15 is ze, ik 17. Ik dacht ook al van: misschien net iets te jong. En ze heeft geen hyves.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:12 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Aii, hoe oud was ze, hoe oud was jij? Pics en hyves hier zetten zodat we haar een lesje kunnen leren.
Meisjes van 15 zonder hyves, facebook? Of is ze gewoon contactgestoord?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:13 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
15 is ze, ik 17. Ik dacht ook al van: misschien net iets te jong. En ze heeft geen hyves.
Ik vertrouw nooit meer een ginger-chick.
Ach ja, zelf ga ik pas naar bed als ik ga slapen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:11 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
FOK!en op bed is niets mis mee hoor, ik lig hier lekker comfortabel in mijn bed met laptopje naast me. Geen zin om de hele nacht op zo'n stoel te gaan zitten. Daarnaast lees ik boeken op mijn laptop.
Daarvoor zijn lampen dus uitgevonden.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:12 schreef coban het volgende:
@ TB: maar het is donker hier, in donker lees je toch geen boek. Het is eerder een voorzorgsmaatregel. ik kan altijd in bed blijven liggen, fok is toch mijn leven?
Slapen is voor losers.
Weet ik niet, maar heel normaal is ze ook weer niet.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:15 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Meisjes van 15 zonder hyves, facebook? Of is ze gewoon contactgestoord?
Ja maar bed is zo relaxt, lekker liggen tv kijken beetje laptoppen.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:15 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Ach ja, zelf ga ik pas naar bed als ik ga slapen.
[..]
Daarvoor zijn lampen dus uitgevonden.
Ja echte matties wij, wij begrijpen elkaar altijd enzoquote:Op zondag 26 juni 2011 01:16 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ja maar bed is zo relaxt, lekker liggen tv kijken beetje laptoppen.
Coban begrijpt me wel.
Die slapen al denk ik.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:17 schreef coban het volgende:
Wat zijn lampen?
Maar hey! We moeten ontopic blijven! Dus nu in elke post iets in de trant van nagelbijten zetten anders komt er straks een boze mod!
Een bed is wel relaxt geef ik toe.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:16 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Ja maar bed is zo relaxt, lekker liggen tv kijken beetje laptoppen.
Coban begrijpt me wel.
's Nachts kan het, maar morgen is dit topic dicht.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:17 schreef coban het volgende:
Wat zijn lampen?
Maar hey! We moeten ontopic blijven! Dus nu in elke post iets in de trant van nagelbijten zetten anders komt er straks een boze mod!
Of een 2de deel!quote:Op zondag 26 juni 2011 01:18 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Een bed is wel relaxt geef ik toe.
[..]
's Nachts kan het, maar morgen is dit topic dicht.
Waar iedereen overstapt op een nagelvijl?quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 01:20 schreef Bonzoo het volgende:
2de deel is wel haalbaar hoor, en dan noemen we het: Nagelbijten #2, waar Coban nagels spaart in een zakje en de hersenen van Bonzoo eet.
Nou om de één of andere gekke reden lijken juist de mods niet levenloos genoeg om hele nachten in KLB te zitten.quote:Op zondag 26 juni 2011 01:21 schreef coban het volgende:
Of ze slapen betwijfel ik. Misschien zit er wel stiekem een mod mee te kijkenhet kan zoooomaar
huphup snel volbaggeren.
ontopic: nagels nagels nagels
Heb geen ingebouwde webcam of microfoon in mijn laptop.quote:
Kut!quote:Op zondag 26 juni 2011 01:23 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Heb geen ingebouwde webcam of microfoon in mijn laptop.![]()
Packbard Bell
Maar ik ga even een sigaretje roken buiten, back in 5.
Als ik mod zou zijn zou het helemaal goedkomenquote:Op zondag 26 juni 2011 01:23 schreef Tyrone_Biggums het volgende:
[..]
Nou om de één of andere gekke reden lijken juist de mods niet levenloos genoeg om hele nachten in KLB te zitten.
Ach, boeien, dat is toch heel gewoon?quote:Op zondag 26 juni 2011 01:25 schreef coban het volgende:
[..]
Als ik mod zou zijn zou het helemaal goedkomen
@ TS: zie je het al voor je, een paar sukkeltjes op skype?![]()
@ bonzoo: roken is slecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |