Vind het hele aanbod tegenwoordig maar matig als ik eerlijk moet zijn. Ga wel nog even checken of er iets is in de sale. Ben nog opzoek naar een paar allstars en een shirt mocht ik dat tegenkomen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:03 schreef Seam het volgende:
Sale valt trouwens tegen, maar dat heeft natuurlijk ook te maken met de slechte selectie van de grote merken.
dhl geloof ik? en anders dpdquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:45 schreef elleboog het volgende:
Ik vind het juist een goede collectie! Maar dat zal wel smaakverschil zijnTrouwens met welk postbedrijf wordt de boel bezorgd? Wanneer dat TNT is verwacht ik vandaag iets, wanneer het bijvoorbeeld GLS is verwacht ik het pas maandag, want die werken niet in het weekend. En bij GLS is het ook handig om thuis te zijn want die brengen het vaak niet bij de buren is mijn ervaring.
écht precies zo'n zelfde hebben ze bij de h&m alleen dan een andere kleurquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:31 schreef Rainb0ws het volgende:
Gisteren deze gekocht, vandaag verzonden. Ben benieuwd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
oh die vind ik juist leukquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:45 schreef Chapelle het volgende:
Het aanbod mag naar mijn mening wel nog wat uitgebreider. En minder van dat asos eigen merk troep.
Dat merk je over het algemeen genomen ook wel aan de kwaliteit van de stof en de wijze waarop het in elkaar gezet is.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:45 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh die vind ik juist leuk
ook omdat het goedkoop is hoor
Ik verwacht dan ook geen mega kwaliteit voor dat geld. Ik denk dat daar het verschil in zit, voor 10euro verwacht ik geen kwaliteit wat je bij d&g krijgt. Persoonlijk houd ik van wat apartere kleding die je in NL gewoon niet kunt kopen behalve als je een geldboom hebt, en ASOS heeft dat gelukkig (niet die geldboom, de aparte kleding voor weinig geldquote:Op zaterdag 25 juni 2011 18:54 schreef Chapelle het volgende:
Sommige dingen zijn idd ook wel leuk. Maar wat CE al zegt, het van dat spul heeft echt een kwaliteit van niksEn bij sommige dingen denk ik ook wie koopt dat nou?
Staat de maat er niet achter? Bij mannen is 34 regular geloof ik. Kan zijn dat het bij vrouwen long is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:57 schreef Rainbows het volgende:
Even een vraagje.
Normaal heb ik maat 32/34 jeans, zou ik dan 32 Long moeten nemen of een andere maat?
32 is regular, 30 S, 34 L dacht ik.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 15:16 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Staat de maat er niet achter? Bij mannen is 34 regular geloof ik. Kan zijn dat het bij vrouwen long is.
Dat kan natuurlijk ook. Kijk niet echt vaak naar broeken om eerlijk te zijn.quote:
Formulier invullen en in je pakket stoppen. Retoursticker op je pakket en je pakket voldoende frankeren om het in de UK te krijgen. Weet niet of het terugsturen vanuit NL inmiddels gratis is.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:06 schreef electronique het volgende:
als ik iets terug wil sturen moet ik dus gewoon alles opsturen met die sticker en dat formulier? ik zie iets over aanmelden op de website maar ik begrijp dat dat alleen voor UK is
Dat is het helaas niet.quote:Op maandag 4 juli 2011 21:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Formulier invullen en in je pakket stoppen. Retoursticker op je pakket en je pakket voldoende frankeren om het in de UK te krijgen. Weet niet of het terugsturen vanuit NL inmiddels gratis is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |