SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierC'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dit is een verloren strijd. Nederlandse vrouwen zijn dodelijk passief, ondanks hun grote bek. Ik mis het buitenlandquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze zichzelf nou wat meer aanbiedt in plaats van de hele tijd als of het 1950 is staat te wachten tot de man alles doet. Had ze dit probleem niet lijkt me.
Maar niemand jaagt blijkbaar op haar, dus dan moet je het zelf maar doen he.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:33 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je weet dat de meeste mannen vooral van jagen houden?
In ieder geval niet door mijn aura van overmatige lust en onzekerheid en blablaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Als dat niet zo was waarom heb je niet 'geneukt' dan gisteren?
Uitstraling.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Maar niemand jaagt blijkbaar op haar, dus dan moet je het zelf maar doen he.
We waren er hier toch uit dat als je geen actie onderneemt er meestal ook niks gebeurt?
come onquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uistraling.
Lant, advies is gratis, je hoeft er niks mee te doen, zeg ook alleen wat ik ervan vind en zou doen. Afschrijven nee, je wil te graag.
Jahoor dat mag.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:44 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
come on
mag ik nog wel kritiek hebben op je idiote redeneringen
en eh, advies is het btw niet eens, enkel een oordeel
Ja ik kom thuis en 't is gelijk kassa om een defintief oordeel over mij te vellen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
Jezus, wat een zout op slakken hier.
Soms ga je uit, dan loopt de avond op een bepaalde manier en denk je bij thuiskomst, he fuck...had leuk geweest als er iets gebeurd was. Sommige mensen vergeten het dan, anderen analyseren waar het em in zat. Dat doet lant hardop.
Volgende keer beter.
Uistraling ??? Straal je uieren ??quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:41 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Uistraling.
Lant, advies is gratis, je hoeft er niks mee te doen, zeg ook alleen wat ik ervan vind en zou doen. Afschrijven nee, je wil te graag.
Ja dat is nieuw, ken je dat niet?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Uistraling ??? Straal je uieren ??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terwijl het absoluut niet moeilijk te vinden is.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik lees nu trouwens weer over mensen die hun ex gebruiken voor seks, scharrels en fuckbuddies. Zo weird is die hele behoefte aan seks niet. Voor hen, die het dagelijks hebben, is het natuurlijk wel weird, want het is o zo vanzelfsprekend allemaal.
Hee, en ik heb al een paar keer aangegeven in dit topic dat ik, om de makkelijke weg te nemen, gewoon op zoek ben naar een scharrel. Een relatie is allemaal een zaak van langer termijn. Snap wel dat dat een kwestie van veel geduld en tijd is. 't Is natuurlijk wel het mooiste, maar om de behoeften te stillen, is een scharrel nu ook prima.
Tja je neemt gewoon weinig/ geen/ omstandigheden en voorafgaande successen in acht.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:45 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Jahoor dat mag.
Als jij dat vind, prima
't gaat veel via connecties heb ik gemerktquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:01 schreef reetveter het volgende:
[..]
Terwijl het absoluut niet moeilijk te vinden is.
Het is een wisselwerking, als je meer over jezelf verteld een ander ook meer over zichzelf. Je stelt je meer open door meer over jezelf te vertellen en dan krijg je meer een gesprekquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:04 schreef dyna18 het volgende:
Gisteren weer een gesprek met de psycholoog gehad.
Onderwerp was hoe je een leuk gesprek met iemand kan hebben.
Haar advies aan mij was om juist meer over mijzelf te vertellen in het gesprek.
Dat klinkt mij vreemd in de oren. In alle boeken die ik gelezen heb staat juist dat je vooral interesse in de ander moet tonen en de ander over zichzelf moet laten vertellen. Dan is dit advies toch volledig tegenstrijdig?
Ik snap het niet meer...
Alcohol voor meer energie? Wie heeft je dat in godsnaam verteld.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
Hoe kan ik trouwens meer energie krijgen? Ik word daar zo ziek van, dat continu moe. Is echt alleen alcohol de oplossing? Ik heb al dextro energies genomen.
Moet dat dan? Heb het gedaan (scharrelen) maar gaf mij geen bevredigend gevoel. En mijn persoonlijke voorkeur gaat dus ook uit naar wat serieuzers. En begrijp me niet verkeerd want ik hou ook van seks dagelijks, soms meerdere keren/dag. Maarals dat er niet inzit lig ik er niet zo wakker van, komt vanzelf wel.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Tja je neemt gewoon weinig/ geen/ omstandigheden en voorafgaande successen in acht.
Die roepende marokkaantjes en gangstergroepjes door heel de stad op straat trouwens... zouden die nou echt zo "scoren"?Vroegen we ons vannacht nog af. Daar gaat toch niemand op in.
Rode vodka redbullquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Alcohol voor meer energie? Wie heeft je dat in godsnaam verteld.
Ik ben ook niet naar meer op zoek dan een scharrel, misschien kunnen we zaken doen? :-)quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:56 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik lees nu trouwens weer over mensen die hun ex gebruiken voor seks, scharrels en fuckbuddies. Zo weird is die hele behoefte aan seks niet. Voor hen, die het dagelijks hebben, is het natuurlijk wel weird, want het is o zo vanzelfsprekend allemaal.
Hee, en ik heb al een paar keer aangegeven in dit topic dat ik, om de makkelijke weg te nemen, gewoon op zoek ben naar een scharrel. Een relatie is allemaal een zaak van langer termijn. Snap wel dat dat een kwestie van veel geduld en tijd is. 't Is natuurlijk wel het mooiste, maar om de behoeften te stillen, is een scharrel nu ook prima.
Oh nou ja jij hebt er dan jouw ervaring mee. Ik heb ook seks gehad "zonder emotie" en het was zoooo veel mooier en beter dan ik had gedacht. Maarja is natuurlijk ook heel overweldigend na al die jaren eindelijk. Zo geil was het.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:11 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Moet dat dan? Heb het gedaan (scharrelen) maar gaf mij geen bevredigend gevoel. En mijn persoonlijke voorkeur gaat dus ook uit naar wat serieuzers. En begrijp me niet verkeerd want ik hou ook van seks dagelijks, soms meerdere keren/dag. Maarals dat er niet inzit lig ik er niet zo wakker van, komt vanzelf wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |