SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:46 schreef minibeer het volgende:
Als ik ook een duit in het spreekwoordelijke zakje mag doen: Emma Watson Stone.
Drew Barrymore, Jennifer Connolly, Kate Beckinsale, Reese Witherspoon.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:46 schreef minibeer het volgende:
Als ik ook een duit in het spreekwoordelijke zakje mag doen: Emma Watson, Hayden Panettiere en Jessica Biel
mmmquote:Op zondag 26 juni 2011 00:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
oh ook goed, dan maar de clichéwijven:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
met hen zou ik wel experimenteren hoor
Stijl lant, stijlquote:Op zondag 26 juni 2011 00:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De eerste is slet dus oninteressant, Georgina is wel leuk op zich.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
HEEquote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
HEE
Emma Stone
zo werd ik laatst door een kale genoemd, die ga ik eens even googelen
thnx
Ik weet niet, ik vind haar wel ok maar niet bijzonder. Ze komt ook een beetje goedkoop over om de een of andere redenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker Georgina is. Zeker toen ze nog tieten had.
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:49 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Weet je hoe lekker Georgina is. Zeker toen ze nog tieten had.
Het gaat ook niet alleen om het zien.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:49 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
HEE
Emma Stone
zo werd ik laatst door een kale genoemd, die ga ik eens even googelen
thnx
__
Ehh ik zie het niet
Who would you do?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:50 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Het gaat ook niet alleen om het zien.
Verstandigquote:Op zondag 26 juni 2011 00:52 schreef heloef het volgende:
Ik hou me maar bewust buiten deze discussie.
Waar zijn die tieten?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:53 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Juliane Raschke, nou dat is playboy materiaal. Wat moeten ze in het buitenland wel niet van nicolette kluijver denken.
Emma Stone, Sara Rue, Christina Hendricks, Shania Twain, Desiree-Elyda Villalobos, Susan Coffey, Hayley Williams, Kristen Bell, Kaley Cuoco, Kara Tointon, Cheryl Tweedy en Ellen Page. Ik ben er denk ik wel een paar vergeten.quote:
Mooi wel, geil niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
En wat vinden jullie hiervan?
Ik vind hen mooi, als in mooi, maar vinden jullie het ook "geil"?
Dat is weer het andere uiterste, ook saai dus.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
Als ze geil zouden kijken en doen wel.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik vind die eerste wel enigzins knap, maar ze zien er allemaal een beetje apart uitquote:Op zondag 26 juni 2011 00:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
Een studiegenoot van mij lijkt echt enorm op Georgina en het valt me pas op nu ik deze foto zie.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:47 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
je krijgt van mij een verwijsbriefje naar iemand die je verder kan helpen.quote:
Ach jij vind Gerrie lelijk dus dit is een eindeloze discussie.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
je krijgt van mij een verwijsbriefje naar iemand die je verder kan helpen.
Misschien dit niet de meest flatteuze foto, maar Kaya Scodelario lelijk... ?
Ow ik vind haar niet lelijk hoor. Ik zou er niets van hoeven, dat is wat anders.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Ach jij vind Gerrie lelijk dus dit is een eindeloze discussie.
Deze is wel heel mooiquote:
Het was een beroerde foto. Deze is beter.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
je krijgt van mij een verwijsbriefje naar iemand die je verder kan helpen.
Misschien dit niet de meest flatteuze foto, maar Kaya Scodelario lelijk... ?
'Beetje megan fox achtig, beetje ordiquote:Op zondag 26 juni 2011 01:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Check haar, zij is alles. Geil en mooi:
http://www.facebook.com/brittany.brower
Hier haakte ik af; Woont in Hollywood, California Heeft een relatie Uit Tallahasseequote:Op zondag 26 juni 2011 01:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik klik veel topics wel eens aan en het viel me gewoon eventjes op hoeveel zij op Georgina lijkt.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Vanwaar deze eer jou hier te treffen.
Een beetje ordi val ik wel op volgens mij.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:07 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
'Beetje megan fox achtig, beetje ordi
Sensueel maar wat grof/lomp gezicht.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
Meh.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:07 schreef lanterfanteraar het volgende:
*gaapt opzichtig*quote:Op zondag 26 juni 2011 01:16 schreef Micson het volgende:
Ordinair en arrogant, dat is ze.
Ik heb meer met lieve, onschuldig ogende meisjes.
Hayden Panettiere, Ashley Tisdale, dat soort meisjes
Je valt op sletten.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Een beetje ordi val ik wel op volgens mij.
Nee dat ook weer niet.quote:
Een beetje zeg ik een beetje.quote:
En dat ook.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:21 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ordinaire dames hoeven helemaal niet de slet uit te hangen hoor. Het kan wel samen gaan, maar zijn ook zat vrouwen met ordi uitstraling die helemaal niet zo wild zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gebaseerd op niks.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
*gaapt opzichtig*
Saai in bed ook.
quote:Op zondag 26 juni 2011 01:27 schreef greatjob het volgende:
Aan de dames. Eén of geen van deze acteurs uit LOTR:1ste en laatste qua gezicht. Maar ze moeten wel lang zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij zit in rare wandelgangen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:29 schreef RandyMcRanderson het volgende:
in de wandelgangen hoor ik dat mensen hard gaan op Brooke Hogan maar die is toch niet om aan te zien
Vond Gerrie vroeger altijd wel lijken op een meisje wat zo naast je in de klas kon zitten (zeker met dat haar van vroeger) maar wat het hem deed is toch dat daar een niet zo onschuldig meisje achter zit.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:16 schreef Micson het volgende:
Ordinair en arrogant, dat is ze.
Ik heb meer met lieve, onschuldig ogende meisjes.
Hayden Panettiere, Ashley Tisdale, dat soort meisjes
Je moet wat op de zaterdagavond zullen we maar zeggen.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:14 schreef minibeer het volgende:
Random awesomeness/Awesome randomness
Ik heb net 2 uur aan youtube clips van deze serie bekeken
ik wilde eigenlijk een practicum afmaken, ik had moeten weten dat dat niet gaat op zaterdag avondquote:Op zondag 26 juni 2011 02:15 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Je moet wat op de zaterdagavond zullen we maar zeggen.
Schoolwerk afgemaakt, voor de rest fok.quote:Op zondag 26 juni 2011 02:17 schreef minibeer het volgende:
[..]
ik wilde eigenlijk een practicum afmaken, ik had moeten weten dat dat niet gaat op zaterdag avondverspilde tijd weer. Jij nog wat gedaan dan?
Same here. Ik heb nu eindelijk mijn deel van het practicum afquote:Op zondag 26 juni 2011 02:19 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Schoolwerk afgemaakt, voor de rest fok.
Roep die gast gewoon ter orde, dit soort flauwekul kun je niet gebruiken.quote:Op zondag 26 juni 2011 04:07 schreef minibeer het volgende:
[..]
Same here. Ik heb nu eindelijk mijn deel van het practicum afNu moet die gast waarmee ik samenwerk nog zijn deel doen, daar zal ik ook nog wel een hoop werk aan hebben
![]()
(Nie dat mijn werk voor de studie iemand boeit, maar dat boeit mij weer niks)
Tis niet dat niks doet, hij begrijpt het soms gewoon niet, en hij heeft nu een best wel moeilijke opdracht gedaan, dus ik verwacht dat ik hem nog zal moeten helpen. Maar misschien begrijpt hij het gewoon zelf wel en klaag ik te vroeg.quote:Op zondag 26 juni 2011 04:10 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Roep die gast gewoon ter orde, dit soort flauwekul kun je niet gebruiken.
Eens. Verder vind ik ook dat je niet altijd aan een foto kan zien of iemand ordinair is of niet, en ordinair is een beetje vaag begrip, (is iemand die plat utechts praat ordinair?).quote:Op zondag 26 juni 2011 04:09 schreef JedimindhaX het volgende:
Je kan toch op schattig én op ordinair vallen? Beperk jezelf toch niet zo!
Die Brittany is overigens helemaal niet zo ordinair.
Daarbij: wat is er mis met ordinair? Je hoeft toch niet iedere vrouw te daten? Ordinaire sletjes zijn toch prima om op te geilen?
Zou kunnen inderdaad.quote:Op zondag 26 juni 2011 04:12 schreef minibeer het volgende:
[..]
Tis niet dat niks doet, hij begrijpt het soms gewoon niet, en hij heeft nu een best wel moeilijke opdracht gedaan, dus ik verwacht dat ik hem nog zal moeten helpen. Maar misschien begrijpt hij het gewoon zelf wel en klaag ik te vroeg.
Dat wijf onderaan, heeft wel een geile blik. De rest kijkt zo doods voor zich uit...quote:Op zondag 26 juni 2011 00:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ze zijn niet echt mijn type. Geil vind ik ze trouwens ook niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:57 schreef lanterfanteraar het volgende:
quote:Op zondag 26 juni 2011 01:27 schreef greatjob het volgende:
Aan de dames. Eén of geen van deze acteurs uit LOTR:Alleen de onderste, de rest zou ik wegduwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:14 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Alleen de onderste, de rest zou ik wegduwen.
Nou je bent tenminste eerlijk en als je straks een of ander snol op Salou aan het neuken bent hoef je je ook niet schuldig te voelen.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:11 schreef Mpj het volgende:
Er is nog geen één echt lelijke vrouw gepost en alle jongens/mannen hier hebben er kritiek op. En dan niet kunnen versieren.![]()
En Lant; je hebt het wel over brede kaken, mannelijk etc, maar die vrouwen zien er allemaal tien keer beter uit als jij.
Zo, ik ben terug uit Parijs, en de vrouwen daar zijn echt elegant/chique.![]()
Maar... ik heb 't uitgemaakt met mijn vriendin vandaag, ik heb niet meer het gevoel dat ik verliefd op haar ben, het enige wat leuk was, was de seks. En er is een ander (ik vind haar écht super en zij mij ook) én ik ga binnenkort met vrienden op vakantie en ik heb geen zin om me in te houden. Hoe hard het ook klinkt allemaal, maar ik wil haar niet aan het lijntje houden en bedriegen.
Ik voel me nu wel schuldig, vooral ook door haar reactie, maar ik weet dat het de juiste beslissing is. Is hier nog iets gebeurd op het gebied van versieren/de liefde?quote:Op zondag 26 juni 2011 11:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou je bent tenminste eerlijk en als je straks een of ander snol op Salou aan het neuken bent hoef je je ook niet schuldig te voelen.
Ik heb iemand meegevraagd naar Parkpop voor de rest heeft niemand ook wat geprobeerd volgens mij.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:50 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ik voel me nu wel schuldig, vooral ook door haar reactie, maar ik weet dat het de juiste beslissing is. Is hier nog iets gebeurd op het gebied van versieren/de liefde?
En wat was haar antwoord?quote:Op zondag 26 juni 2011 11:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb iemand meegevraagd naar Parkpop voor de rest heeft niemand ook wat geprobeerd volgens mij.
Ze kon niet of ze wou niet. Al lijkt het eerder op het eerste.quote:
Jij hebt smaakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens zou ik in het echt compleet niet kieskeurig zijn, omdat ik me dat niet kan veroorloven![]()
De eerste. Sowieso.quote:Op zondag 26 juni 2011 11:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze kon niet of ze wou niet. Al lijkt het eerder op het eerste.
quote:Op zondag 26 juni 2011 12:01 schreef benzin het volgende:
[..]
Jij hebt smaak
Ik ben ook niet kieskeurig, ze hoeft alleen maar te zijn: blond, 21, Volendams, Ajacied en af en toe haar tong een meid te steken. Dat zijn redelijke eisen toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens zou ik in het echt compleet niet kieskeurig zijn, omdat ik me dat niet kan veroorloven
Nee dit klinkt heel cliche maar je moet gewoon klik met een meisje hebben en daar hoeft ze echt niet superknap voor te zijn.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
We zullen ik zoek nog een keer wat leuks en als dan niet wil/kan laat ik het rusten.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:03 schreef Mpj het volgende:
[..]
De eerste. Sowieso.Komt wel een volgende keer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |