Dan ben je dus een newb.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:02 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik ben niet traag van begrip, maar hele Krea-ding is niet voor iedereen geschnitten Kuche
Dan ben je al snel een newb hier. Wat een ontwikkelingen allemaal.quote:
Verrassendquote:Op zondag 26 juni 2011 01:04 schreef Spezza19 het volgende:
* Spezza19 kent Kreasnor wel.... maar snapt ook de Huppel-Krea discussie niet.....
Hoezo?quote:
Dat, en Huppel is z'n meest recente speeltje.quote:
Ja. Of je hebt gewoon niet de hersencapaciteit om sommige dingen op te pikkenquote:Op zondag 26 juni 2011 01:06 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hoezo?
Tis gewoon dat dat soort dingen mij echt niet boeien.... Heb wel wat beters te doen in mijn leven dan nadenken over fok figuren....
Dat geld voor half fok, alleen die komen er niet voor uitquote:
Dat mag nietquote:Op zondag 26 juni 2011 01:09 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik vind het allemaal prima, kunnen we nu weer door met interessante dingen... zoals tettendiscussies...
Ook niet mijn favo tweeling, maar misschien leidt het ff af .quote:
Dat mag dus niet meer he, banwaardigquote:Op zondag 26 juni 2011 01:13 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ook niet mijn favo tweeling, maar misschien leidt het ff af .
Geen tepel hequote:Op zondag 26 juni 2011 01:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
Is dat banwaardig tegenwoordig?
En als ik er een lief katje bij doe [ afbeelding ]
Heeft de SGP het hier overgenomen ofzo? Kunnen ze dan meteen alle lelijke wijven van fok flikkeren?quote:
Nee, de Google Gestapo....quote:Op zondag 26 juni 2011 01:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Heeft de SGP het hier overgenomen ofzo? Kunnen ze dan meteen alle lelijke wijven van fok flikkeren?
Een of andere half-zachte heeft bij adsense lopen reporten dat er dit soort materiaal stond. Geen adsense is geen fok.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Heeft de SGP het hier overgenomen ofzo? Kunnen ze dan meteen alle lelijke wijven van fok flikkeren?
Ach, voor sommige mensen zou het geen kwaad kunnen als ze eens van internet afstappen en een leven krijgen....quote:Op zondag 26 juni 2011 01:17 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Een of andere half-zachte heeft bij adsense lopen reporten dat er dit soort materiaal stond. Geen adsense is geen fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |