abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:36:55 #1
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98641906

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:37:12 #2
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98641918
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:32 schreef heloef het volgende:

[..]

Als ze zichzelf nou wat meer aanbiedt in plaats van de hele tijd als of het 1950 is staat te wachten tot de man alles doet. Had ze dit probleem niet lijkt me.
Dit is een verloren strijd. Nederlandse vrouwen zijn dodelijk passief, ondanks hun grote bek. Ik mis het buitenland :(
Voor vrienden is het kortweg Wauw
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:38:03 #3
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98641947
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:33 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Je weet dat de meeste mannen vooral van jagen houden?
Maar niemand jaagt blijkbaar op haar, dus dan moet je het zelf maar doen he.

We waren er hier toch uit dat als je geen actie onderneemt er meestal ook niks gebeurt? :{
C'est la vie
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:41:02 #4
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98642034
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:28 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Als dat niet zo was waarom heb je niet 'geneukt' dan gisteren?
In ieder geval niet door mijn aura van overmatige lust en onzekerheid en blabla :')

sterker nog: ik heb de handelingen die ik heb gehad nav contact op de dansvloer, just wel overgehouden aan een hulpeloze houding op de dansvloer ( kwijtgeraakt mensen, zojuist niet goed zijn geworden)

we hebben vannacht onwijs veel gelopen en de leuke jongens misgelopen
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:41:54 #5
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98642056
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef heloef het volgende:

[..]

Maar niemand jaagt blijkbaar op haar, dus dan moet je het zelf maar doen he.

We waren er hier toch uit dat als je geen actie onderneemt er meestal ook niks gebeurt? :{
Uitstraling.

Lant, advies is gratis, je hoeft er niks mee te doen, zeg ook alleen wat ik ervan vind en zou doen. Afschrijven nee, je wil te graag.

[ Bericht 0% gewijzigd door S95Sedan op 25-06-2011 12:51:21 ]
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:43:06 #6
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98642084
Jezus, wat een zout op slakken hier.

Soms ga je uit, dan loopt de avond op een bepaalde manier en denk je bij thuiskomst, he fuck...had leuk geweest als er iets gebeurd was. Sommige mensen vergeten het dan, anderen analyseren waar het em in zat. Dat doet lant hardop.

Volgende keer beter.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:44:00 #7
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98642112
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:41 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Uistraling.

Lant, advies is gratis, je hoeft er niks mee te doen, zeg ook alleen wat ik ervan vind en zou doen. Afschrijven nee, je wil te graag.
come on
mag ik nog wel kritiek hebben op je idiote redeneringen

en eh, advies is het btw niet eens, enkel een oordeel
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:45:26 #8
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98642145
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:44 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

come on
mag ik nog wel kritiek hebben op je idiote redeneringen

en eh, advies is het btw niet eens, enkel een oordeel
Jahoor dat mag.

Als jij dat vind, prima :)
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:47:37 #9
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_98642213
Godseklere hier wordt ook non-stop gepost of niet?
I never workout
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:48:02 #10
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98642225
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:49:09 #11
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98642245
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
Jezus, wat een zout op slakken hier.

Soms ga je uit, dan loopt de avond op een bepaalde manier en denk je bij thuiskomst, he fuck...had leuk geweest als er iets gebeurd was. Sommige mensen vergeten het dan, anderen analyseren waar het em in zat. Dat doet lant hardop.

Volgende keer beter.
Ja ik kom thuis en 't is gelijk kassa om een defintief oordeel over mij te vellen.

Ik vind die avonden wel slopend hoor, zo veel inspanning, gedoe en reistijd. Tja ik ging in eerste instantie om plezier te maken gewoon, maarja toen kwam gelijk dat geduw en ribbenkast naar voren op dubstep.

Ik had er op zich nog wel willen blijven, spotte wel vaker jongens die mijn type waren daar. Maar zij wilde naar iets anders. Ik denk dat we nog geen uur daar binnen zijn geweest en vooral aan het begin is er sterke individualisering ( eigen groepjes).
pi_98642273
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:41 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Uistraling.

Uistraling ??? Straal je uieren ??
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:51:09 #13
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98642302
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:49 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Uistraling ??? Straal je uieren ??
Ja dat is nieuw, ken je dat niet? :o

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:56:01 #14
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98642431
Ik lees nu trouwens weer over mensen die hun ex gebruiken voor seks, scharrels en fuckbuddies. Zo weird is die hele behoefte aan seks niet. Voor hen, die het dagelijks hebben, is het natuurlijk wel weird, want het is o zo vanzelfsprekend allemaal.

Hee, en ik heb al een paar keer aangegeven in dit topic dat ik, om de makkelijke weg te nemen, gewoon op zoek ben naar een scharrel. Een relatie is allemaal een zaak van langer termijn. Snap wel dat dat een kwestie van veel geduld en tijd is. 't Is natuurlijk wel het mooiste, maar om de behoeften te stillen, is een scharrel nu ook prima.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:01:32 #15
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_98642585
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik lees nu trouwens weer over mensen die hun ex gebruiken voor seks, scharrels en fuckbuddies. Zo weird is die hele behoefte aan seks niet. Voor hen, die het dagelijks hebben, is het natuurlijk wel weird, want het is o zo vanzelfsprekend allemaal.

Hee, en ik heb al een paar keer aangegeven in dit topic dat ik, om de makkelijke weg te nemen, gewoon op zoek ben naar een scharrel. Een relatie is allemaal een zaak van langer termijn. Snap wel dat dat een kwestie van veel geduld en tijd is. 't Is natuurlijk wel het mooiste, maar om de behoeften te stillen, is een scharrel nu ook prima.
Terwijl het absoluut niet moeilijk te vinden is.
I never workout
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:02:34 #16
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98642611
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:45 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Jahoor dat mag.

Als jij dat vind, prima :)
Tja je neemt gewoon weinig/ geen/ omstandigheden en voorafgaande successen in acht.

Die roepende marokkaantjes en gangstergroepjes door heel de stad op straat trouwens... zouden die nou echt zo "scoren"? :') Vroegen we ons vannacht nog af. Daar gaat toch niemand op in.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:04:23 #17
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98642658
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:01 schreef reetveter het volgende:

[..]

Terwijl het absoluut niet moeilijk te vinden is.
't gaat veel via connecties heb ik gemerkt

connecties mis ik

oh en who knows morgen bij parkpop! ( lol nee, daar verwacht ik niks, iedereen komt voor de muziek)
pi_98642669
Gisteren weer een gesprek met de psycholoog gehad.
Onderwerp was hoe je een leuk gesprek met iemand kan hebben.
Haar advies aan mij was om juist meer over mijzelf te vertellen in het gesprek.

Dat klinkt mij vreemd in de oren. In alle boeken die ik gelezen heb staat juist dat je vooral interesse in de ander moet tonen en de ander over zichzelf moet laten vertellen. Dan is dit advies toch volledig tegenstrijdig?
Ik snap het niet meer...
pi_98642711
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:04 schreef dyna18 het volgende:
Gisteren weer een gesprek met de psycholoog gehad.
Onderwerp was hoe je een leuk gesprek met iemand kan hebben.
Haar advies aan mij was om juist meer over mijzelf te vertellen in het gesprek.

Dat klinkt mij vreemd in de oren. In alle boeken die ik gelezen heb staat juist dat je vooral interesse in de ander moet tonen en de ander over zichzelf moet laten vertellen. Dan is dit advies toch volledig tegenstrijdig?
Ik snap het niet meer...
Het is een wisselwerking, als je meer over jezelf verteld een ander ook meer over zichzelf. Je stelt je meer open door meer over jezelf te vertellen en dan krijg je meer een gesprek
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:06:54 #20
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98642720
Hoe kan ik trouwens meer energie krijgen? Ik word daar zo ziek van, dat continu moe. Is echt alleen alcohol de oplossing? Ik heb al dextro energies genomen.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:09:21 #21
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98642796
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hoe kan ik trouwens meer energie krijgen? Ik word daar zo ziek van, dat continu moe. Is echt alleen alcohol de oplossing? Ik heb al dextro energies genomen.
Alcohol voor meer energie? Wie heeft je dat in godsnaam verteld.
C'est la vie
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:11:44 #22
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_98642862
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:02 schreef lanterfanteraar het volgende:

[..]

Tja je neemt gewoon weinig/ geen/ omstandigheden en voorafgaande successen in acht.

Die roepende marokkaantjes en gangstergroepjes door heel de stad op straat trouwens... zouden die nou echt zo "scoren"? :') Vroegen we ons vannacht nog af. Daar gaat toch niemand op in.
Moet dat dan? Heb het gedaan (scharrelen) maar gaf mij geen bevredigend gevoel. En mijn persoonlijke voorkeur gaat dus ook uit naar wat serieuzers. En begrijp me niet verkeerd want ik hou ook van seks dagelijks, soms meerdere keren/dag. Maarals dat er niet inzit lig ik er niet zo wakker van, komt vanzelf wel.

Wat ik al zei, ik baseer mijn advies op wat je hier zelf neerzet. En je hoeft er niks mee te doen van mij. :)

Waarschijnlijk wel. Zullen er zat zijn die daar opin gaan.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:13:11 #23
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_98642913
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:09 schreef heloef het volgende:

[..]

Alcohol voor meer energie? Wie heeft je dat in godsnaam verteld.
Rode vodka redbull :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:17:00 #24
280234 DenWauwelaar
Enkel kwaliteitsposts
pi_98643012
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:56 schreef lanterfanteraar het volgende:

Ik ben ook niet naar meer op zoek dan een scharrel, misschien kunnen we zaken doen? :-)
Dan moet je wel in Amsterdam wonen, anders vertik ik het.

Herken wel wat je zegt met uitgaan, groepjesgedrag, moeilijk doen om niks. Rare acties.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:17:25 #25
327935 lanterfanteraar
Aandachtsgeile topichoer
pi_98643026
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:11 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Moet dat dan? Heb het gedaan (scharrelen) maar gaf mij geen bevredigend gevoel. En mijn persoonlijke voorkeur gaat dus ook uit naar wat serieuzers. En begrijp me niet verkeerd want ik hou ook van seks dagelijks, soms meerdere keren/dag. Maarals dat er niet inzit lig ik er niet zo wakker van, komt vanzelf wel.
Oh nou ja jij hebt er dan jouw ervaring mee. Ik heb ook seks gehad "zonder emotie" en het was zoooo veel mooier en beter dan ik had gedacht. Maarja is natuurlijk ook heel overweldigend na al die jaren eindelijk. Zo geil was het.

Ik vind het van mezelf maar allemaal onbevredigend en ik word regelmatig 's nachts in paniek wakker, dat ik DIRECT bevredigd moet worden. Ik vind er van mezelf niks aan. Een scharrel zou heel geschikt zijn voor mij.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')