PM spamquote:
Zat er geen kaartje bij, dan kan je iedereen even bellenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:57 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo bang dat iemand het bedankje mist
Zal iedereen het wel zien denken jullie?
Dankjewelquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:12 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geen foto's
Ik ga mijn geld terugvragen
Geniet ervan
De bedoeling was dat je je een beetje gesteund zou voelen. Is dat ook een beetje gelukt, of komt dat later als je in je blote bipsebaps in een stoombad zit?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:14 schreef Greys het volgende:
Ik voel me gegeneerd en een tikkie bezwaardMaar ook heel blij er mee! Ik kan er gewoon nooit zo goed mee omgaan
![]()
Ik heb zelfs al 4 kannen koffie klaarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:32 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies, hebbie al roze koeken ingeslagen?
Dat is ook zeker geluktquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
De bedoeling was dat je je een beetje gesteund zou voelen. Is dat ook een beetje gelukt, of komt dat later als je in je blote bipsebaps in een stoombad zit?
Dan neem ik 4 kannen thee meequote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb zelfs al 4 kannen koffie klaar
Dat mag alleen als je zelf ook nakend.nl bentquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:35 schreef Ingetje79 het volgende:
Elies en ik gaan roze koeken verkopen in de sauna terwijl jij daar ronddartelt, hadden we zo bedacht
Dan komen we zo plakkerig en roze uit de sauna wegquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat mag alleen als je zelf ook nakend.nl bent
Dat wordt toch wel eerst schoongelikt?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dan komen we zo plakkerig en roze uit de sauna weg
Down boy.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:48 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat wordt toch wel eerst schoongelikt?
Clouseaaaaaauuuuuuuuquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Daaaar gaaaaaaat zeeeeeee en zoveel schoonheid heb ik nooit gezien
strak planquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:09 schreef oh-oh het volgende:
Zo, honden geschoren en gewassen, dan kunnen we nu door de regen gaan wandelen weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |