Dat.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:16 schreef Harajuku. het volgende:
Nou en leuk voor haar yadayadaze moest naar Greys
De kat of de baby?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:18 schreef DanseMacabre het volgende:
Bij WJ's zus durfden we ook niet op de kinderen meer te passen. Als ik daar was durfde ik niet eens van de bank af.
Toen ze de kraamhulp had aangevallen en daarna schoonzus moest ze weg.
Hahaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:20 schreef ElisaB het volgende:
Ik ken eigenlijk maar één poes waar ik ooit vang van ben geweest. Het was een buurtkat die af en toe bij ons binnenliep. Hij was doof en begon daardoor soms oorverdovend te krijsen. Dát vond ik eng
Haha you go girlquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:20 schreef Ynske het volgende:
wat ben ik toch een tr*t
voor de zoveelste keer, kom ik thuis, staat er weer een auto op mijn plaats.
afgelopen week ook weer een paar keer, lui die aan t verhuizen zijn.
ik heb er geen zin in om iedere keer weer te gaan smeken of iemand zijn auto pretty please van mijn plaats af wil halen.
denk dat ie t nu wel afgeleerd heeft
heb mn auto erachter gezet, een briefje onder de ruit, dat ze me kunnen bellen, zodat ik de auto weer op mn plek kan zetten. en ben naar de kapper gelopen
Goed gedaanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:20 schreef Ynske het volgende:
wat ben ik toch een tr*t
voor de zoveelste keer, kom ik thuis, staat er weer een auto op mijn plaats.
afgelopen week ook weer een paar keer, lui die aan t verhuizen zijn.
ik heb er geen zin in om iedere keer weer te gaan smeken of iemand zijn auto pretty please van mijn plaats af wil halen.
denk dat ie t nu wel afgeleerd heeft
heb mn auto erachter gezet, een briefje onder de ruit, dat ze me kunnen bellen, zodat ik de auto weer op mn plek kan zetten. en ben naar de kapper gelopen
Ja, hij was ook nog eens é-normquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:20 schreef Oognip het volgende:
Hahadat zal behoorlijk schrikken zijn ja
Ja maar ja, dat vind ik zielig. Ze zit het hele weekend alleen, dan vind ik het zielig om haar eten te geven en weer weg te gaan zonder een beetje aandacht te geven.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:23 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik zal Rhana gewoon negeren eten neerzetten en weer gaan.
dat is idd balenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:22 schreef ferrari_rood het volgende:
Go ynske go
Wij hadden eerst in de stad een carport met zo'n hekje die ik nooit omhoog deed tot er een keer een andere auto stond. Dus hup hekje omhoog en op slot. Jammer genoeg stonden de buren er niet en konden ze via hun carport alsnog weg. Buurman had het ook een keer en die werd dus midden in de nacht uit bed gebeld die mensen wilde weg met hun auto.
Zal hem leren.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is idd balen
hij was iig niet blij met me toen ie belde, en ik aangaf dat t nog wel even kon duren voor ik eraan kwam
Eigen schuld.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:27 schreef Ynske het volgende:
[..]
dat is idd balen
hij was iig niet blij met me toen ie belde, en ik aangaf dat t nog wel even kon duren voor ik eraan kwam
Nee hoor ik heb ook een slome knuffelkat die wil alleen maar geaaid worden en gaat het liefst op je hand liggen zodat je nergens naar toe kan en dus hem met je andere hand moet blijven aaienquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:30 schreef DanseMacabre het volgende:
Jip bijt of krabt echt nooit.
Volgens mij is dat redelijk uitzonderlijk.
Maar dat deed ikquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:29 schreef indaha het volgende:
En over de kat van Mama Mia , ik denk dat het komt omdat ze voelt dat jij onzeker bent en ze even laat zien dat zij niet voor de poes is.
Ik heb ook een kat die vindt het heerlijk als ik zijn oortjes wrijf en dan ineens is het genoeg en bijt hij zachtjes in mijn hand en dan weet ik dat ik op moet houden.
Hij wil gewoon controle houden over zichzelf omdat hij anders in een soort trance raakt.
Als ik jou was zou ik haar gewoon negeren, haar wel kopjes laten geven maar alle actie van haar uit laten komen.
Ik ben benieuwd of ik haar wel kan aaien als ik eerdaags op bezoek kom.of dat ik ook bekrast wordt
Ja dat kan ook niet natte pootjes daar krijg je koude voetjes vanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:31 schreef oh-oh het volgende:
Chico maakte drama want hij was ff op het balkon geweest en had natte pootjes![]()
Nu heeft ie zn nieuwe sokjes aan en is alles weer prima
Nou dat wacht ik maar af dan want daar kun je echt niets van zeggen, maar jij had wel lieve katten tochquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:34 schreef Oognip het volgende:
[..]
Maar dat deed iken toen ik ergens stond kwam ze op een stoel zitten en begon ze me te meppen
toen ik mijn vriend ophaalde omdat ik niet meer durfde (
) begon ze hem ook te slaan.
Maar bij jou doet ze vast niks
Ja ik welquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:36 schreef indaha het volgende:
[..]
Nou dat wacht ik maar af dan want daar kun je echt niets van zeggen, maar jij had wel lieve katten toch
nee staat niet aangegeven, maar achter t hek, dat je alleen met afstandsbediening kunt openen, zijn 20 plaatsen. die alle twintig verhuurd zijn, en je dus niet kunt bereiken zonder die afstandsbediening.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:44 schreef Greys het volgende:
Yns
Staat het trouwens wel heel duidelijk aangegeven dat het 'jouw' plek is? Of is dat voor leken overduidelijk en is het echt een gereserveerde plek? Ik ken de situaaaaasie niet
geniet zequote:
Jij hoort bij Bink dus gaat het ook om jouquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:55 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik kreeg net post. Een sauna bon, nogal een riante
Van jullie, zo bleek!
Ben er een beetje van van de leg![]()
![]()
Heel erg bedankt allemaal, vreselijk lief. Ik kan met dat soort dingen niet zo goed omgaan![]()
Omdat het niet om 'mij' gaat, voor mijn gevoel. En dan wordt niet alleen Bink verwend maar ik zelf ook.
Heel erg bedankt
Er komen geen foto's van het gebruik () maar ik zal zeker verslag doen!
Laat dan maarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:55 schreef Greys het volgende:
Geniet ervanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:55 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van jullie, zo bleek!
![]()
Heel erg bedankt allemaal, vreselijk lief. Ik kan met dat soort dingen niet zo goed omgaan![]()
Omdat het niet om 'mij' gaat, voor mijn gevoel. En dan wordt niet alleen Bink verwend maar ik zelf ook.
Heel erg bedankt
gewoon een dmspam doen met linkjequote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:57 schreef Greys het volgende:
Ik ben zo bang dat iemand het bedankje mist
Zal iedereen het wel zien denken jullie?
Wijze woordenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:02 schreef MissBliss het volgende:
Geniet ervan GreysieJe hebt het verdiend!
Jaquote:
Geen foto'squote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:55 schreef Greys het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Van jullie, zo bleek!
![]()
Heel erg bedankt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |