en Ellen dan?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:06 schreef Picchia het volgende:
[..]
Yes, dan ik ben vrienden met Oprah Winfrey.
En dan zeker ook nog verwachten dat je de volgende ochtend gratis kunt ontbijten..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:12 schreef Twinky het volgende:
Ik vind een vriend iemand waarbij je midden in de nacht aan kunt bellen of je kunt blijven slapen. En dat dat dan geen probleem is, en omgekeerd ook (dat hij/zij bij jou aan zou kunnen bellen).
Ik kan een paar mensen bellen waar ik mag blijven slapen, maar die beschouw ik niet als vrienden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:12 schreef Twinky het volgende:
Ik vind een vriend iemand waarbij je midden in de nacht aan kunt bellen of je kunt blijven slapen. En dat dat dan geen probleem is, en omgekeerd ook (dat hij/zij bij jou aan zou kunnen bellen).
dat is geen verwachting. dat is een gegeven vanzelfsprekendheidquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:14 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
En dan zeker ook nog verwachten dat je de volgende ochtend gratis kunt ontbijten..
En dan geen flauw stukje toast maar alles er op en er aan..yum yumquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:16 schreef BrandX het volgende:
[..]
dat is geen verwachting. dat is een gegeven vanzelfsprekendheid
Dit is het in een notendop.quote:Ik vind een vriend iemand waarbij je midden in de nacht aan kunt bellen of je kunt blijven slapen. En dat dat dan geen probleem is, en omgekeerd ook (dat hij/zij bij jou aan zou kunnen bellen).
Dan zou ik maar zelfmoord plegen als ik jou was. Zo'n onzin dit. Dit soort mensen kennen dus gewoon geen vriendschap.quote:
Als ik zo bekrompen als jij dacht, zou ik het zeker overwegen.quote:Op zondag 26 juni 2011 13:32 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Dan zou ik maar zelfmoord plegen als ik jou was. Zo'n onzin dit. Dit soort mensen kennen dus gewoon geen vriendschap.
Je eigen bekrompenheid over vriendschap zegt genoeg.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:03 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Als ik zo bekrompen als jij dacht, zou ik het zeker overwegen.
Helaas maar waar wat hierboven staat. Als het puntje bij paaltje komt zullen ze terugdeinsen of wat dan ook.quote:
Jammer dat jij geen echte vriend(en) hebt. Ik meen het serieus.quote:Op zondag 26 juni 2011 17:45 schreef Dale. het volgende:
[..]
Helaas maar waar wat hierboven staat. Als het puntje bij paaltje komt zullen ze terugdeinsen of wat dan ook.
Ben ik het wel mee eensquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:12 schreef Twinky het volgende:
Plus niet (gelijk) gaan zeiken als je een keer niet terug smst of gewoon chagrijnig bent. En bij wie je o.a. gek, druk en achterlijk kan doen zonder dat ze zich schamen maar je gewoon accepteren zoals je bent.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:51 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Voor mij zijn vrienden, mensen waar ik voor de volle 100% mezelf kan en durf te zijn, iemand met wie elk onderwerp bespreekbaar is en mensen die altijd voor elkaar klaarstaan! Mensen waar je mee kunt lachen en kunt huilen, en gewoon slap kunt ouwehoeren maar ook heel serieus kunt zijn! Zulke mensen zijn zeldzaam en ik ben dan ook heel blij dat ik 2 van zulke mensen in mijn leven heb!
Gelijk heb je! Opmerkingen dat het een illusie is zijn overduidelijk door cynici gemaakt die ofwel slechte ervaringen hebben of een waanzinnig slecht beeld van mensen hebben. Zie inderdaad genoeg gevallen van mensen die hun eigen ego altijd laten prevaleren boven het geluk van een vriendschap, maar de voldoening die je daaruit haalt zal toch nooit op kunnen wegen tegen het constante prettige gevoel van een goede vriendschap.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:43 schreef Zombiehoofd het volgende:
[..]
Jammer dat jij geen echte vriend(en) hebt. Ik meen het serieus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |