Mono had mij ook al een plekje in de auto van smegmanus belooft.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoorde van mono dat jij en mono met smegma meerijden
O, goed dat ik 't weetquote:Op maandag 27 juni 2011 06:01 schreef JJH het volgende:
[..]
Mono had mij ook al een plekje in de auto van smegmanus belooft.![]()
Oh jeequote:
Mono is lang, en ik ben langer.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:15 schreef smegmanus het volgende:
Ik heb plek voor 3 mensen en al zou je zeggen dat je in een station lekker ruim kunt zitten, nou dat kan als je niet al te groot bent
Ik kom uit Enschede, jij ook dacht ik. Dus ik kan zo naar je toe komen, denk ik.quote:Op maandag 27 juni 2011 08:35 schreef smegmanus het volgende:
Als er plek is dan is er plek, simpel.
JJH, Mono en Samzz dus. Even kijken of er een centraal punt is waar ik jullie op kan pikken.
Ik kom uit Harbrinkhoek, dat ligt bij Almeloquote:Op maandag 27 juni 2011 09:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kom uit Enschede, jij ook dacht ik. Dus ik kan zo naar je toe komen, denk ik.
Oh, ik kan ook heel makkelijk naar Almeloquote:Op maandag 27 juni 2011 10:53 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Ik kom uit Harbrinkhoek, dat ligt bij Almelo
Maar wil best op een centraal punt afspreken als dat makkelijk is, stukje omrijden heb ik ook geen moeite mee.
Oké, ja misschien dat iedereen op Almelo centraal kan verzamelen.. dat zou wel makkelijk zijn.quote:Op maandag 27 juni 2011 10:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, ik kan ook heel makkelijk naar Almelo
Almelo heeft geen centraalquote:Op maandag 27 juni 2011 10:55 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Oké, ja misschien dat iedereen op Almelo centraal kan verzamelen.. dat zou wel makkelijk zijn.
Bella mocht op C_Aquote:Op maandag 27 juni 2011 11:11 schreef Myraela het volgende:
Ik begin wel een beetje aan het max te raken van aantal slapers.
# Myraela
# Smegmanus
# Monopoly
# Charmed_Angel
# Samzz
# Huppelmuts
# Ezechielk
# Bellatrix
# JJH
En -Engel- als ze komt ook. Vergeet ik dan nog mensen? Als het overigens niet anders kan, of een laatste trein heel vroeg vertrekt vinden we vast wel ergens een plek hoor, maar het gaat wel wat krap worden.
Ik heb een zes persoons tent (Uit te bouwen naar 10). Weegt maar 50 kiloquote:
Jahoor, we zetten wel even tentjes in een Rotterdams achtertuintje.quote:
quote:Op maandag 27 juni 2011 11:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jahoor, we zetten wel even tentjes in een Rotterdams achtertuintje.Het mag wel hoor, vinden mijn buren vast leuk om te zien, maar het zijn allemaal tegels.
Prima, rotsharingen ftw!quote:Op maandag 27 juni 2011 11:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Jahoor, we zetten wel even tentjes in een Rotterdams achtertuintje.Het mag wel hoor, vinden mijn buren vast leuk om te zien, maar het zijn allemaal tegels.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |