toeschouwers.quote:
Naar mijn mening is het Amerikaans voetbalefltal sowieso goed op dreef gegaan de laatste jaren. Ik merkte het pas echt op tijdens de Confederations Cup van 2009quote:Op zondag 26 juni 2011 14:46 schreef tong80 het volgende:
[..]
Was idd een leuke finale. Met bijna 100000 toeschouwers.
Racing Santander.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:29 schreef Sportex het volgende:
[..]
Heeft bij Tottenham een contract, was verhuurd ergens in Spanje.
Ze speelden ook helemaal niet slecht op het WKquote:Op zondag 26 juni 2011 15:23 schreef o.us het volgende:
[..]
Naar mijn mening is het Amerikaans voetbalefltal sowieso goed op dreef gegaan de laatste jaren. Ik merkte het pas echt op tijdens de Confederations Cup van 2009.
Nery IIquote:Op maandag 27 juni 2011 10:12 schreef Sperma het volgende:
[..]
Racing Santander.
Gefaald bij Barcelona Bij Tottenham speelt hij als een natte krant, bij Santander is hij basis maar ook niet sterk. Toch opvallend dat hij wel geweldig speelt voor zijn land. Ook op het WK speelde hij niet slecht.
Ben benieuwd of hij het nog ergens gaat laten zien of met de staart tussen de benen naar Mexico afdruipt.quote:
Nee, is Mexicaan, die doen het alleen goed in Mexico, waar de sterren de vijfde rangs Zuid Amerikanen zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 09:27 schreef Elvislives het volgende:
[..]
Ben benieuwd of hij het nog ergens gaat laten zien of met de staart tussen de benen naar Mexico afdruipt.
Okee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, is Mexicaan, die doen het alleen goed in Mexico, waar de sterren de vijfde rangs Zuid Amerikanen zijn
Je begint te leren en dingen te begrijpenquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Je begint te leren en dingen te begrijpen
Want wat er is nou precies gebeurd ? ik hoor in meerdere talen dat er een schandaal gaande is, maar geen idee wat er nou werkelijk speelt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:28 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
De titel zal ze nu wel worden afgenomen neem ik aan
Kloptdquote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:41 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Niet heel het team maar wel een stuk of 10
Hier moet tegen opgetreden worden, de Mexicanen hebben gewoon willens en wetens positieve spelers opgesteldt
Is Hugo Sanchez dan de enige Mexicaan die succesvol is geweest in Europa?quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:35 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Nee, is Mexicaan, die doen het alleen goed in Mexico, waar de sterren de vijfde rangs Zuid Amerikanen zijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |