Jawel, ik stelde voor dat ik het in m'n eigen smoel spoot.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
durf je het niet eens aan je handen te krijgen
Nou nou, 'om je handjes bij af te likken, zegquote:
Ja, en jij bekommert je zo om het welzijn van jouw of een chick zeker.. Eerste prioriteit!quote:
Dan zou geen enkele man ooit nog mulitvitamines hoeven te kopenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:48 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Ja, en jij bekommert je zo om het welzijn van jouw of een chick zeker.. Eerste prioriteit!
Lekker glaasje lauwwarm ochtendzaad voor de vitamientjes, de eiwitjes en de mineraaltjesquote:Op zondag 26 juni 2011 00:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Dan zou geen enkele man ooit nog mulitvitamines hoeven te kopen![]()
Ze hebben eigen voorraad!
Shotje voor de vietamientjes bij het ontbijt.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
why not.....: http://www.stuff.co.nz/do(...)-shots-prove-popularquote:Op zondag 26 juni 2011 00:50 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Lekker glaasje lauwwarm ochtendzaad voor de vitamientjes, de eiwitjes en de mineraaltjes
rondje van de za(a)kquote:Op zondag 26 juni 2011 00:51 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
why not.....: http://www.stuff.co.nz/do(...)-shots-prove-popular
quote:
Dat liedquote:Op zondag 26 juni 2011 00:55 schreef Aardbijna het volgende:
En als ik het niet op kan nou dan vries ik het toch in? Zomers is dat toch zo heerlijk, een glaasje ijskoud zaad, met rietjes en een kersje omdat dat zo vrolijk staat![]()
Nee, maar serieus.. De meeste mannen die ik ken, vinden het extra nice als ze in de mond van een vrouw mogen komen en het wordt doorgeslikt. Dat is vast niet altijd bij iedereen macht?
Ik heb er overigens nu 1 meegemaakt die zei "wat boeit mij het nou wat je ermee doet? Dat interesseert me geen reet hoor." Maar goed, zou dat dan een uitzondering op de regel zijn?
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:49 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
kijk daar hebben we nou een echte ventquote:
Als ik bij iemand in haar mond klaarkom ben ik echt de beroerdste niet om diegene te zoenen hoor.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Mannen wees niet zo preuts over je eigen kwakje...je bent pas een vent als je de smaak van je eigen zaad kent. En voor de vrouwen sja als je er niet tegen kan, so what als je maar voor een leuke tijd zorgt toch.
Al deepthroated het kwakje in haar keelgat spuiten.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:42 schreef R2cksson het volgende:
Het gevoel van een slikkende mond om je eikel. Duh.
Zoals het hoort.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:44 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Al deepthroated het kwakje in haar keelgat spuiten.
Inderdaad,quote:Op zondag 26 juni 2011 01:45 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Zoals het hoort.
Maar ik heb dan al veel te lang al geen puber meer geneukt, dus ik weet niet hoe het bij de jeugd gaat tegenwoordig.
Bij het kamperen zeggen we altijd, als er gras op groeit, kan de haring erin.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:46 schreef SpermaDonor het volgende:
[..]
Inderdaad,
Mij lijkt het ook geil een puber in haar keel te spuiten.
quote:Op zondag 26 juni 2011 01:49 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Bij het kamperen zeggen we altijd, als er gras op groeit, kan de haring erin.
Dus als er ook maar een beetje gras op groeit wil ik mijn haring erin hangen. Maar goed, ik ben inmiddels geen 19 meer (sorry yvonne), dus dat gaat niet meer lukken zonder dwang.
Jij snapt hetquote:Op zondag 26 juni 2011 02:23 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Is toch vrij logisch eigenlijk? Lijkt me niet lekker voelen, van een warme mond naar de koude buitenlucht op het beste moment.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |