VERGEET DE TIETEN NIET!!quote:
Challenge? Acceptedquote:Op maandag 27 juni 2011 16:59 schreef Monopoly het volgende:
Jullie moeten me maar proberen dronken te krijgen. Ik oefen elk weekend om mijn nuchterheid te behouden na zoveel mogelijk drank
Gelukkigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:08 schreef Myraela het volgende:
Hier komt het geluid uit, volgens mij hard/goed genoeg enzo.Graag die planar/ribbontweeters niet verneuken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter onethisch dan oneetbaar
He? Whut? De wattes en wie?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:10 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Graag die planar/ribbontweeters niet verneuken.
boxen kunnen vast niet tegen kattengejankquote:Op maandag 27 juni 2011 17:13 schreef Samzz het volgende:
Dat lijken me flinke boxen, Myr
Zullen we karaoke doen?
Ik was dan ook niet van plan zelf te zingenquote:Op maandag 27 juni 2011 17:17 schreef clevy het volgende:
[..]
boxen kunnen vast niet tegen kattengejank
karaoke is leukquote:Op maandag 27 juni 2011 17:13 schreef Samzz het volgende:
Dat lijken me flinke boxen, Myr
Zullen we karaoke doen?
De dingen waar het hoge geluid uitkomt bij die speakers die je net liet zien zijn doorgaans best wel gevoelig.quote:
Ik heb een gadget geïnstalleerd op mijn desktop. Telkens als er maar ergens op Fok! "Mono" of "Monopoly" wordt gezegd, krijg ik een red flagg en hou ik alles in de gatenquote:
Ik las zoiets over een tooltjes ergens inderdaad.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een gadget geïnstalleerd op mijn desktop. Telkens als er maar ergens op Fok! "Mono" of "Monopoly" wordt gezegd, krijg ik een red flagg en hou ik alles in de gaten
Dagelijks wel 10 keer minimaal wordt er over mij gesproken_!
quote:Op maandag 27 juni 2011 17:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb een gadget geïnstalleerd op mijn desktop. Telkens als er maar ergens op Fok! "Mono" of "Monopoly" wordt gezegd, krijg ik een red flagg en hou ik alles in de gaten
waar kun je die scoren?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja, maar WIEquote:Op maandag 27 juni 2011 18:02 schreef JJH het volgende:
[..]
Iemand pijpen ofzo. Geen idee eigenlijk, nooit moeite voor gedaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |