Dat lijkt me sterk. Hij wil alles doen wat daar mee te maken heeft maar de gevolgen gaat hij niet dragen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:37 schreef porsche1 het volgende:
Hij wilt jouw baby's, voor de rest niets.
Doe het niet, ga weg.
Als man over seks beginnen, is gewoon een no-go en dat weet die gast maar al te goed.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:46 schreef Kikieh-8 het volgende:
Hij heeft nog niks geprobeerd en heeft het er ook nooit over? Vind het maar vreemd
Hij lult een verhaal bij elkaar over geld en zo en hoopt dat jij tot actie overgaat.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:46 schreef Kikieh-8 het volgende:
Hij heeft nog niks geprobeerd en heeft het er ook nooit over? Vind het maar vreemd
Hij snapt toch zelf ook wel dat ik hem niet sterk geloof? Ik bedoel, als je tophockeyer van Nederland was, sta je echt wel op Google.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:49 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Hij lult een verhaal bij elkaar over geld en zo en hoopt dat jij tot actie overgaat.
Dan is hij ook nog dom, en jij ziet hem zitten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:51 schreef Kikieh-8 het volgende:
[..]
Hij snapt toch zelf ook wel dat ik hem niet sterk geloof? Ik bedoel, als je tophockeyer van Nederland was, sta je echt wel op Google.
Jij bent niet de enige waarbij hij het probeert. Als het er 5 aanspreekt met dit verhaal en eentje hapt, dan is dat succes voor hem. Als jij het niet bent, is het iemand anders wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:51 schreef Kikieh-8 het volgende:
[..]
Hij snapt toch zelf ook wel dat ik hem niet sterk geloof? Ik bedoel, als je tophockeyer van Nederland was, sta je echt wel op Google.
Ja of was het tenminste via WikiLeaks uitgelekt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:51 schreef Kikieh-8 het volgende:
[..]
Of hij is absolute tophockeyer, en dus makkelijk te vinden online, of hij liegt keihard. Er zijn er maar een paar die zoveel kunnen verdienen met hockey.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:51 schreef Kikieh-8 het volgende:
[..]
Heb je dat ook tegen hem gezegd?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:51 schreef Kikieh-8 het volgende:
[..]
Grote kans dat hij zijn naam ook verzonnen heeft.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:56 schreef coolprimadonna het volgende:
Hoe heet die gast, dan trekken wij 'm wel af na
Hij verzamelt volgers op twitter.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:57 schreef Kikieh-8 het volgende:
Dan zal het wel het laatste zijn, inderdaad. Vind het maar vreemd.
Ik ga zijn naam hier niet plaatsen ^.^
Maar als ik hem Google kom je alleen op facebook, twitter.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |