Bella mag wel op mij slapenquote:Op zondag 26 juni 2011 00:14 schreef Myraela het volgende:
Ik zit nu al te puzzelen hoe ik zoveel mensen in mijn huis/tuin krijg.
Het ging nog niet eens over slapen.....quote:
Ow, sorry ik ben nog te brak om alles goed te lezenquote:Op zondag 26 juni 2011 14:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Het ging nog niet eens over slapen.....
Maar ach.... als het weer goed is, kun je zowel binnen als buiten gebruiken.
Stel je voor dat het giet! Dan zit het binnen echt vol!
Zoiets zou wel geniaal zijn. Geen idee hoe duur dat is, daar wil ik best wel aan meebetalen als het teveel is.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:12 schreef charmed_angel het volgende:
Zal ik bij de Sligro een doos hamburgers halen? Zitten er 40 in ofzo
Nice!quote:Op zondag 26 juni 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
Ik ga, denk ik, voor iedereen (afhankelijk van 't aantal mensen) monchoutaart maken of brownies/muffins bakken.
Even zien of ik nog aan een goede paardenbiefstuk kan komen.
Ik eet helemaal geen vlees, ik maakte een licht ironische grapquote:Op zondag 26 juni 2011 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoiets zou wel geniaal zijn. Geen idee hoe duur dat is, daar wil ik best wel aan meebetalen als het teveel is.
[..]
Nice!
Eet jij paard? Jij bent toch een paardenmeisje?
Nee komt goedquote:Op zondag 26 juni 2011 15:19 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zoiets zou wel geniaal zijn. Geen idee hoe duur dat is, daar wil ik best wel aan meebetalen als het teveel is.
WIL JE DAT SOORT GRAPJES NIET MAKEN! OF IK STUUR HEEL F&F OVER JE HEEN.quote:Op zondag 26 juni 2011 15:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik eet helemaal geen vlees, ik maakte een licht ironische grap
Maar goed, ik heb wel goede connecties in de slachter/slagerswereld, dus even kijken wat ik kan regelen.
Sorry mamaquote:Op zondag 26 juni 2011 15:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
WIL JE DAT SOORT GRAPJES NIET MAKEN! OF IK STUUR HEEL F&F OVER JE HEEN.
Je staat erbij.quote:Op zondag 26 juni 2011 16:31 schreef clevy het volgende:
ok ok, ik ben om![]()
mag ik in ieder geval vast op 'misschien' lijst?
seffe denken welke bijdrage ik kan leveren.
appeltaart? op verzoek van samzz zonder rozijnen dan)
Ik heb geen idee wat er precies nodig is.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:31 schreef Melting het volgende:
Is het misschien een tip om een lijstje te maken met wat nodig is?
Dan kan iedereen uitkiezen (en doorgeven) wat hij/zij meeneemt. Dan kan dat doorgestreept worden.
Ik weet niet of er meer vegetariėrs komen?quote:Op zondag 26 juni 2011 21:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat er precies nodig is.![]()
# Vlees
# Stokbrood
# Salades
# Drank - alcohol vrij
# Sausjes
# lekkerheidjes
Zoiets?
En dan ga ik er even vanuit dat mensen die alcohol drinken zelf iets meenemen wat ze lekker vinden, want om van iedereen uit te zoeken wie welk merk bier of welke mix of wijn drinkt gaat me te ver.
Oh. En voor de slapers. Naar traditie en idee van Ezechiel, dacht ik aan een tosti-ontbijt.
Ohja, sorry, vegetariers, had ik niet aan gedacht.quote:Op zondag 26 juni 2011 21:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet of er meer vegetariėrs komen?Ik neem iig wat vega burgers mee.
Ik weet nog niet of ik blijf slapen (hoeveel mensen kan je herbergen?) of dat ik 's avonds naar een vriend in Amsterdam doorreis.
Hahahaquote:Op zondag 26 juni 2011 21:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ohja, sorry, vegetariers, had ik niet aan gedacht.
Er zijn hier 2x 2 persbed en 2 banken. En er slapen volgens mij 7 mensen, als ik mezelf meetel. Maar met een beetje schuiven kunnen er nog wel 4 luchtbedden of iets bij. Lekker knus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |