Ivan Velasco (mijn adoptierenner van vorig jaar) is bijvoorbeeld nog vrij!quote:Op maandag 27 juni 2011 08:24 schreef Gitank2 het volgende:
Ik vrees dat ik te laat ben voor een adoptie, toch maar even checken of er iets over is
Die is al wegquote:Op maandag 27 juni 2011 08:32 schreef Dwersdriever het volgende:
Mag ik Gorka Verdugo Marcotegui?
Heeft ook nog nooit wat gewonnen geloof ik. Dus zijn etappewinst in deze tour wordt het hoogtepunt uit zijn loopbaan.
Thanks, Bij deze neem ik Velascoquote:Op maandag 27 juni 2011 08:27 schreef franklop het volgende:
[..]
Ivan Velasco (mijn adoptierenner van vorig jaar) is bijvoorbeeld nog vrij!
Dan zal ik wel verkeerd gekeken hebben.quote:
Mart zou zeggen 'die kent u niet'quote:Op maandag 27 juni 2011 08:39 schreef Dwersdriever het volgende:
Beņat Intxausti zal wel te bekend zijn dan?
Doe die maar dan. Ik vind die Baskische namen altijd prachtig.quote:
Hoop dat je hem net zo goed zal verzorgen als ik vorig jaar deed. Had een speciale bevoorrading ingericht op de Erasmusbrug, speciaal voor Ivan de Verschrikkelijkequote:
Haha, die herinner ik me nog ja!quote:Op maandag 27 juni 2011 08:49 schreef franklop het volgende:
[..]
Hoop dat je hem net zo goed zal verzorgen als ik vorig jaar deed. Had een speciale bevoorrading ingericht op de Erasmusbrug, speciaal voor Ivan de Verschrikkelijke
[ afbeelding ]
Was dat Frank of Cardoso?quote:Op maandag 27 juni 2011 09:06 schreef Gitank2 het volgende:
[..]
Haha, die herinner ik me nog ja!
Zal ik doen! want mijn toenmalige adoptierenner overleefde Rotterdam niet eens
er zit wel een wezenlijk verschil tussen een Andy Schleck en Ben Swift. Twijfelgevalletjequote:
Ik stem iig. tegen. Swift heeft dit seizoen al zo veel podiumplaatsen gehaald.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:55 schreef franklop het volgende:
[..]
er zit wel een wezenlijk verschil tussen een Andy Schleck en Ben Swift. Twijfelgevalletje
en won etappes in TDU, Romandie en California.quote:Op maandag 27 juni 2011 09:56 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Ik stem iig. tegen. Swift heeft dit seizoen al zo veel podiumplaatsen gehaald.
De selectie van Europcar is net bekend gemaakt, zitten ver nog een paar bij die onbekend zijn en niet gekozen zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:35 schreef DecoAoreste het volgende:
Fuck, DutchSL is me net een minuut voorIk wilde Silin, nog nooit van hem gehoord ook. Even kijken wat er nog meer is...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |