quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:19 schreef HumphreyBogart het volgende:
Het probleem zit een laag dieper, genaamd Android.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:17 schreef Agiath het volgende:
Op de apple toestellen is het ook huilen met de pet op, veel crashes, er ontbreken veel opties, meldingen laden niet, foto's laden niet...
Nauwelijks problemen met de FaceBook.app.quote:
Absoluut geen last vanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:17 schreef Agiath het volgende:
Op de apple toestellen is het ook huilen met de pet op, veel crashes, er ontbreken veel opties, meldingen laden niet, foto's laden niet...
Ik mis de optie om reacties op foto's te 'liken'quote:
Hoezo kun je niet taggen? Linksonder op de box/pijl en dan Deze foto taggen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:32 schreef Agiath het volgende:
[..]
Ik mis de optie om reacties op foto's te 'liken'
Taggen kan al helemaal niet op de app.
Ik heb regelmatig dat foto's niet laden terwijl ik vol wifi heb...
Dat kan dus niet bij foto's van vrienden.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:34 schreef HumphreyBogart het volgende:
[..]
Hoezo kun je niet taggen? Linksonder op de box/pijl en dan Deze foto taggen.
Ik merk het nu pas voor het eerst, dat is kut ja.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:42 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dat kan dus niet bij foto's van vrienden.
Kijk ook maar naar de waardering van de facebook app in de store. komt niet verder dan 2,5 ster.
Het is gewoon een verouderde kutapp, smartphone onwaardig
Synct hij dan ook met je contacten? Vind het wel chill als bij iedereen een fotootje staat en ik via contacten bij FB kan komen.quote:
Gewoon fb erop laten staan, heb ik ookquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:54 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Synct hij dan ook met je contacten? Vind het wel chill als bij iedereen een fotootje staat en ik via contacten bij FB kan komen.
aantal posts: 25987 (gemiddeld 22 per dag)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:06 schreef Seam het volgende:
Mijn hemel wat kansloos dat sommige mensen 24/7 online willen kunnen zijn
Dat heeft er vrij weinig mee te maken, omdat ik alleen ga fokken als ik alleen thuis ben of op het werk. Ik ga niet om de tien minuten mijn mail checken of facebook terwijl ik op de uni ben of aan het chillen met matties.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:52 schreef Agiath het volgende:
[..]
aantal posts: 25987 (gemiddeld 22 per dag)
Nee, omdat de Facebook app kut is, is niet het hele systeem kutquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:33 schreef Dick.Eaten het volgende:
volgens mij is android gewoon faal
ook iphone trouwens
nokia de beste
meer apps werken op android niet goedquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:40 schreef Splutje het volgende:
[..]
Nee, omdat de Facebook app kut is, is niet het hele systeem kut
gewoon kutquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:42 schreef Dick.Eaten het volgende:
[..]
meer apps werken op android niet goed
en iphone is gewoon kut
Wat je zegt kan niet, je was waarschijnlijk op een verkeerd account ingelogd.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:22 schreef Dick.Eaten het volgende:
[..]
kut mogolen werken bij Apple incl steve jobs
Apple naait mij
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |