vind ik ook hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:53 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik dacht dat FF onder de twintig was.
Nou ja, dat is voor veel vrouwen een compliment natuurlijk.
weer? Oh wist niet dat hij dat had. Hoe ging het met Federer en Djoko?quote:
http://www.nusport.nl/wim(...)alles-deed-pijn.htmlquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:37 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
weer? Oh wist niet dat hij dat had. Hoe ging het met Federer en Djoko?
Dan denken ze niet dat je een tienermoeder bent en dus bedolven moet worden onder volstrekt onzinnig advies!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind ik ook hoor![]()
snap niet dat mensen graag ouder geschat willen worden. Nou joepie, volwassen. En dan?
Dan word je ook een keer serieus genomen. Als volwassen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:35 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
vind ik ook hoor![]()
snap niet dat mensen graag ouder geschat willen worden. Nou joepie, volwassen. En dan?
Jeu, dat is een cadeautje ! schoolbordverfquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:48 schreef freecell het volgende:
Lekker!
Oja, toen wij thuiskwamen waren álle deuren in huis geverfd die van de keuken met schoolbordverf.
Alle kleine klusjes (losse handvaten ed) gefikst en mijn bank was gewassen de douche was gesopt de vloer supergoed gedweild....
Samenwerkingsactie van ál mijn schoonouders
Die hadden de sleutel bij de buren gefikst
Ja!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:50 schreef AnneX het volgende:
[..]
Jeu, dat is een cadeautje ! schoolbordverf
nee joh, gewoon die vlotte jongen van de Salsaquote:
Wat is 'suave' auf Deutsch?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:01 schreef TAV74 het volgende:
[..]
nee joh, gewoon die vlotte jongen van de Salsa
RTL heeft een programma: Welcome Home, waarin ze zoiets onder leiding van mevrouw Froger ook doen voor zielige gevallen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:48 schreef freecell het volgende:
Lekker!
Oja, toen wij thuiskwamen waren álle deuren in huis geverfd die van de keuken met schoolbordverf.
Alle kleine klusjes (losse handvaten ed) gefikst en mijn bank was gewassen de douche was gesopt de vloer supergoed gedweild....
Samenwerkingsactie van ál mijn schoonouders
Die hadden de sleutel bij de buren gefikst
Ontzéttend zieligquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
RTL heeft een programma: Welcome Home, waarin ze zoiets onder leiding van mevrouw Froger ook doen voor zielige gevallen.
Zo zielig zijn jullie nou toch ook weer niet, hè?
Das die variant op de Amerikaansr editie, schijnt de afgelopen keer wat misgegaan te zijn, omdat het per definitie altijd een haastklus is...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
RTL heeft een programma: Welcome Home, waarin ze zoiets onder leiding van mevrouw Froger ook doen voor zielige gevallen.
Zo zielig zijn jullie nou toch ook weer niet, hè?
. Context plsquote:Op zaterdag 25 juni 2011 20:20 schreef LieLie het volgende:
We zitten er nu helemaal in bij The Killing!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |