en je vond het niet raar dat die gene geen bon had?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:21 schreef M.C. het volgende:
Ik heb hem zelf via marktplaats gekocht, maar ik wil hem bij nader inzien toch niet gaan gebruiken (te duur voor mijn gebruik) Het is geen handel; heb er zelf 525 voor betaald en wil er niet al te veel op verliezen
quote:heb er zelf 525 voor betaald
ik ruik 5 euro winst...quote:Richtprijs 530 euro
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:21 schreef M.C. het volgende:
Ik heb hem zelf via marktplaats gekocht, maar ik wil hem bij nader inzien toch niet gaan gebruiken (te duur voor mijn gebruik) Het is geen handel; heb er zelf 525 voor betaald en wil er niet al te veel op verliezen
Apple geeft wereldwijde garantie. Verder ben ik weg, veel succes met de verkoop.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:22 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
en je vond het niet raar dat die gene geen bon had?
hoe is die gene er aan gekomen? is het een nederlandse iPhone? want als het geen Nederlandse iPhone is kun je garantie in Nederland wel vergeten, mag je hem opsturen naar het land waar hij origineel vandaan komt.
[..]
[..]
ik ruik 5 euro winst...
Dacht ik ook.. maar toen ik met mijn 3Gs naar een apple store ging zeiden ze mij toch echt dat ik garantie moet claimen bij de winkel waar ik hem heb gekocht.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:24 schreef Aarsgezicht. het volgende:
[..]
Apple geeft wereldwijde garantie. Verder ben ik weg, veel succes met de verkoop.
Logisch, die apple store van je is ook geen winkel van Apple waar je direct je garantie kan claimen en waar Apple de eigenaar van is. Dat jij het verschil niet kent tussen een APR en een Apple Store is jouw zaak, niet die van hen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:27 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
Dacht ik ook.. maar toen ik met mijn 3Gs naar een apple store ging zeiden ze mij toch echt dat ik garantie moet claimen bij de winkel waar ik hem heb gekocht.
Als die winkel een vraagteken is, (gestolen bv) is het voor de apple store ook een raadsel
Ben je nu gewoon zo ontzettend dom? Of lieg je nu?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:21 schreef M.C. het volgende:
Ik heb hem zelf via marktplaats gekocht, maar ik wil hem bij nader inzien toch niet gaan gebruiken (te duur voor mijn gebruik)
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:56 schreef M.C. het volgende:
Als ik alleen bel en sms, en al een iPad heb. Dat is gewoon een keuze die ik gemaakt heb.
Dit is echt onzin. Mijn vorige (franse) iPhone kon ik ook kwijt bij van Leliveld.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:22 schreef alexmeijer het volgende:
[..]
en je vond het niet raar dat die gene geen bon had?
hoe is die gene er aan gekomen? is het een nederlandse iPhone? want als het geen Nederlandse iPhone is kun je garantie in Nederland wel vergeten, mag je hem opsturen naar het land waar hij origineel vandaan komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |