Omdat je erop zit te wachten:quote:Op zondag 26 juni 2011 00:33 schreef Aardbijna het volgende:
Het is het natuurlijk te verwachten dat er weer lompe opmerkingen komen maar ik ben echt benieuwd dus help me even
quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:36 schreef Ridocar het volgende:
Omdat je erop zit te wachten:
geen rommel, kwakje is weg, schoon bed.
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:36 schreef Ridocar het volgende:
Omdat je erop zit te wachten:
geen rommel, kwakje is weg, schoon bed.
Maar goed, een chick kan het ook net voor tijd handmatig afmaken maar dat vinden kerels ook tien keer niksquote:Op zondag 26 juni 2011 00:36 schreef draqe het volgende:
Omdat je dan, als je haar weer kust, bijna 100% zeker weet dat je niet je eigen spul binnen krijgt?
welke idioot gaat nou zijn eigen zaad slikkenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Mannen wees niet zo preuts over je eigen kwakje...je bent pas een vent als je de smaak van je eigen zaad kent. En voor de vrouwen sja als je er niet tegen kan, so what als je maar voor een leuke tijd zorgt toch.
Hey, da's mijn quote..quote:Op zondag 26 juni 2011 00:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
je bent pas een vent als je de smaak van je eigen zaad kent.
Welke idioot zou dan bij jou de boel oplikken als ze van te voren niet eens gewaarschuwd zijn over hoe het smaaktquote:Op zondag 26 juni 2011 00:42 schreef XIIY het volgende:
[..]
welke idioot gaat nou zijn eigen zaad slikken
Een vrouw criteria laten bedenken voor wanneer je een man bent?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Mannen wees niet zo preuts over je eigen kwakje...je bent pas een vent als je de smaak van je eigen zaad kent. En voor de vrouwen sja als je er niet tegen kan, so what als je maar voor een leuke tijd zorgt toch.
Zodat je weet wat je een chick aandoet?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:42 schreef XIIY het volgende:
[..]
welke idioot gaat nou zijn eigen zaad slikken
Je geniet er stiekem wel van.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:43 schreef Aardbijna het volgende:
[..]
Zodat je weet wat je een chick aandoet?
Jahoor, ik zie mezelf al in allerlei acrobatische houdingen in de badkamer liggen.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:40 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
quote:Op zondag 26 juni 2011 00:44 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Jahoor, ik zie mezelf al in allerlei acrobatische houdingen in de badkamer liggen.
Ehm.. hoezo dat?quote:Op zondag 26 juni 2011 00:44 schreef Ikbenserieus het volgende:
[..]
Jahoor, ik zie mezelf al in allerlei acrobatische houdingen in de badkamer liggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |