En ik heb hem gevraagd wat dat is:quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:10 schreef Stefan het volgende:
Alleen op een BBQ slash feest met heel veel alcohol gaat het je eet thuis minder principe niet meer op.
Maar hij wil het niet zeggen. En aangezien ik zodirect naar bed ga, gaat het mij niet lukken om te slapen zonder dat ik het antwoord weet.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:28 schreef Phileintje het volgende:
Nou vraag ik me eigenlijk nog steeds af wat een slash-feest is, Stefan.
Oh!quote:Op zondag 26 juni 2011 00:50 schreef Isabeau het volgende:
slash als in: / misschien?
Dus: 'barbecue/feest'
Ja zo'n soort fantasie kreeg ik er dus ook bij. Dan had hij maar gewoon '/' moeten schrijven hoor, de nerd.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:53 schreef bas-beest het volgende:
Dat is een avond waarop de barbecue alvast warmgestookt wordt voor als alle aanwezigen eindelijk tot mootjes gehakt zijn om vervolgens op die al brandende barbecue te belanden.
Misschien is z'n / toets wel stuk?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:54 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Oh!
Maar wel een beetje nerderig om dan '/' als 'slash' te schrijven.
Niet. Ik snap mensen die bijvoorbeeld in het echt 'ROFL' gaan roepen ook nooit. En als je iets wilt scheiden d.m.v. een slash, dan gebruik je gewoon deze: /quote:
Het kan geen kwaad om toch maar te begrijpen wat sneue mensen bedoelen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:59 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Niet. Ik snap mensen die bijvoorbeeld in het echt 'ROFL' gaan roepen ook nooit. En als je iets wilt scheiden d.m.v. een slash, dan gebruik je gewoon deze: /
Ik weet wel wat ze ermee bedoelen, maar ik snap de gedachtegang erachter gewoon niet. Ik vind het suf.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:01 schreef Absurditeit het volgende:
Het kan geen kwaad om toch maar te begrijpen wat sneue mensen bedoelen.
Ongeveer zoiets om het vervolgens op die BBQ te pleuren:quote:Op zondag 26 juni 2011 00:55 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Ja zo'n soort fantasie kreeg ik er dus ook bij. Dan had hij maar gewoon '/' moeten schrijven hoor, de nerd.
Ik doelde vooral op dat 'slash'-verhaal. Je had al lang vredig kunnen slapen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:04 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Ik weet wel wat ze ermee bedoelen, maar ik snap de gedachtegang erachter gewoon niet. Ik vind het suf.
Nog even een beetje FOK! lezen slash (quote:Op zondag 26 juni 2011 01:05 schreef Absurditeit het volgende:
Ik doelde vooral op dat 'slash'-verhaal. Je had al lang vredig kunnen slapen.
FOK! drinken?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:07 schreef Phileintje het volgende:
[..]
Nog even een beetje FOK! lezen slash () drinken.
Dat moet dan wel minimaal een kilo per persoon zijn, anders is het geen barbecue slash feest meer, maar een pauperbarbecue slash honger-lijden-barbecue.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:13 schreef Dlocks het volgende:
Misschien een barbecue met alleen slashlicks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |