Twee maar hoorquote:
zal ik maar niet zeggen wat ik van Lieke vindtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:36 schreef superkokje het volgende:
eigenlijk heeft Ilse wel gigantische kromme poten
ik heb er maar één, weet daar nog niet hoe alles werktquote:
Was geen commentaar, maar een constatering. Leuke meid hoor. vind het een skatjequote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:37 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zal ik maar niet zeggen wat ik van Lieke vindt
Ilse of Liekequote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
Was geen commentaar, maar een constatering. Leuke meid hoor. vind het een skatje
Begrijp ook nog steeds niet wat ze met die vant van der moetquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:38 schreef superkokje het volgende:
[..]
Was geen commentaar, maar een constatering. Leuke meid hoor. vind het een skatje
ow, ben ook pas een paar maandjes bezig met uitzoeken hoe 't allemaal werkt hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik heb er maar één, weet daar nog niet hoe alles werkt![]()
eh, verkeerde platform, ff twitteren misschien ?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:41 schreef superkokje het volgende:
waarom zijn die achtergrond zangeressen toch vaak zo geproportioneerd#durftevragen
Kunnen geen smilies opquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eh, verkeerde platform, ff twitteren misschien ?
hahaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:42 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
eh, verkeerde platform, ff twitteren misschien ?
Hé waarom denk je dat ik nog steeds hier zitquote:
quote:
die denken dat longinhoud ook met volume van het lichaam te maken heeftquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:41 schreef superkokje het volgende:
waarom zijn die achtergrond zangeressen toch vaak zo geproportioneerd#durftevragen
Trusten Kaatjequote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:45 schreef kaatje50 het volgende:
wij gaan ons bedje opzoeken. We gaan morgenochtend al bijtijds naar Domburg. Ik ga er eens een keer een dagje tussenuit. werd tijdslaap lekker, fijne avond/nacht of andersom
![]()
![]()
JA he?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:44 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
![]()
Die UI van je hier Tjet..... je komt 'r ook echt iedere keer met een kla-bam in hè
Truste Kaatjequote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:45 schreef kaatje50 het volgende:
wij gaan ons bedje opzoeken. We gaan morgenochtend al bijtijds naar Domburg. Ik ga er eens een keer een dagje tussenuit. werd tijdslaap lekker, fijne avond/nacht of andersom
![]()
![]()
"moest" vanwege? (weet niet meer welke ui je had bij SST)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:47 schreef TjetMaster het volgende:
[..]
JA he?Ik had eerst een andere, maar die "moest" weg
Trustequote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:45 schreef kaatje50 het volgende:
![]()
![]()
Een UI met tetten met daarop een hoofdtelefoonquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:49 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
"moest" vanwege? (weet niet meer welke ui je had bij SST)
Den Bosch ligt in Noord Brabant . Domburg aan de kust in Zeelandquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:47 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Trusten Kaatjeslaap
en geniet van je dagje Domburg (waar ligt dat eigenlijk
)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |