klopt, alles is electronisch en computergestuurd.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:18 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja dat scheelt, en zeker met oudere autos. Met die nieuwe hoef je 't niet eens meer te proberen, moet zelfs naar de garage om mijn lampen te laten vervangen, moet je bijna de motor eruit halen om die te vervangen
tja wordt tijd dat we iedereen weer eens optrommelen en een muziek avondje gaan houdenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:19 schreef superkokje het volgende:
[..]
zwap de hle avond al. kan mne niet concentreren vandaag. bedtijd denk ik
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:20 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
klopt, alles is electronisch en computergestuurd.
spreek je uit ervaring ?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:23 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
en als je dan in de wintermaanden een maand niet rijd is je accu dus leeggetrokken door alle electronica die checked of je auto nog wel in orde is
over iedereen gesproken,Is Ceetj alweer aan het feestenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
tja wordt tijd dat we iedereen weer eens optrommelen en een muziek avondje gaan houden
zaterdagavond is hubbie verwenavondje hèquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
over iedereen gesproken,Is Ceetj alweer aan het feesten
denk het, dat heb je als je nog een leven hebtquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:24 schreef superkokje het volgende:
[..]
over iedereen gesproken,Is Ceetj alweer aan het feesten
En wij danquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:25 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
zaterdagavond is hubbie verwenavondje hè
concert?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
Ilse zo op 8
ga ik denk ik maar opnemen
![]()
heb een schijfjequote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:26 schreef MaryMouse het volgende:
Ilse zo op 8
ga ik denk ik maar opnemen
![]()
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:27 schreef superkokje het volgende:
[..]
heb een schijfje![]()
vond het tegenvallen
heb het al gezien en de tv al geseind over te springen om 23.00 uur.quote:
misschien vind jij het beter. Hou niet zo van live (concerten) accoustisch wel, is veel kleiner dus meer gevoel in muziek. Zijn er maar wienig die ik live goed vind, The eagles zijn super live.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:28 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
ow, dus morgen maar beter Bollo's foute lijstje opzetten
heb al haar cd's. Maar hou niet zo van haar snellere (rockie) nummersquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:28 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
heb het al gezien en de tv al geseind over te springen om 23.00 uur.
wat kan dat mens zingen hé![]()
Roger Waters live vond ik super, maar was ook een hele show met verdraaid goed dolby geluid.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:30 schreef superkokje het volgende:
[..]
misschien vind jij het beter. Hou niet zo van live (concerten) accoustisch wel, is veel kleiner dus meer gevoel in muziek. Zijn er maar wienig die ik live goed vind, The eagles zijn super live.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:34 schreef mazaru het volgende:
Ik had zo graag naar Tina Turner live gegaan. Maar dat was gruwelijk duur.
U2 toevallig ook geweest in gelredom. heb ze ook ontmoet bij ons op de zaak. wilde gratis golfen in ruil voor 50 vip kaarten. Ben geen concert ganger, omdat ik lang niet alle nummersvan artiesten goed vind. meestal maar een paar, dus zonde van het geldquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:32 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Roger Waters live vond ik super, maar was ook een hele show met verdraaid goed dolby geluid.
Queen live was geweldig, David Bowie, Pink Floyd en U2 ook, de rest kan ik mij niet echt meer herinneren
Neem 't op en zie morgen wel
Mazaruquote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:34 schreef mazaru het volgende:
Ik had zo graag naar Tina Turner live gegaan. Maar dat was gruwelijk duur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |