leggen jullie dat geld nu ook echt apart, of gaat het gewoon op aan de boodschappen?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ietjes meer, rookte meer dan een pakje per dag. En jij zal toch nu ook zwemmen in 't geld
leg niks apart, geef uit aan wat ik nodig heb in dagelijks leven. Hou niet van shoppen, moet zomers veel en hard werken, ga niet uit , drink niet en heb geen vrouw. dus blijft gewoon op rekening staanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
leggen jullie dat geld nu ook echt apart, of gaat het gewoon op aan de boodschappen?
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:58 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
leggen jullie dat geld nu ook echt apart, of gaat het gewoon op aan de boodschappen?
wij zijn soms wel wat te makkelijk met aanschaffen hoor, maar daar zit voor ons wel onze manier van genieten in.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:59 schreef superkokje het volgende:
als ik het niet kan betalen en wat overhoud, koop ik het niet. Hou altijd een minimum reserve aan
slimmer om het dan door te storten naar je spaarrekening, vang je rente opquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
leg niks apart, geef uit aan wat ik nodig heb in dagelijks leven. Hou niet van shoppen, moet zomers veel en hard werken, ga niet uit , drink niet en heb geen vrouw. dus blijft gewoon op rekening staan
gaat vanzelf. rest bedrag sparenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
slimmer om het dan door te storten naar je spaarrekening, vang je rente op
hmmmm, op de een of andere manier vind ik dat je nu suggereert dat als er een vrouw was geweest dat ZIJ 't geld uit zou gevenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
leg niks apart, geef uit aan wat ik nodig heb in dagelijks leven. Hou niet van shoppen, moet zomers veel en hard werken, ga niet uit , drink niet en heb geen vrouw. dus blijft gewoon op rekening staan
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmmm, op de een of andere manier vind ik dat je nu suggereert dat als er een vrouw was geweest dat ZIJ 't geld uit zou geven
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:01 schreef superkokje het volgende:
[..]
wat zullen wij rijk worden als we samen stoppen met rokenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:01 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
leg 't niet echt apart, hou aan het einde van de maand in ene een stukje geld over
Ach en ik heb dan wel eens de opwelling om naar een concert te gaanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:02 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
wij zijn soms wel wat te makkelijk met aanschaffen hoor, maar daar zit voor ons wel onze manier van genieten in.
dat is niet wat hij zegt, volgens mij. Hij hoeft niet voor een vrouw (en kinderen) te zorgen. Dat is wat ik leesquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
hmmmm, op de een of andere manier vind ik dat je nu suggereert dat als er een vrouw was geweest dat ZIJ 't geld uit zou geven
wat denk je dan van mij.... auto afbetaald en gestopt met roken....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:05 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
[..]
wat zullen wij rijk worden als we samen stoppen met rokennu houd ik nog steeds een stukje maand over
![]()
Zo kan je het ook lezenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:06 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
dat is niet wat hij zegt, volgens mij. Hij hoeft niet voor een vrouw (en kinderen) te zorgen. Dat is wat ik lees
ik zeg ook altijd. Ieder geeft zijn geld op zijn manier uit. En...we kunnen het maar één keer uitgeven dus moeten we keuzes maken. Ieder zijn dingquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:05 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ach en ik heb dan wel eens de opwelling om naar een concert te gaan
En zo is het. Zolang je maar gelukkig bentquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:07 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
ik zeg ook altijd. Ieder geeft zijn geld op zijn manier uit. En...we kunnen het maar één keer uitgeven dus moeten we keuzes maken. Ieder zijn ding
zitten we hier eerdaags nog met een miljonaire te posten op fokquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:07 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
wat denk je dan van mij.... auto afbetaald en gestopt met roken....
ff de 10e afwachten.... hoop ik iedere maand opquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:08 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
zitten we hier eerdaags nog met een miljonaire te posten op fok![]()
leek me het slimste om het zo te lezen. Blijft het gezellig hierquote:
Blijft sowieso wel gezellig hier hoor....quote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
leek me het slimste om het zo te lezen. Blijft het gezellig hier![]()
![]()
KAn wat hebben, maar bedoelde er niks negatiefs mee. Ken mezelf alleen redelijk goedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:09 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
leek me het slimste om het zo te lezen. Blijft het gezellig hier![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |