Geen ideequote:
Geraldine.quote:Op zondag 26 juni 2011 00:05 schreef Juicyhil het volgende:
ja weet ik toch niet, ik zie die snol op tv net en ik kon haar niet uitstaan
iets van gerielle ofzo
Met die zwarte krijg ik traumas van toen ik door een grote neger in een steegje in Amsterdam was verkachtquote:
die linkerquote:
Hij brengt evenwicht in het team.quote:Op zondag 26 juni 2011 06:48 schreef Aarsgezicht. het volgende:
Wat een kankeruser is TS, ik snap nog steeds niet dat dát crewlid is.
Ik kan me niet voorstellen dat iemand de radio aanzet omdat hij / zijn echt zin heeft om muziek te luisteren.quote:Op zondag 26 juni 2011 08:54 schreef psychosomatic het volgende:
Ik begrijp nog steeds niet waarom men radio luistert. Ik bepaal liever zelf wat voor een soort muziek ik hoor.
Misschien willen ze iets "nieuws" ontdekken? Mensen zeggen vaak dat ze tegenwoordig geen goeie muziek meer maken, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens. Goede muziek wordt nog wel degelijk gemaakt, alleen is dat niet per sé de muziek die je op je radio hoort.quote:Op zondag 26 juni 2011 08:56 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand de radio aanzet omdat hij / zijn echt zin heeft om muziek te luisteren.
idd, meer hits van de stoopjes op de radio!quote:Op zondag 26 juni 2011 09:00 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Misschien willen ze iets "nieuws" ontdekken? Mensen zeggen vaak dat ze tegenwoordig geen goeie muziek meer maken, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens. Goede muziek wordt nog wel degelijk gemaakt, alleen is dat niet per sé de muziek die je op je radio hoort.
Ik vind het trouwens verschrikkelijk als de radio aan staat op de zaak. Kan me dan moeilijk concenteren.quote:Op zondag 26 juni 2011 09:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
idd, meer hits van de stoopjes op de radio!
Er wordt absoluut nog veel goede muziek gemaakt en meerdere malen per week download ik albums etc. waar ik zeer over te spreken ben, maar die hoor je zeker niet op de radio.quote:Op zondag 26 juni 2011 09:00 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Misschien willen ze iets "nieuws" ontdekken? Mensen zeggen vaak dat ze tegenwoordig geen goeie muziek meer maken, maar daar ben ik het niet helemaal mee eens. Goede muziek wordt nog wel degelijk gemaakt, alleen is dat niet per sé de muziek die je op je radio hoort.
Precies, bovendien zijn die playlists allemaal min of meer "opgelegd".quote:Op zondag 26 juni 2011 09:15 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Er wordt absoluut nog veel goede muziek gemaakt en meerdere malen per week download ik albums etc. waar ik zeer over te spreken ben, maar die hoor je zeker niet op de radio.
De radio is meer gewoonte en luiheid.
Ik werk zelf niet, maar ik kan me goed voorstellen dat je krankzinnig wordt als je op het werk iedere dag "de radio" hoort. Niet alleen het feit dat sommige nummers 31 keer per dagdeel worden gedraaid, maar ook dat tenenkrommende geneuzel tussendoor..quote:Op zondag 26 juni 2011 09:17 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Precies, bovendien zijn die playlists allemaal min of meer "opgelegd".
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |