allochtoonse.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:57 schreef ecktebaas het volgende:
VVD-stemmers die zich verheven voelen boven buitenlandse/allochtoonse studenten.![]()
Deze post is best sneu.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:41 schreef Ryon het volgende:
[..]
Inderdaad! Waarom bier gaan drinken met een grote groep vrienden als je ook thuis bier kan drinken achter de PC? Goedkoper, vrijblijvender en via hyves kan je ook chicks regelen.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:32 schreef SuperwormJim het volgende:
Heerlijk, die mensen die een clubje nodig hebben om vrienden te kunnen maken omdat ze de skills niet hebben om nieuwe contacten te leggen.Lekker in jezelf blijven geloven jongens, dan kom je er wel.
Jim heeft gelijk...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:38 schreef Marktplaatsman het volgende:
http://ssrrotterdam.hyves.nl/
Zit veeltussen
Studenten die hyves gebruiken.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:59 schreef Aapvis het volgende:
[..]
[..]
Jim heeft gelijk...
vriendenaantallen van 150 als je een student bent![]()
![]()
en het gros zit er zelfs nog onder![]()
![]()
Ik tel er trouwens maar zo'n 10 die defactor hebben hoor.
Inderdaad, dat is echt het woonwagenkamp onder de sociale media.quote:
Daarvoor hoef je geen VVD stemmer te zijn hoorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:57 schreef ecktebaas het volgende:
VVD-stemmers die zich verheven voelen boven buitenlandse/allochtoonse studenten.![]()
Dit is dan weer wel waarquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:06 schreef WHATSHESAID het volgende:
Niets tegen verenigingsmensen, maar de meeste die ik ken kunnen werkelijk over niéts anders praten dan verenigingsgerelateerde dingen en kennen buiten de vereniging om ook helemaal geen mensen in de stad waar ze studeren.
Lid worden van een vereniging zou een verrijking moeten zijn van je leven als student in een stad die je nog niet kent, maar voor veel mensen lijkt dit meer een doel op zich...
natuurlijk. Ik ben moest zoemen, hele tijd op een bierkrat staan, mijn horloge en mobiel werden ingenomen, ik moest een rode en een groene sok meenemen en ik moest hun liedje lerenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:28 schreef Stuurver het volgende:
Vertellen jullie eens over je ontgroening aangezien jullie mij onwetend noemen.
Ik moest in een berenpak een hele dag door Utrecht lopen in de brandende zon. Verder mocht ik een week niet eten en kreeg ik alleen op gezette tijden water. Samen met de rest trouwens.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:28 schreef Stuurver het volgende:
Vertellen jullie eens over je ontgroening aangezien jullie mij onwetend noemen.
klinkt gezelligquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik moest in een berenpak een hele dag door Utrecht lopen in de brandende zon. Verder mocht ik een week niet eten en kreeg ik alleen op gezette tijden water. Samen met de rest trouwens.
En de oudejaars die de baas waren, sloegen ons af en toe.
Maar nu zijn we wel een hechte groep geworden.
Had ik al verteld van de fles jenever die we moesten adten na de week van beproevingen?
Ja. Maar 2 mensen in het ziekenhuis terecht gekomen van de groep. Viel erg mee.quote:
Taste.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
natuurlijk. Ik ben moest zoemen, hele tijd op een bierkrat staan, mijn horloge en mobiel werden ingenomen, ik moest een rode en een groene sok meenemen en ik moest hun liedje leren
Zoiets toch?
hehe, goed geraden. Zit alleen niet bij taste, maar de rode en groene sok zijn absoluut waargebeurd. alleen dat zoemen denk ik nietquote:
Goede poging tot belachelijk makenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:30 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik moest in een berenpak een hele dag door Utrecht lopen in de brandende zon. Verder mocht ik een week niet eten en kreeg ik alleen op gezette tijden water. Samen met de rest trouwens.
En de oudejaars die de baas waren, sloegen ons af en toe.
Maar nu zijn we wel een hechte groep geworden.
Had ik al verteld van de fles jenever die we moesten adten na de week van beproevingen?
De waarheid. Overigens ga ik niet zeggen welke vereniging.quote:
olifantenpak zie filmpje hierboven ergensquote:Op zaterdag 25 juni 2011 19:35 schreef Beach het volgende:
[..]
De waarheid. Overigens ga ik niet zeggen welke vereniging.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |