het tijdelijke kan bij ons dus wel een paar jaar duren. Ik had na de eerste dag al spijt: ik ga dat beestje zo erg missen als ze weer naar haar eigen baasje moetquote:Op zondag 26 juni 2011 02:53 schreef Isabeau het volgende:
MK, gewoon binnen laten als het maar voor een tijdje logeren is. De poes van mijn ouders kon ook zo zielig in de vensterbank liggen kijken naar de vogeltjes in de platanen voor ons huisMaar het was maar tijdelijk.
ja is helaas niet andersquote:
heel erg, maar ik ken het beestje ookal zo´n 4 jaar en ik had nooit gedacht-verwacht dat ze bij mij en Milou zou wonenquote:Op zondag 26 juni 2011 03:11 schreef Isabeau het volgende:
Katten zijn ook erg leuk jaEn je gaat je hechten aan zo'n beestje hè
Hmm leuk, maar werkt meestal niet zo goed.. Zink heeft nadelige effecten op planten op lange termijn (is mijn ervaring)quote:Op zondag 26 juni 2011 02:18 schreef Bluezz het volgende:
Oh en we zijn aan het bieden op een zinken ovalen grote teil om een heuse vijver in te maken![]()
Auw, wat vervelend!quote:Op zondag 26 juni 2011 10:18 schreef Sunnythesun het volgende:
Bah, keelpijn is ontaard in een verschrikkelijk pijnlijke hoest. Zo gek vind ik dat: vroeger moest ik eerst een tijdje hoesten voor het zeer ging doen, logisch. Maar nu heb ik voor de 2e keer dat het meteen echt heel veel pijn doet in mijn longen, kan bijna niet goed hoesten er van..
Groot gelijkquote:
Wat minder lekker is, is het verschil tussen mijn oude krakkemikkige oven en de oven van moblo die sinds een paar dagen hier staat. Ik had even wat broodjes in de oven gedaan (grillstand) en ik was nog gewend dat ikiets langer moest wachten op resultaat dan nu nodig was. Brood is nu zwart (dat wordt dus meer kersen eten) en de keuken blank, maar dan van de rook.quote:
quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:48 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Origineel of de Amerikaanse remake?
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:48 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Origineel of de Amerikaanse remake?
quote:Op zondag 26 juni 2011 10:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
origineel natuurlijk... Forbrydelsen
Ah lekker, doe mij maar met een beetje slagroomquote:
In mijn ogen ook een stuk beter, maar zo natuurlijk is dat hier niet op Fok! Eerder het omgekeerde lijkt het geval te zijn.quote:Op zondag 26 juni 2011 10:50 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
origineel natuurlijk... Forbrydelsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |