Hoezo kut Ez?quote:
Ik ben maar een klein jongetjequote:Op maandag 27 juni 2011 16:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tof.
Ik wil geen nee zeggen, Maar het gaat wel enorm krap worden.
Chubbyquote:
Ik zag het staanquote:Op maandag 27 juni 2011 16:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wieneuktwieslowchat, wel een deel: #4.!
Nee!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:51 schreef Watertornado het volgende:
Ik denk echt dat ik Monopoly-stijl 10 juli wakker word in het park met een nier minder.
true.. maar met een slok op terugrijden is ook niet echt een optiequote:
9 juli! Met m'n tieten!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag het staan![]()
Sla hem!
[..]
Nee!
Monopoly-stijl wakker worden is direct een biertje opentrekken en iedereen vergassen met nasty bierpoepjens!
Ik moet echt ff minimaal 3 uur slapen hebben zodat ik weer terug kan rijdenquote:
Nee DAT zal hij erg vindenquote:
Wat moet ik dan doen? M'n dressuurzweep meenemen?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee DAT zal hij erg vinden![]()
Dan zal hij vast nooit meer zulke roddels de wereld in helpen
Ik ga heel erg dronken worden samen met mono.quote:Op maandag 27 juni 2011 16:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zag het staan![]()
Sla hem!
[..]
Nee!
Monopoly-stijl wakker worden is direct een biertje opentrekken en iedereen vergassen met nasty bierpoepjens!
Altijd oppassen met op een luchtbed springenquote:Op maandag 27 juni 2011 16:54 schreef Myraela het volgende:
Ja, de rijders moeten sowieso slapen. Ik vind het niet zo erg om te wachten tot iedereen weer weg is. Ik spring alleen bij iedereen in bed.
Mogelijk: Ja. Handig? Nee.quote:
Minstens!!quote:Op maandag 27 juni 2011 16:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet ik dan doen? M'n dressuurzweep meenemen?
Nah JJH is pas baas na heul veul drankquote:Op maandag 27 juni 2011 16:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik ga heel erg dronken worden samen met mono.
Als ik de verhalen moet geloven is mono de baas der bazen
Jij ligt toch bij smegma?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:54 schreef Myraela het volgende:
Ja, de rijders moeten sowieso slapen. Ik vind het niet zo erg om te wachten tot iedereen weer weg is. Ik spring alleen bij iedereen in bed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |