Maar jij moet jongens tegen meisjes kijken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:38 schreef Muis006 het volgende:
Nee hoor Catje hoeft niet
Ik kijk Above Suspicion, met Engelse subs
STOMME poefjes.quote:
Niet in huis.quote:
Een fles limoncello kan ook.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet in huis.Maar ik heb wel citrosan! Da's nog eens een goed idde!
Zit ook vitamine C in.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Niet in huis.Maar ik heb wel citrosan! Da's nog eens een goed idde!
Ja, dat helpt tegen alles.quote:
NOES!quote:
Is Erik je nieuwe role model?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, dat helpt tegen alles.![]()
Maar ook niet in huis.
Nee.quote:
Daar zijn we toch voorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nee.Erik bedenkt zelf wat hij niet in huis heeft, ik word door users hier geconfronteerd met mijn falen.
maar wij verliezen altijdquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
NOES!Die naaldhakjes die al bibberend dwalen over de vloer, de mannen die hun poefje liefdevol omklemmen... naast de blokletters is dit toch een van de hoogtepuntjes.
Bedankt.quote:
Maar dan kan ik het evengoed wel leuk vinden,. mevrouwtje streber.quote:
Mannen op naaldhakjes die hun poefje liefdevol omklemmen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:53 schreef Cat22 het volgende:
NOES!Die naaldhakjes die al bibberend dwalen over de vloer, de mannen die hun poefje liefdevol omklemmen... naast de blokletters is dit toch een van de hoogtepuntjes.
OK, welterusten vast en hopen dat die verkoudheid uitblijft.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:08 schreef Cat22 het volgende:
Zo, katten zijn naar bed, kopje citrosan met honing staat te dampen, ik vertrek dadelijk bedwaarts. Morgenvroeg gaat de wekker weer.
Ik ga hem vast wel de baas zijn.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:11 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
OK, welterusten vast en hopen dat die verkoudheid uitblijft.
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik ga hem vast wel de baas zijn.![]()
Trust!
quote:
Hier ook iddquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:59 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
![]()
Hier ook, de hele buurt kan meegenieten.
Ik hoor ook het geklets duur mn open raam (jaja, doe dan dichtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:01 schreef Roger_Epiales het volgende:
Waarom die muziek nou ook zo hard moet, dan kan je toch geen gesprek meer voeren?![]()
Of klink ik dan ineens erg oud?![]()
![]()
8 uur is nog redelijk optimistisch.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:47 schreef tombolafan het volgende:
Ik moet ook maar gaan slapen, hij staat morgen vast om 8 uur te stuiteren naast mn bed
Tja, dan opblijven en morgenochtend de koffie extra sterk zetten.quote:Geen zin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |