ik vind medium helemaal niet boeiendquote:
Dan verheug je over mijn teleurstelling.quote:
Ja!quote:Op zondag 26 juni 2011 20:57 schreef tombolafan het volgende:
Oeh Cat, die politieman lijkt op Lee een beetje!
Dat laatstequote:Op zondag 26 juni 2011 20:58 schreef Cat22 het volgende:
Ik kom net bij mijn ouders vandaan, mijn moeder voelde zich al een tijd vermoeider dan normaal. Bloed laten prikken, blijken haar leverwaarden niet helemaal goed te zijn.Over 2 weken weer prikken en kijken wat het dan is en van daaruit verdere actie (of hopelijk is geen actie nodig). En ik ben ook zo raar moe de laatste tijd, afgevallen en een lager hb dan normaal. Leuk is dat, als je bedenkt dat je beide opa's aan maagkanker zijn overleden en je vader een darmkanker survivor is (met uitzaaiingen naar de lever).
Maar het zal vast niks zijn, mama over twee weken praaachtige waarden en ik over een maand of zo weer een prima hb bij de bloedbank.Maar evengoed een beetje brrr en blegh.
Het zal idd waarschijnlijk niets zijn maar het blijft toch spannend, mijn man moet ook weer op controle binnenkortquote:Op zondag 26 juni 2011 20:58 schreef Cat22 het volgende:
Ik kom net bij mijn ouders vandaan, mijn moeder voelde zich al een tijd vermoeider dan normaal. Bloed laten prikken, blijken haar leverwaarden niet helemaal goed te zijn.Over 2 weken weer prikken en kijken wat het dan is en van daaruit verdere actie (of hopelijk is geen actie nodig). En ik ben ook zo raar moe de laatste tijd, afgevallen en een lager hb dan normaal. Leuk is dat, als je bedenkt dat je beide opa's aan maagkanker zijn overleden en je vader een darmkanker survivor is (met uitzaaiingen naar de lever).
Maar het zal vast niks zijn, mama over twee weken praaachtige waarden en ik over een maand of zo weer een prima hb bij de bloedbank.Maar evengoed een beetje brrr en blegh.
Oeh bah... Zelf ook niet even bloed laten prikken anders?quote:Op zondag 26 juni 2011 20:58 schreef Cat22 het volgende:
Komt vast goedquote:Op zondag 26 juni 2011 20:58 schreef Cat22 het volgende:
Nee, dat was dat lage hb wat ik nog een keer moet laten checken. Maar komt vast goed.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat laatsteEn bij je moeder komt het vast ook helemaal goed.
En had je dat een tijdje terug ook al niet dat je je daar bij jezelf zorgen over maakte?
Was ook niets aan de hand, toch?
Nee hoor ik woon veel dichter bij dus ze kan beter wat kilo's van mij aannemenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Komt vast goed
En als je extra kilo's wil... ik wil ze met liefde gratis aan je doneren
Aaaawww!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
Komt vast goed
En als je extra kilo's wil... ik wil ze met liefde gratis aan je doneren
Oprotten, ik was eerderquote:Op zondag 26 juni 2011 21:06 schreef indaha het volgende:
[..]
Nee hoor ik woon veel dichter bij dus ze kan beter wat kilo's van mij aannemen
Dat laatste is wel dom van je, maar dat weet je he?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aaaawww!![]()
Nee hoor, ik ben nog lang geen wandelend gratenpakhuis.
![]()
Volgens mij ga ik over een maand een nieuwe oproep voor de BB krijgen dus even afwachten wat daaruit komt. Als het dan nog te laag is ga ik uitgebreid bloed laten prikken. Wel eens nog een huisarts zoeken.Want zo ziek en zwakjes ben ik, woon bijna 5 jaar hier en nog geen huisarts.
Ik weet het.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat laatste is wel dom van je, maar dat weet je he?
Maar kan het niet zijn dat je dan dáárvan moe bent? En afvalt?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee, dat was dat lage hb wat ik nog een keer moet laten checken. Maar komt vast goed.
Ik ben er snellerquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Aaaawww!![]()
Nee hoor, ik ben nog lang geen wandelend gratenpakhuis.
Volgens mij ga ik over een maand een nieuwe oproep voor de BB krijgen dus even afwachten wat daaruit komt. Als het dan nog te laag is ga ik uitgebreid bloed laten prikken. Wel eens nog een huisarts zoeken.
Want zo ziek en zwakjes ben ik, woon bijna 5 jaar hier en nog geen huisarts.
Ik bedacht me net ook dat ik eigenlijk nu wel naar bed zou willenquote:Op zondag 26 juni 2011 21:05 schreef Qwea het volgende:
en ik denk dat het moe zijn ook deels aan het weer ligt... want ik ben ook doodmoe en MM ook al
Laat dan meteen je B12 nakijken, als die te laag is kun je daar ook heel moe van worden. Sterkte, ik hoop dat het allemaal meevaltquote:Op zondag 26 juni 2011 21:04 schreef Cat22 het volgende:
Nee, dat was dat lage hb wat ik nog een keer moet laten checken. Maar komt vast goed.
Ze heeft niks te willen. Iets met gegeven paard en bek enzoquote:Op zondag 26 juni 2011 21:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik ben er snellermaar het hoeft al niet meer
![]()
[..]
Moe kan wel, als bloed minder zuurstof kan vervoeren wordt je energie level lager. Maar laag hb schijnt ook weer te kunnen komen door af te vallen. En ik ben zonder reden afgevallen. Kip-ei verhaal dus.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar kan het niet zijn dat je dan dáárvan moe bent? En afvalt?
Heb je daar toen niets voor gekregen?
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik bedacht me net ook dat ik eigenlijk nu wel naar bed zou willen
Heb je ook iets gedaan met die voedingstips?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:10 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Moe kan wel, als bloed minder zuurstof kan vervoeren wordt je energie level lager. Maar laag hb schijnt ook weer te kunnen komen door af te vallen. Kip-ei verhaal dus.
En destijds niks voor gekregen (ja, voedingstips) want ik heb absoluut geen bloedarmoede maar wel een te laag hb om te mogen doneren. Maar het blijft raar dat die opeens 1,5 punt gezakt is na al die jaren.
Fuck it, die wil ik ook!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.puppytekoop.nl/advertentie/puppies-1202.htm
Pussyquote:
http://www.puppytekoop.nl/advertentie/puppies-1195.htm Hier hetzelfde, maar dan een ander ras.quote:
De volgende dag meteen aan de broccoli!quote:Op zondag 26 juni 2011 21:11 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Heb je ook iets gedaan met die voedingstips?
Ik ben bang voor naalden
Dat was ook het 1ste wat ik dacht bij het zien van de fotoquote:
Wtf? Qwea?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat was ook het 1ste wat ik dacht bij het zien van de foto
Maar ik wil liever een Hovawart tochquote:Op zondag 26 juni 2011 21:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dat was ook het 1ste wat ik dacht bij het zien van de foto
Fraxiparine en al dat andere spul heeft naaldjes voor watjes.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
PussyIk moet mezelf wekelijks spuiten. En toen met die trombose spuiten dagelijks
OMG OMG OMG, die wil ik ookquote:Op zondag 26 juni 2011 21:14 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.puppytekoop.nl/advertentie/puppies-1214.htm
Wat een leuk hondje,quote:Op zondag 26 juni 2011 21:11 schreef Harajuku. het volgende:
http://www.puppytekoop.nl/advertentie/puppies-1202.htm
Wat een baasjequote:Op zondag 26 juni 2011 21:13 schreef Oognip het volgende:
Wat naar die onzekerheid van je moeder Cat. Ik hoop dat het goed komt, net als met jouw bloed
Ik heb net een hele gave foto van Moon gemaakt
[ afbeelding ]
Ja, ik weet. Maar dat snuitjequote:
Praat even op Greys in. Big girls are beautiful,quote:Op zondag 26 juni 2011 21:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
OMG OMG OMG, die wil ik ook
Welsh springers zijn zoooooooooooooooooooooooo tof
Ik moest een keer een verdoving bij de tandarts, 2 spuiten naast elkaar, maar ze haalde hem niet helemaal eruit voor het opschuiven, dus die schraapte zo door mn tandvlees en sindsdien...quote:Op zondag 26 juni 2011 21:13 schreef Qwea het volgende:
[..]
PussyIk moet mezelf wekelijks spuiten. En toen met die trombose spuiten dagelijks
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |