Weet niet, hoor wel eens mensen die dat doen.quote:
Oke, doei.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:16 schreef Skillstorm het volgende:
Ik ga nu naar buiten. Ben straks terug.
Ik kan het meestal niet laten om ze eraf te trekken, maar ik eet ze nooit op.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:16 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Weet niet, hoor wel eens mensen die dat doen.
Pas op, het is daar gevaarlijk.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:16 schreef Skillstorm het volgende:
Ik ga nu naar buiten. Ben straks terug.
En buggers eten?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:16 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Ik kan het meestal niet laten om ze eraf te trekken, maar ik eet ze nooit op.
Gewoon beetje slowchatten met z'n 4tjes mag toch wel?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Skillstorm, coban, Tyrone_Biggums en Bonzoo hebben last van nachtbaggerij?
quote:Op zondag 26 juni 2011 02:16 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Stel je voor dat je zo lang niet op je nagels bijt:
[ afbeelding ]
Ik heb toch niks beters te doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:17 schreef Madame_Paon het volgende:
Skillstorm, coban, Tyrone_Biggums en Bonzoo hebben last van nachtbaggerij?
Jahoor.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:18 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Gewoon beetje slowchatten met z'n 4tjes mag toch wel?
Oké.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:18 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Ik heb toch niks beters te doen.Doe je mee?
Coban's 2e naam is jointje.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:19 schreef coban het volgende:
Jaa doe mee! Hoe meer zielen hoe meer vreugd, hoe meer jointjes we kunnen smoken.
Damnquote:
Maarreh wat ik zei was serieus hè ik denk dat je volgens de islam gewoon wiet mag roken en het leven draait om dingen ontdekken. Gewoon gezellig doen dus.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:19 schreef coban het volgende:
Jaa doe mee! Hoe meer zielen hoe meer vreugd, hoe meer jointjes we kunnen smoken.
En als ik je heel lief aankijk?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:20 schreef Madame_Paon het volgende:
Maar ik ga maar geen jointjes smoken.Niet zo'n slim idee.
quote:
Nu ga ik toch twijfelen of je echt een vrouw bent hoor. Zulke vieze praatjes.quote:
Dat gaat zelfs mij te ver inderdaad brandend schijt daarvan moet je haast wel over je nek gaan.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:23 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Nu ga ik toch twijfelen of je echt een vrouw bent hoor. Zulke vieze praatjes.
Ik zit dus hele dag al met dit liedje in me hoofd.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Everybody's gonna love today, gonna love today, gonna love today.
Everybody's gonna love today, gonna love today.
Anyway you want to, anyway you've got to.
Love love me, love love me, love love.
Ik krijg dat lied niet uit m'n hoofd.
Haha, nee mag nietquote:Op zondag 26 juni 2011 02:23 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Maarreh wat ik zei was serieus hè ik denk dat je volgens de islam gewoon wiet mag roken en het leven draait om dingen ontdekken. Gewoon gezellig doen dus.
[..]
En als ik je heel lief aankijk?
[..]
Slowchatten.quote:
quote:
Oke, zal het doen.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Waar is deel 1? Op zijn minst in het de OP zetten topicstarter.
quote:
Door jou zocht ik dit lied op.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:24 schreef Madame_Paon het volgende:
Everybody's gonna love today, gonna love today, gonna love today.
Everybody's gonna love today, gonna love today.
Anyway you want to, anyway you've got to.
Love love me, love love me, love love.
Ik krijg dat lied niet uit m'n hoofd.
Waar in de koran wordt het verboden dan?quote:
Als je het niet probeert weet je het niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:27 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
Als ik wiet ga gebruiken, draai ik hoogstwaarschijnlijk volledig door.
Ik ook '91quote:Op zondag 26 juni 2011 02:28 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
![]()
Ik kom uit '91, een veel beter jaar.
Bijt jij je nagels stuk? Geef even snel een samenvatting.quote:
En nu heb je het ook in je hoofd?quote:Op zondag 26 juni 2011 02:29 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
Door jou zocht ik dit lied op.
[..]
Als je het niet probeert weet je het niet.
Nee ze blowt hasj met stukjes tarrel.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:29 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Bijt jij je nagels stuk? Geef even snel een samenvatting.
Nou volgens de bijbel mag het in ieder geval en ik ken ook moslims die mij verzekeren dat de islam blowen niet verbiedt.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:30 schreef coban het volgende:
@ shalimar: met niks
@ TB: moet ik dat nu uitleggen?andere keer please.
Nee het is gewoon een heel slecht lied.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:30 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
En nu heb je het ook in je hoofd?Het is wel een behoorlijk irritant liedje.
En ik weet het jammer genoeg wel. Grote kans dat ik psychotisch word als ik wiet en vergelijkbaar spul ga gebruiken, dus dat doe ik maar niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |