nouja misgien met een honkbalknuppel danquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
lelijke duimen zou echt niet raken
Jup, ik weet het.quote:
Alsnog klein.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:51 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Da's maar iets kleiner dan ik. Dus valt wel mee
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
nouja misgien met een honkbalknuppel dan
Onder het mom "wil het niet weten"?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Wij hebben geen weegschaal.
Nee, eerder dat het niet boeiend is. Ik ben niet dik of zo hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:54 schreef Flitskikker het volgende:
[..]
Onder het mom "wil het niet weten"?
Pics.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, eerder dat het niet boeiend is. Ik ben niet dik of zo hoor.
Oke. Dat impliceerde ik overigens niet.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:54 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, eerder dat het niet boeiend is. Ik ben niet dik of zo hoor.
Nee.quote:
Vergeet je dan niet een meetlint en weegschaal mee te nemen? Voor de zekerheid weet je wel..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:55 schreef Etsu het volgende:
Jammer, anders kon ik alle meisjes in Nederland vragen hoeveel kilo en hoelang ze waren, dan had ik je zo gevonden.
jmmr jmmr viel te proberenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Vergeet je dan niet een meetlint en weegschaal mee te nemen? Voor de zekerheid weetjewel..
Zal ik doen. Dankjewel voor je tip.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:56 schreef Ezell het volgende:
[..]
Vergeet je dan niet een meetlint en weegschaal mee te nemen? Voor de zekerheid weetjewel..
Omdat ik dat ook doe.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:58 schreef Ezell het volgende:
Waarom schreef ik 'weet je wel' aan elkaar vast?
Waar hedde gij het nou weer allemaal over?quote:
Ik kijk Transformers en ze martelen Bumblebee.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:59 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Waar hedde gij het nou weer allemaal over?
Och germ.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:59 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik kijk Transformers en ze martelen Bumblebee.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:59 schreef Ezell het volgende:
Nou ja, ik ga maar weer verder met waar ik mee bezig was. Ik kom later misschien nog even.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |