abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98639519

Welkom in het FIFA 11 topic!

FIFA Ultimate Team(FUT)
In deze modus voor PS3 en Xbox360 kan je zelf je ultieme team samen stellen met spelerskaarten die je in pakjes kan vinden. Je begint met een team van bronzen spelers en door pakjes te kopen of in kaarten te handelen kan je uiteindelijk je eigen ultieme team samenstellen met de gouden sterren uit de echte wereld.

Doelpunt van de maand
Elke maand wordt het doelpunt van de maand gekozen! Meer informatie is hier te vinden.

Handige links
FUT handleiding: http://forum.ea.com/uk/posts/list/76513.page
FUT info over de huidige marktprijzen: http://www.fut11info.nl/
FUT Forum: http://forum.ea.com/uk/categories/show/15.page
Web App: http://www.ea.com/uk/football/fifa-ultimate-team/app
Virtual Pro list of accomplishments: http://www.xbox360achievements.org/forum/showthread.php?t=263309

Fok! Clubs
PS3: FC Banananas
X360: FC Zolderkamer

Trading tip voor FUT:
quote:
Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)

Xbox 360
quote:
Mister Sm1th (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
DANNYDEKO (DannyDeKo)
mathijs93 (Kamikazie)
The Vital (Shadeauw)
innerbattle (Bonzoo)
PS3
quote:
KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
EliteXXL (Fenomeno)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFA

Vorige Topic:
[FIFA 11] #65: Zonder lapo van Tobibonlahor
  zaterdag 25 juni 2011 @ 10:44:19 #2
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_98639535
Fipo! :D
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_98639564
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 09:10 schreef Tim86 het volgende:
Helemaal klaar met mijn Duitsers..ik mis met 4-3-1-2 echt gewoon de vleugels te veel..wat een kutformatie. Toen ik vannacht niet kon slapen dacht ik aan FUT ( :') !!) en bedacht ik een leuke team: Brachile, 4-3-2-1

Gonzalez-Suazo-Sanchez
Vidal-Isla (helaas wel RM)-Hernanes(of Pizarro)
Dede-Naldo-Lucio(of Silva)-Maicon
Julio Cesar
Kan ik eindelijk met mijn Chileense helden spelen en heb ik er toch een lekkere verdediging achter. Uiteraard zoveel mogelijk IF, behalve achterin.
Hij dat was mijn team.! :( :D Ik zou voorin op links IF Droguett zetten die vond ik wel lekker.
pi_98639574
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 10:46 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

Hij dat was mijn team.! :( :D Ik zou voorin op links IF Droguett zetten die vond ik wel lekker.
Oh ik dacht dat ik origineel was :')

Thanks voor de tip, kende hem niet en nog niet op de markt gezien. Zal vanmiddag eens kijken :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 25 juni 2011 @ 10:49:33 #6
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98639602
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 00:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind zelf trouwens Luuk de Jong de fijnste silver spits. Fernandez kan echt alleen maar rennen..verder niets. Soort Agbonlahor zonder strength.

Biseswar vind ik ook super voor op links (als LF is hij super tenminste..)
Die wou ik ook proberen. Eigenlijk meer zijn broer maar dies gold :( Ik heb nog Nilsson op de bank en anders gebruik ik Suk :D Die heeft bij mij al een aardig record neergezet.

Ik wil op LM Mickey en misschien zelfs Assaidi. Ik heb net een goedkope George biinnen gehaald :P
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_98639616
mag weer eens tegen een IF team(86) met mijn 2e team
pi_98639727
LAPOHUNTER!!!!
pi_98639764
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 10:58 schreef Tobi-wan het volgende:
LAPOHUNTER!!!!
zat toch zeker 1 post tussen :).. 2-0 achter bij rust
  zaterdag 25 juni 2011 @ 11:02:36 #10
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98639808
Ik heb trouwens flinke aankopen gedaan bij mn Koreaanse team. Park is echt binnen 20 seconden na de aftrap al helemaal leeg.

Deze week zijn er 3 silvere IF's uitgekomen. Als ik die nu zou kopen ben ik 150k kwijt 8)7
pi_98639933
3-2 verloren... speelde hem helemaal weg 2e helft.. 1 uitbraak en scoort ie.. heel uitgebreid vieren natuurlijk... heb hem gefeliciteerd met het hebben van al die IF's :)
pi_98640754
Gisteren TOTY Xavi & Iniesta tegen gekomen, in 1 team. Scheelde dat hij ook niks kon met C Ron en Messi :P

Echt, sommige figuren. Speelde ook tegen iemand met IF Ribery en IF Robben met me Bronze's, en alleen maar rennen om de voorzet te kunnen geven op IF Gomez etc haha. Was een TOTY Bundesliga team. Te sad als je dan zo speelt.

Waar kunnen we de mooiste doelpuntjes droppen?
pi_98640815
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:02 schreef Rijstbal het volgende:
Ik heb trouwens flinke aankopen gedaan bij mn Koreaanse team. Park is echt binnen 20 seconden na de aftrap al helemaal leeg.

[ afbeelding ]

Deze week zijn er 3 silvere IF's uitgekomen. Als ik die nu zou kopen ben ik 150k kwijt 8)7
5 verdedigers? :{
Tevens, Firefox 3.6 _O_
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:05:53 #14
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98641137
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 11:54 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

5 verdedigers? :{
Tevens, Firefox 3.6 _O_
Het zijn zilvere. Ik speel dan ook tegen 5 sterrenteams.
pi_98641321
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:05 schreef Rijstbal het volgende:

[..]

Het zijn zilvere. Ik speel dan ook tegen 5 sterrenteams.
mja daar heb je wel een punt :P mn pacey MLS team is klaar nu denk ik, gem. pace ligt rond de 85 :9
pi_98641753
Klote, als ik Isla als RM als meest centrale middenvelder neerzet heeft hij maar 3 chem in de goede formatie..Hij heeft dan 4 donkere links, 1 felle en 1 dode maar :(

Dat verneukt mijn plan wel een beetje..als ik hem met 3chem op ga stellen kan ik net zo goed de NIF gebruiken volgens mij. Misschien dan toch maar zo spelen:
Vidal-Isla-Hernanes
dede-silva-lucio-maicon

Qua chem is het dan als volgt
7-5-9
9-9-9-9

Alternatief is mijn SIF Hernanes eruit voor Pizarro, maar dat is ook zonde. Kwalitatief lijkt me Silva ipv Naldo en Hernanes ipv Pizarro ook een stuk beter.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_98641922
ahh, ik krijg een mooi cadeau van iemand. Ik had mijn TOTY Ozil voor 198K BIN staan (CM). Krijg ik een trade offer van Rooney(CF), Gerrard +45K..omgerekend iets van 230K :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 25 juni 2011 @ 12:52:32 #18
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98642335
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:37 schreef Tim86 het volgende:
ahh, ik krijg een mooi cadeau van iemand. Ik had mijn TOTY Ozil voor 198K BIN staan (CM). Krijg ik een trade offer van Rooney(CF), Gerrard +45K..omgerekend iets van 230K :D
:{ :{ :{ :{ :{
pi_98642453
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:37 schreef Tim86 het volgende:
wat een aardige jongeman :)
pi_98642785
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 12:56 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

wat een aardige jongeman :)
Jammer dat ik niet weet wie hij is, anders had hij een bloemetje gekregen ;(
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_98643808
http://www.fifa.com/inter(...)d=1460437/index.html

Die gasten zijn fucking matig zeg..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_98644020
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:48 schreef Tim86 het volgende:

Uitspraak slaat nergens op :)

FUT is ten eerste heel wat anders dan H2H , en in zo'n toernooi is de druk ook heel anders....
Als je ze zo matig vind, doe dan volgend jaar mee. 20k in de pocket toch?
  zaterdag 25 juni 2011 @ 13:55:12 #23
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98644031
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:48 schreef Tim86 het volgende:

Die kansen worden slecht afgemaakt.

Hoe die staat te juichen bij de 2e goal :D
pi_98644143
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:54 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Uitspraak slaat nergens op :)

FUT is ten eerste heel wat anders dan H2H , en in zo'n toernooi is de druk ook heel anders....
Als je ze zo matig vind, doe dan volgend jaar mee. 20k in de pocket toch?
Alsof ik nooit H2H speel of met vrienden? Bij een finale van zoiets verwacht ik gewoon 2 gasten die echt wat kunnen..soepele passing, skill moves etc. Wat ik hier zie is 1 gast die alleen maar aan het pingpongen is op het middenveld, dan de lofted through ball steeds doet en iedere aanval wil eindigen met een cross op Drogba. De andere (die verloor) heeft wat meer skill aan de bal, maar kan totaal niet verdedigen en heeft geen idee wanneer hij moet schieten..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_98644385
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 13:58 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Alsof ik nooit H2H speel of met vrienden? Bij een finale van zoiets verwacht ik gewoon 2 gasten die echt wat kunnen..soepele passing, skill moves etc. Wat ik hier zie is 1 gast die alleen maar aan het pingpongen is op het middenveld, dan de lofted through ball steeds doet en iedere aanval wil eindigen met een cross op Drogba. De andere (die verloor) heeft wat meer skill aan de bal, maar kan totaal niet verdedigen en heeft geen idee wanneer hij moet schieten..
Makkelijk praten. Maar tot nu toe zie ik hun daar in de finale staan en zijn er al duizenden FIFA spelers afgevallen. Ik zou volgend jaar meedoen als ik jou was. 20k rijker, zou het nu ook alvast uitgeven.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 14:07:42 #26
168576 Idioteque
take the money and run
pi_98644434
Dit is toch ook het speltype waarbij elk team even goed is, en er dus niet echt spelers rondlopen met 90 skill? Chelsea en Real Madrid wat je daar ziet zijn dan even wat minder goed dan dat ze normaal zijn.
pi_98644443
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:06 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Makkelijk praten. Maar tot nu toe zie ik hun daar in de finale staan en zijn er al duizenden FIFA spelers afgevallen. Ik zou volgend jaar meedoen als ik jou was. 20k rijker, zou het nu ook alvast uitgeven.
Ik snap echt niet waarom je nou zo raar doet..Ik zeg gewoon dat ik een finale had verwacht met spelers die echt laten zien skills te hebben en ze spelen nu in deze finale allebei gewoon als veredelde noobs..dat valt me tegen. Nergens zeg ik dat ik het beter zou doen of iets dergelijks, dus dan kan je wel met je kinderachtige opmerkingen komen, maar dat slaat helemaal nergens op.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 25 juni 2011 @ 14:13:18 #28
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_98644596
@Rijstbal:

Ik heb nog maar 1 Assaidi over, en ik zit op PS3 (zie handtekening). Assaidi IF is trouwens geweldig in 4-3-3 op links, maar op CAM vast ook. Mijn vaste spits bij m'n Hveen squad is trouwens Papadopulos, hij is echt veel beter dan Dost. Die moeten jullie ook eens proberen :P
pi_98644717
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:07 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Ik snap echt niet waarom je nou zo raar doet..Ik zeg gewoon dat ik een finale had verwacht met spelers die echt laten zien skills te hebben en ze spelen nu in deze finale allebei gewoon als veredelde noobs..dat valt me tegen. Nergens zeg ik dat ik het beter zou doen of iets dergelijks, dus dan kan je wel met je kinderachtige opmerkingen komen, maar dat slaat helemaal nergens op.
Dat je deze gasten noobs noemt slaat totaal nergens op. Ze hebben duizenden FIFA spelers achter zich gelaten.
Als zij veredelde noobs zijn en jij niet beter, dan ben je dus zelf ook een noob? Volgens mij ben je wel wat beter dan een noob :).
De finale kunnen ze er misschien wel uitzien als noobs, maar vergeet niet de druk die er is dat je wel om 20k speelt. Maar om ze nou veredelde noobs te gaan noemen gelijk vind ik nergens op slaan :)

quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:07 schreef Idioteque het volgende:
Dit is toch ook het speltype waarbij elk team even goed is, en er dus niet echt spelers rondlopen met 90 skill? Chelsea en Real Madrid wat je daar ziet zijn dan even wat minder goed dan dat ze normaal zijn.
Alleen in de online kwalificatie hebben ze dat gedaan. Offline zijn de teams hun normale sterkte.
pi_98644837
Die finale daar spelen is natuurlijk wel wat anders dan thuis achter je console spelers wegvagen, wat omni ook al zei, dat is een andere druk. Als je even relaxt zo'n finale kan spelen en je niveau kan halen, dan beschik je over een kwaliteit die de tegenstander misschien niet heeft... en ik denk dat ze beide die kwaliteit niet hadden.

En wie zegt dat de twee beste in de finale staan? Voetbal is zoooo vaak oneerlijk! De beste wint echt niet altijd.
pi_98644843
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:16 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Dat je deze gasten noobs noemt slaat totaal nergens op. Ze hebben duizenden FIFA spelers achter zich gelaten.
Als zij veredelde noobs zijn en jij niet beter, dan ben je dus zelf ook een noob? Volgens mij ben je wel wat beter dan een noob :).
De finale kunnen ze er misschien wel uitzien als noobs, maar vergeet niet de druk die er is dat je wel om 20k speelt. Maar om ze nou veredelde noobs te gaan noemen gelijk vind ik nergens op slaan :)

[..]

Alleen in de online kwalificatie hebben ze dat gedaan. Offline zijn de teams hun normale sterkte.
Zo moeilijk is het niet Omni :')
Dat er iemand naar de finale gaat door alleen crosses te geven op Drogba betekent never nooit dat hij goed is in FIFA. Finale of niet.. Volgensmij moet je de finale nog eens bekijken, uber slecht.
pi_98644856
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:16 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

[..]

Spelen als een veredelde noob is heel iets anders dan een veredelde noob zijn hè. Uiteraard speelt de druk etc ze parten, maar ik had gewoon iets van klasse verwacht en zag werkelijk niets bijzonders..niet qua pressing, niet qua tactiek, acties, passes..je wint uiteraard niet zoveel met enkel geluk, maar het niveau viel me gewoon tegen. Als ik Barca-Real zie in het echt dan kan het me ook tegenvallen..wil niet zeggen dat ik het zelf beter doe :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_98644859
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:21 schreef laucas het volgende:
Die finale daar spelen is natuurlijk wel wat anders dan thuis achter je console spelers wegvagen, wat omni ook al zei, dat is een andere druk. Als je even relaxt zo'n finale kan spelen en je niveau kan halen, dan beschik je over een kwaliteit die de tegenstander misschien niet heeft... en ik denk dat ze beide die kwaliteit niet hadden.
Dat weten we ook wel, Tim zegt toch ook ''verwachten''
pi_98644932
Ik ventileer alleen mijn mening, ik reageerde nergens op
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:21 schreef Santello het volgende:

[..]

Dat weten we ook wel, Tim zegt toch ook ''verwachten''
quote:
En wie zegt dat de twee beste in de finale staan? Voetbal is zoooo vaak oneerlijk! De beste wint echt niet altijd.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 14:25:48 #35
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_98644990
Ja het valt mij ook wat tegen hoor. Ik heb niet echt iets gezien waarvan ik echt dacht Wow.
pi_98645091
Ik ben het wel eens met tim eigenlijk.. Ze zullen vast goed zijn hoor. Maar daar is in deze finale niet veel van te zien.
pi_98645140
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:21 schreef Santello het volgende:

[..]

Zo moeilijk is het niet Omni :')
Dat er iemand naar de finale gaat door alleen crosses te geven op Drogba betekent never nooit dat hij goed is in FIFA. Finale of niet.. Volgensmij moet je de finale nog eens bekijken, uber slecht.
Als iemand in de finale daar komt, heeft hij echt wel skills hoor.

En ok, de match kan dan tegenvallen. Maar dat zegt niks over de spelers
pi_98645162
Die kans bij precies de 2min bijf.. Hij schiet zo laat :o dat is best slecht :P
pi_98645222
Iemand clubs op ps3? Ik ben wel online (hermanpyro)
pi_98645306
weet je wat pas slecht is?
een 3-0 voorsprong weggeven :)

3-3, nu verlengen ;(

3-6 verloren.. wat slecht O.o

[ Bericht 17% gewijzigd door OmniRocket op 25-06-2011 14:44:10 ]
pi_98645660
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:35 schreef OmniRocket het volgende:

3-3, nu verlengen ;(

kan gebeuren :*
met je Poolse josti's?
pi_98645698
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:45 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

met je Poolse josti's?
Haha nee, met m'n eerste teams zelfs... te veel aan het posten tussendoor ;(
pi_98645731
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:35 schreef OmniRocket het volgende:

3-3, nu verlengen ;(

met je Poolse josti's?
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:46 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Haha nee, met m'n eerste teams zelfs... te veel aan het posten tussendoor ;(
niet meer doen dan he :P dat haalt je uit je concentratie.
pi_98645982
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 14:21 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Spelen als een veredelde noob is heel iets anders dan een veredelde noob zijn hè. Uiteraard speelt de druk etc ze parten, maar ik had gewoon iets van klasse verwacht en zag werkelijk niets bijzonders..niet qua pressing, niet qua tactiek, acties, passes..je wint uiteraard niet zoveel met enkel geluk, maar het niveau viel me gewoon tegen. Als ik Barca-Real zie in het echt dan kan het me ook tegenvallen..wil niet zeggen dat ik het zelf beter doe :)
Ok :) nu snap ik je :)
pi_98646123
potje bronze's omni?
pi_98646436
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:00 schreef laucas het volgende:
potje bronze's omni?
is goed... start net een match, daarna :)
pi_98646464
Ik wacht wel :P
pi_98646557
zo te zien redelijk wat mensen op ps3 online? iemand clubs? :D
hardcoholic
pi_98646707
1e helft voorbij
pi_98646827
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:12 schreef Ferdii het volgende:
zo te zien redelijk wat mensen op ps3 online? iemand clubs? :D
prima, zo eerst even omni slachten :7
pi_98646891
Clubs? @Xbox
pi_98646993
3-2 gewonnen... zijn m'n spelers wel fit trouwens.. want ze zitten nu op 90 ofzo? ;(
pi_98647229
1-1 bij rust
pi_98647242
tering wat een lagg zeg, ik heb niks aan staan en ben de enige in huis met internet aan atm :P
pi_98647256
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:36 schreef laucas het volgende:
tering wat een lagg zeg, ik heb niks aan staan en ben de enige in huis met internet aan atm :P
jah , hij hapert regelmatig..
  zaterdag 25 juni 2011 @ 15:44:07 #56
168576 Idioteque
take the money and run
pi_98647482
Ik doe ook wel even een potje clubs mee
pi_98647507
Dronken polen gewonnen :P
pi_98647517
lucky fuck! met je klote voorzetten :P

Gebruik je de cornervlag als referentiepunt, want de rest is wazig? :P
pi_98647539
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:45 schreef laucas het volgende:
lucky fuck! met je klote voorzetten :P

Gebruik je de cornervlag als referentiepunt, want de rest is wazig? :P
Mwah... het is dat m'n spelers zo traag zijn, anders had ik nog wel paar meer echte kansen gehad :P. Jij schoot ze steeds over :-o

Hoe bedoel je?

2e helft was trouwens haper weg hier.
pi_98647583
ja tweede helft was lagg weg maar me spelers liepen constant kut dus hele tweede helft maar ultra aanvallend gespeeld :')

clubs?
pi_98647656
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:47 schreef laucas het volgende:
ja tweede helft was lagg weg maar me spelers liepen constant kut dus hele tweede helft maar ultra aanvallend gespeeld :')

clubs?
ok :)
  zaterdag 25 juni 2011 @ 15:53:40 #62
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_98647766
Een spits met 3-5-2 heeft die gewoon een lichtgroene schoen in een 4-4-2 opstelling? En die spits gelinkt aan 2 spelers uit dezelfde league, maar niet van dezelfde club/nationaliteit kan die 9 chem halen dan?
pi_98647833
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:53 schreef GuRBuH het volgende:
Een spits met 3-5-2 heeft die gewoon een lichtgroene schoen in een 4-4-2 opstelling? En die spits gelinkt aan 2 spelers uit dezelfde league, maar niet van dezelfde club/nationaliteit kan die 9 chem halen dan?
Nee ;)
pi_98647839
was cam aan het veranderen :)
pi_98647964
Leuke pot Rijstbal, je speelt duidelijk beter als voorheen. Maanden geleden hebben we ook een pot gedaan en verloor je kansloos :P

Toch krijg je deze overwinning niet van me, morale van mijn spelers is onder 30 met Silva op 4 zelfs hahah. Tevens had ik mijn fitness niet kunnen regelen.

Dikke rematch binnenkort ;)

Welke opstelling speel je trouwens, overal een mannetje vrij :9~
  zaterdag 25 juni 2011 @ 16:04:11 #66
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_98648086
quote:
2s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 15:55 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Nee ;)
1 antwoord op twee vragen? :P
pi_98648122

Kijk hoe triest.

Iemand een kaartje morale squad doneren? ;(
pi_98648206
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 16:05 schreef Santello het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk hoe triest.

Kosten geen drol ;)
pi_98648218
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 16:04 schreef GuRBuH het volgende:

[..]

1 antwoord op twee vragen? :P
Ja :P
Donkergroene positie krijg je dan, en je haalt max 7.
pi_98648498
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 16:05 schreef Santello het volgende:
[ afbeelding ]

Kijk hoe triest.

Wtf, hoe krijg je dat voor elkaar? :o

Brachile is klaar :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 25 juni 2011 @ 16:17:25 #71
123411 LinQ
Met een Q
pi_98648507
Bah ik kom niet van mijn Ribery af :( Heb er op het moment niks aan, ben een Serie A team aan het maken en wil graag Sneijder en Milito nog. Maar heb eerst coins nodig :P
Laten we lekker linQ gaan doen!
  zaterdag 25 juni 2011 @ 16:21:27 #72
244271 WJE11
Not Arrogant, Just Better MUFC
pi_98648613
Iemand potje op de xbox?

GT: OmdatHetNietKan

Erg goed ben ik btw niet, meer casual :)
'Don't hate the player, hate the Game'
pi_98648762
5 verdedigers @ clubs, alleen maar counteren :P
pi_98648779
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 16:26 schreef laucas het volgende:
5 verdedigers @ clubs, alleen maar counteren :P
die aanname bij die through ball op mij :')
  zaterdag 25 juni 2011 @ 16:28:09 #75
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98648829
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 16:00 schreef Santello het volgende:
Leuke pot Rijstbal, je speelt duidelijk beter als voorheen. Maanden geleden hebben we ook een pot gedaan en verloor je kansloos :P

Toch krijg je deze overwinning niet van me, morale van mijn spelers is onder 30 met Silva op 4 zelfs hahah. Tevens had ik mijn fitness niet kunnen regelen.

Dikke rematch binnenkort ;)

Welke opstelling speel je trouwens, overal een mannetje vrij :9~
Toen speelde ik ook geen FUT ;) En om even jou smoesjes te ontkrachten.
Bij vriendschappelijke potjes tellen de morale en fitness niet mee. :P Chemistry natuurlijk wel.

Ik speel 41212. Duurste opstelling die er is en imo ook de fijnste. :)
pi_98648917
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 16:28 schreef Rijstbal het volgende:

[..]

Toen speelde ik ook geen FUT ;) En om even jou smoesjes te ontkrachten.
Bij vriendschappelijke potjes tellen de morale en fitness niet mee. :P Chemistry natuurlijk wel.

Ik speel 41212. Duurste opstelling die er is en imo ook de fijnste. :)
Mss dat het door die instelling kwam dan hahaha
  zaterdag 25 juni 2011 @ 16:33:17 #77
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98648962
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 16:31 schreef Santello het volgende:

[..]

Mss dat het door die instelling kwam dan hahaha
Dat zal het wel zijn ja :P
pi_98649118
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 16:33 schreef Rijstbal het volgende:

[..]

Dat zal het wel zijn ja :P
Ik vind je echt leuk FIFA spelen. Op balbezit, de vrije man zoeken.
Zelf heb ik daar veel moeite mee, ik pingpong hem zo snel mogelijk naar voren :')
pi_98649211
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 16:38 schreef Santello het volgende:
Nou PS3 spelers, sla je slag

http://cgi.ebay.nl/Spanis(...)&hash=item3cb9594a92
Het zijn altijd de Duitsers die op ebay verkopen voor mijn gevoel :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 25 juni 2011 @ 16:46:52 #81
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_98649327
Iemand ervaring met Raúl als spits? (al dan niet IF) Ik ben bang dat hij te langzaam is....
pi_98649385
Eto'o en Milito beiden op 91 goals :D
pi_98651077
Ik heb FIFA UT sinds vanmiddag een weekje niet gespeeld ofzo, en nu is het weer super tof om te doen. Blijkbaar is het goed om er toch even geen aandacht aan te besteden. :')
pi_98651591
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 17:37 schreef ForumPimp het volgende:
Ik heb FIFA UT sinds vanmiddag een weekje niet gespeeld ofzo, en nu is het weer super tof om te doen. Blijkbaar is het goed om er toch even geen aandacht aan te besteden. :')
Ik speel het nu al een week niet, ik ga soms op FUT site, zet al mijn brons weer op TL met BIN 200 coins. Als er een paar gekocht zijn, 400 coins pakje halen en erop zetten.. Ik heb nu 20K :P

Handig als je op school zit of waar dan ook.. :P
pi_98651707
glimmende Wylde LM Scotland met 83 pace in mijn bronse pakje.. :D

Over 2 weken ga ik weer spelen met hopelijk 40K te besteden.. :D

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 25-06-2011 17:55:59 ]
pi_98652354
Net begonnen met Ultimate Team, kan ik een nieuwe kit kopen en zo ja hoe?
"Ambition is the last refuge of failure." ~ Oscar Wilde
pi_98652489
Oh laat maar, die zitten dus in die packs? :P
"Ambition is the last refuge of failure." ~ Oscar Wilde
pi_98652528
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 18:25 schreef Hrzd het volgende:
Je kan ze ook zelf kopen op de trade
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 25 juni 2011 @ 18:28:32 #89
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_98652540
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 18:25 schreef Hrzd het volgende:
Ja onder andere, maar die zou ik eerst niet kopen als beginner. Zowieso zou ik in dit stadium geen geld gaan uitgeven aan kits. Je hebt wss je geld wel nodig voor contracten.
  zaterdag 25 juni 2011 @ 18:41:13 #90
33317 GotenSSJ
eilander 4-life
pi_98652851
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/79327569

Wat eigenlijk een hele cheape goal moest worden (Tegenstander maakte ook zulke cheapass goals, dus ik ook ;) ) werd toch een beauty!

Robin van Persie _O_ Scoorde overigens nog 4x in dezelfde wedstrijd :)
Xbox Live Gamertag : ThaD16
pi_98652918
Speelde ik net tegen iemand van hier? 3-5-2 Nederlands elftal.
"A goal without a plan is just a wish." - Antoine de Saint-Exupery
pi_98654730
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/79259095

zo gister met dzu dzu zak gescored bij een vriend van me, lucky hoe die de bal krijgt maar niet minder mooi :P
pi_98656377
Iemand clubs op xbox?
Hier schreef Maver24:
Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool
Hier schreef Roypsv:
stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
pi_98656527
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 16:17 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Wtf, hoe krijg je dat voor elkaar? :o

Brachile is klaar :)
[ afbeelding ]
IF Droguet. 79.
pi_98657249
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:27 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand clubs op xbox?
als ik thuis ben vanavond misschien, mits er nog anderen bij zijn natuurlijk :P
pi_98657505
Invite me eens op clubs.....
  zaterdag 25 juni 2011 @ 21:04:01 #97
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98657767
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:56 schreef Santello het volgende:
Invite me eens op clubs.....
Je kan jezelf inviten.

Jij zit trouwens toch al bij een andere club? :P
pi_98657856
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 21:04 schreef Rijstbal het volgende:

[..]

Je kan jezelf inviten.

Jij zit trouwens toch al bij een andere club? :P
Neen is gestopt :')

Waar moet ik op zoeken *O*
  zaterdag 25 juni 2011 @ 21:07:01 #99
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98657895
Bij clubs van je vrienden. FC Zolderkamer
pi_98657948
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 21:07 schreef Rijstbal het volgende:
Bij clubs van je vrienden. FC Zolderkamer
Die heb jij zeker verzonnen
  zaterdag 25 juni 2011 @ 21:08:07 #101
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98657950
Dat eerste potje was echt onverdiend vriend. ;( Eigen goal op het eind ook nog 8)7
  zaterdag 25 juni 2011 @ 21:08:20 #102
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98657956
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 21:08 schreef Santello het volgende:

[..]

Die heb jij zeker verzonnen
jwz

Fok! is niet toegestaan :')
pi_98657975
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 21:08 schreef Rijstbal het volgende:
Dat eerste potje was echt onverdiend vriend. ;( Eigen goal op het eind ook nog 8)7
Ik moest keihard lachen, ik heb je omhaal bewaard. Die ga ik ooit eens ergens opsturen als ''mijn'' goal van de maand :D
  zaterdag 25 juni 2011 @ 21:10:53 #104
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98658063
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 21:08 schreef Santello het volgende:

[..]

Ik moest keihard lachen, ik heb je omhaal bewaard. Die ga ik ooit eens ergens opsturen als ''mijn'' goal van de maand :D
:{

Die goals maak ik wel vaker met mn Koreanen :P Komt ook omdat ze niet kunnen koppen. :')
Kan je trouwens ff linkje geven van mn goal :P Wil hem wel terugzien :9
pi_98658436
Eerst maicon kopen of door sparen voor Balzarett IF 83 hmmmmmmmmm
pi_98658722
Rijstbal en Santello, zijn jullie vanavond online voor clubs?
  zaterdag 25 juni 2011 @ 21:35:56 #108
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98658865
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 21:21 schreef Santello het volgende:
Eerst maicon kopen of door sparen voor Balzarett IF 83 hmmmmmmmmm
De prijs van Balzaretti is flink aan het stijgen. :{ Damn bijna 80k

quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Na 10 ben ik er
pi_98659105
Na 10
pi_98659129
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 21:35 schreef Rijstbal het volgende:

[..]

De prijs van Balzaretti is flink aan het stijgen. :{ Damn bijna 80k

Mijn formatie 41212 was er voor 40k 2 weken terug, toen zat ik nog te twijfelen :')
  zaterdag 25 juni 2011 @ 21:50:14 #111
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98659359
Zuur... 40k is wel heel erg cheap.
Die contracten zijn ze nu ook aan het pricefixen :')
pi_98659918
Ik doe ook mee met clubs !
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_98659969
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 20:31 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

IF Droguet. 79.
hij is aardig rare..hele dag nog niet op trade gezien (nu niet thuis)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zaterdag 25 juni 2011 @ 22:10:56 #114
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_98660044
Tricken.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zaterdag 25 juni 2011 @ 22:21:55 #115
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_98660427
Ik heb last van een irritante bug in FIFA.

Ik ben nu Malaga en heb uiteraard alle nieuwe aankopen verwerkt. Maar als ik Van Nistelrooij of Mathijssen in de basis wil zetten loopt hij vast? Je ziet dus gewoon het scherm en de geselecteerde speler die ik wil wisselen, maar het geluid gaat wel gewoon verder.

Meer mensen die hier last van gehad hebben?
  zaterdag 25 juni 2011 @ 22:22:11 #116
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98660438
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 22:07 schreef Kamikazie het volgende:
Ik doe ook mee met clubs !
Ik ben er over een kwartiertje
pi_98660618
Zoveel spelers in je club :')
pi_98661720
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 22:08 schreef Tim86 het volgende:

[..]

hij is aardig rare..hele dag nog niet op trade gezien (nu niet thuis)
Klopt hij is inderdaad niet heel vaak op de trade. Maar het het staat ook gewoon mooier als je weer een extra IF'je hebt. :D

Je weet dat hij normaal LM is?
  zaterdag 25 juni 2011 @ 23:30:31 #119
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98662656
Wie is vandieren? :P
pi_98662793
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 23:01 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

Klopt hij is inderdaad niet heel vaak op de trade. Maar het het staat ook gewoon mooier als je weer een extra IF'je hebt. :D

Je weet dat hij normaal LM is?
Jup, I know :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_98666546
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 23:30 schreef Rijstbal het volgende:
Wie is vandieren? :P
Wie is linQ
Wie is mathijs
  zondag 26 juni 2011 @ 02:05:07 #122
123411 LinQ
Met een Q
pi_98667707
Ik ben linQ :p makkelijk he ;)
  zondag 26 juni 2011 @ 12:08:55 #123
343993 DinkMonkey
Hope is a waking dream.
pi_98673460
Waar kan je je statistieken zien van je virtuele prof speler. Ik speel altijd een prof klassement wedstrijd online. Maar ik wil weten hoeveel keer ik totaal gescoord hebt maar ik zie niks.
Waar kan je statistieken vinden?
Hope is a waking dream.
pi_98674758
Ik ben bezig met een team met 5verdedigers :@ Ben nu wel benieuwd of het echt zo goed is :P
pi_98675008
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 12:08 schreef DinkMonkey het volgende:
Waar kan je je statistieken zien van je virtuele prof speler. Ik speel altijd een prof klassement wedstrijd online. Maar ik wil weten hoeveel keer ik totaal gescoord hebt maar ik zie niks.
Bij Clubs kan je het online vinden of je moet klikken op spelers selectie op je console, maar volgens mij bedoel jij iets anders wat ik nooit heb gespeeld.
  zondag 26 juni 2011 @ 13:14:21 #126
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98675129
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 12:08 schreef DinkMonkey het volgende:
Spelershub ;)
pi_98675178
quote:
1s.gif Op zaterdag 25 juni 2011 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ben er ook weer als het goed is!
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 01:17 schreef Santello het volgende:

[..]

Wie is linQ
Wie is mathijs
Mathijs is Kamikazie ;) Zie OP.
pi_98675286
Nog iemand hier die IF eredivisie spelers nodig heeft? (ps3)
  zondag 26 juni 2011 @ 13:24:27 #129
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98675410
Zijn die contracten altijd zo duur rond deze tijd?
  zondag 26 juni 2011 @ 13:25:50 #130
343993 DinkMonkey
Hope is a waking dream.
pi_98675451
Spelershub is toch voor je berichten? en niet je statistieken.
Hope is a waking dream.
pi_98675505
Eredivisie is ook veel minder te krijgen zeg :O
  zondag 26 juni 2011 @ 13:44:05 #132
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98676048
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 13:25 schreef DinkMonkey het volgende:
Spelershub is toch voor je berichten? en niet je statistieken.
Druk eens op RT :p
pi_98676707
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 13:24 schreef Rijstbal het volgende:
Zijn die contracten altijd zo duur rond deze tijd?
Daarom is kan je nu met pakjes kopen gewoon nog winst maken. Gewone contracten gaan voor 600 en de rare contracts voor 800 of meer. Als je dan zo'n squad fitness kaart erbij hebt dan heb je je pakje er al uit :) Had gister Touré en Sanchez in een pakje, die waren samen meer dan 5k waard, 2 contractjes verkopen en je hebt winst. Pakjes kopen is leuker dan handelen :P Maar ik ga vanaf nu even zilveren pakjes halen, morgen om 7 uur stap ik weer over op goud
  zondag 26 juni 2011 @ 14:06:57 #134
343993 DinkMonkey
Hope is a waking dream.
pi_98676863
Ik zie wel statistieken van 1 tegen 1 wedstrijd en met je profclub. Maar je kan ook prof klassenment wedstrijden. Daar zie ik geen info over.
Hope is a waking dream.
pi_98676930
Nog even kaka kopen en mijn team is klaar *O* Ben benieuwd of het fijn speelt dat 5-2-1-2.
Denk sowieso dat ik binnen een week weer een 4-3-3 team er van maak maar oke :P
pi_98677062
quote:
6s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:08 schreef mash_ het volgende:
Nog even kaka kopen en mijn team is klaar *O* Ben benieuwd of het fijn speelt dat 5-2-1-2.
Denk sowieso dat ik binnen een week weer een 4-3-3 team er van maak maar oke :P
heb een paar keer 5-2-1-2 gespeeld bij een vriend, ik vond het echt ontiegelijk kut spelen :P
pi_98677112
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:12 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

heb een paar keer 5-2-1-2 gespeeld bij een vriend, ik vond het echt ontiegelijk kut spelen :P
Over 40 min kan ik spelen dus ik zal het wel zien. :) Wil gewoon eens wat anderen proberen dan ik normaal speel. EN iedereen heeft altijd haat tegen 5verdedigers dus moet wel goed zijn :P
  zondag 26 juni 2011 @ 14:38:41 #138
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98678015
quote:
6s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:14 schreef mash_ het volgende:

[..]

Over 40 min kan ik spelen dus ik zal het wel zien. :) Wil gewoon eens wat anderen proberen dan ik normaal speel. EN iedereen heeft altijd haat tegen 5verdedigers dus moet wel goed zijn :P
532 ^O^
  zondag 26 juni 2011 @ 15:32:03 #139
343993 DinkMonkey
Hope is a waking dream.
pi_98679859
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:06 schreef DinkMonkey het volgende:
Ik zie wel statistieken van 1 tegen 1 wedstrijd en met je profclub. Maar je kan ook prof klassenment wedstrijden. Daar zie ik geen info over.
?
Hope is a waking dream.
  zondag 26 juni 2011 @ 15:35:00 #140
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98679964
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 15:32 schreef DinkMonkey het volgende:

[..]

?
Dat weet ik dan ook niet. :P Sorry.
pi_98680025
quote:
6s.gif Op zondag 26 juni 2011 14:14 schreef mash_ het volgende:

[..]

Niet omdat het goed is, maar omdat het saai is..iedere wedstrijd is het gewoon een potje schaken. Meestal win je alsnog wel, maar het is gewoon niet leuk.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_98681244
Met 5 verdedigers ben je meer toeschouwer dan deelnemer, het is maar net wat je leuk vindt :P

Gisteren misschien wel de mooiste pot ooit gespeeld met me Bronze's. Kerel had een heel IF Brazil team maar kon er niet bijzonder veel mee behalve heel veel rennen. Eerste helft stond ik 2-0 achter. Begin 2e helft ultra aanvallend gaan spelen en toen nog 2-2 kunnen maken. 90'e minuut stond het 4-4, dus verlenging. In de verlenging nog 5x gescored en hij 2x.

Eindstand: 9-6 :P
pi_98681475
Nu paar wedstrijden mee gespeeld gaat best lekker hoor. Gewoon veel je lwb en rwb mee naar voren laten gaan :) werkt goed. Je hoeft je echt niet helemaal in te graven
pi_98681708
Dat doen ze automatisch voor je als je niet in balbezit bent.
pi_98681724
Rijstbal je hebt me ingehaald in aantal wedstrijden in Clubs :o
http://www.eafootballworl(...)0001/1354570/members
Erg handige pagina, altijd even op je PC kijken of er iemand online is :)

Iemand zin in Clubs? :P
pi_98681835
quote:
2s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:22 schreef StijnDa het volgende:
Rijstbal je hebt me ingehaald in aantal wedstrijden in Clubs :o
http://www.eafootballworl(...)0001/1354570/members
Erg handige pagina, altijd even op je PC kijken of er iemand online is :)

Iemand zin in Clubs? :P
Pas op, want VanDieren gaat je ook voorbij streven!
pi_98681865
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:25 schreef Santello het volgende:

[..]

Pas op, want VanDieren gaat je ook voorbij streven!
Nog 60 wedstrijden te gaan :P
pi_98682001
Zin om Clubs te spelen toevallig Santello?
pi_98682728
quote:
2s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:30 schreef StijnDa het volgende:
Zin om Clubs te spelen toevallig Santello?
ik kan wel even clubben als er nog een paar mensen bij zijn :)
pi_98682756
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:51 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

ik kan wel even clubben als er nog een paar mensen bij zijn :)
Yeah :) Zal even een party maken, er zijn wel wat mensen online, kijken of ze mee doen.
pi_98682923
Niemand die online is reageert...
pi_98683121
quote:
2s.gif Op zondag 26 juni 2011 16:56 schreef StijnDa het volgende:
Niemand die online is reageert...
autisten. :{w :P
pi_98683334
holy shit, die gouden 80 contracten verkopen binnen 1 seconden voor 500 :')
pi_98683445
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:08 schreef Dudeweiser het volgende:
holy shit, die gouden 80 contracten verkopen binnen 1 seconden voor 500 :')
Joh..zelfs de silvers (non shiny) zijn snel weg voor dat bedrag
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_98683465
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:11 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Joh..zelfs de silvers (non shiny) zijn binnen 3 minuten ofzo weg voor dat bedrag
waarom moet mn tradepile nou net nu volstaan met bronzen zooi :')
  zondag 26 juni 2011 @ 17:13:30 #156
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_98683503
* MeneerBob is weer aanwezig.
pi_98684287
O sorry heb het helemaal gemist van clubs hier, iemand zin om nu/vnv nog clubs te doen?
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_98684312
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:34 schreef Kamikazie het volgende:
O sorry heb het helemaal gemist van clubs hier, iemand zin om nu/vnv nog clubs te doen?
* Dudeweiser meldt zich voor clubs
pi_98684322
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 17:34 schreef Kamikazie het volgende:
Ik wel, is Dudeweiser nog beschikbaar?

edit: dus.. :P Xbox aan.
pi_98684345
jup ff drinken pakken dan kom ik
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_98684377
ik slinger hem ook aan! :)
pi_98684511
ook nog mensen voor clubs op ps3? :D
hardcoholic
pi_98684864
Epische *** potjes vandaag, een voor een trage poep en spelers willen gewoon niet met vol moraal&fitness... zal het aan de verbinding liggen?
pi_98686760
Ik ga proberen de rossi te pricefixen op de ps3. Doet er iemand mee? :) Elke onder de 2000 kopen voor 3000 verkopen
pi_98688084
IF Steek 85 gehaald voor 1,5 K... Niemand bood op hem.. :{

Eredivisie is zwaar onderschat.. :(
pi_98688235
quote:
6s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:49 schreef mash_ het volgende:
Ik ga proberen de rossi te pricefixen op de ps3. Doet er iemand mee? :) Elke onder de 2000 kopen voor 3000 verkopen
Im in, maar weet je hoeveel Rossi's er zijn? Misschien handiger om alleen in 4-3-2-1/4-3-3 CM en/of 41212 CDM te doen? :P

Of een andere speler, zoals Krasic RM 41212, zijn al wat schaarser.

Keek net even maar die schaarste is ook al behoorlijk wat minder.
pi_98688731
quote:
6s.gif Op zondag 26 juni 2011 18:49 schreef mash_ het volgende:
Ik mag hopen dat dit een grap is :D

quote:
4s.gif Op zondag 26 juni 2011 19:27 schreef Doublepain het volgende:
IF Steek 85 gehaald voor 1,5 K... Niemand bood op hem.. :{

Eredivisie is zwaar onderschat.. :(
Omdat er ook een SIF is lijkt me :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_98688777
Die is 10K.. Belachelijk voor zo'n keeper..!
pi_98688833
Vriend van me heeft de 85 versie en we spelen wel regelmatig potjes samen, maar erg veel ballen laat ie los die toch wel houdbaar. Ook komt ie vaak onbezonnen uit wanneer je dat eigenlijk niet wilt en zit er dan meestal ook naast. Hij heeft wel goede reddingen maar ik vind het maar een flutversie tbh.
pi_98689088
quote:
4s.gif Op zondag 26 juni 2011 19:46 schreef Doublepain het volgende:
Die is 10K.. Belachelijk voor zo'n keeper..!
lol, eerst is de Eredivisie onderschat en dan is de prijs voor een van de beste 10 keepers uit het spel van 10K ineens belachelijk :')
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 26 juni 2011 @ 19:54:27 #171
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98689091
Zijn er nog mensen die zo/vanavond willen clubben? :)
pi_98689186
Ik zou wel willen maar ik kan niet met EA connecten, hele dag al :')
  zondag 26 juni 2011 @ 20:00:18 #173
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98689357
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 19:56 schreef Santello het volgende:
Ik zou wel willen maar ik kan niet met EA connecten, hele dag al :')
Ja omdat Hamlap :P
pi_98689430
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 19:54 schreef Rijstbal het volgende:
Zijn er nog mensen die zo/vanavond willen clubben? :)
tuurlijk, komen Stijn en mathijs ook nog? :)
  zondag 26 juni 2011 @ 20:07:20 #175
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98689647
Geen idee. Ben nu nog even bezig . 9 uur ben ik er.
pi_98690045
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:00 schreef Rijstbal het volgende:

[..]

Ja omdat Hamlap :P
Die blijft lekker bij Ajax, in de finale van de Champions League zal Sigthor en Siem te gebleseerd zijn om te spelern waardoor Hamlap er gewoon 3 in legt. :Y
pi_98690725
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:07 schreef Rijstbal het volgende:
ik 10 uur. Top Gear *O*
pi_98691266
Mijn xbox staat nog steeds aan :P
Nog even wat offline verdiensten gehaald.
Kutcontrollers, heb er nu 2 die niet naar behoren werken.
Die ene is dus echt kapot, de ander valt af en toe gewoon uit ;(
Moet echt een nieuwe gaan halen.
  zondag 26 juni 2011 @ 20:39:42 #179
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98691303
Heb controllers met draad, zoveel chiller, nooit gezeur met batterijen of opladen ofzo.
Drinking for the motherland, thinking for myself.
pi_98691342
9 uur ben ik er bij
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
pi_98691355
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:39 schreef Bonzoo het volgende:
Heb controllers met draad, zoveel chiller, nooit gezeur met batterijen of opladen ofzo.
Toen ik de originele oude xbox had was het ook met draad, maar had ik last van draadbreuk..daardoor was ik steeds connectie kwijt enzo en best veel vrienden van me hadden daar ook last van..echt irritant. Opladen heb ik geen problemen mee..duw hem 1 keer per maand ofzo in de oplader en klaar.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  zondag 26 juni 2011 @ 20:46:27 #182
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98691640
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:40 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Toen ik de originele oude xbox had was het ook met draad, maar had ik last van draadbreuk..daardoor was ik steeds connectie kwijt enzo en best veel vrienden van me hadden daar ook last van..echt irritant. Opladen heb ik geen problemen mee..duw hem 1 keer per maand ofzo in de oplader en klaar.
Heb controllers met draad nu 2 jaar, nog nooit last gehad.
pi_98692075
je bent gewoon te agressief stijn :P die van mij leeft nog steeds na 2 jaar :)
pi_98692224
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:46 schreef Bonzoo het volgende:

[..]

Heb controllers met draad nu 2 jaar, nog nooit last gehad.
Misschien zijn die nieuwe draden ook wel beter..oude xbox is toch al een tijdje terug :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_98692237
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:54 schreef Dudeweiser het volgende:
je bent gewoon te agressief stijn :P die van mij leeft nog steeds na 2 jaar :)
Haha ik gooi er niet mee hoor :P
Heb de ene ook al een jaar of 3 (die uitvallende) en die kapotte 2 jaar maar wel vrij kut dat ze het rond dezelfde tijd hebben begeven :(
edit: Nja niet echt begeven, met de 1e is nog wel te spelen.
pi_98692644
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:40 schreef Kamikazie het volgende:
9 uur ben ik er bij
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 20:07 schreef Rijstbal het volgende:
  zondag 26 juni 2011 @ 21:07:20 #187
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98692732
IK KOM NU
pi_98692764
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:07 schreef Rijstbal het volgende:
IK KOM NU
Ah, dat hoeven wij echt niet te weten hoor.. :{
pi_98692833
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:07 schreef Rijstbal het volgende:
IK KOM NU
  zondag 26 juni 2011 @ 21:10:15 #190
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98692886
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:07 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

Ah, dat hoeven wij echt niet te weten hoor.. :{
pi_98692915
UNABLE TO FUCKING CONNECT TO THE EA SERVERS

WHAT

THE

FUCK
pi_98692947
flikker op man, ps3users spammen hele topics vol over het feit dat iemand een penalty mist :')
  zondag 26 juni 2011 @ 21:12:18 #193
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98692973
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:11 schreef Dudeweiser het volgende:
flikker op man, ps3users spammen hele topics vol over het feit dat iemand een penalty mist :')
Nee lees eens goed ;)
pi_98693031
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:11 schreef Dudeweiser het volgende:
Welk TOpic
pi_98693525
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:13 schreef Santello het volgende:

[..]

Welk TOpic
zal wel rond 60 zijn denk ik :P en je mag dat toch best vertellen als je dat graag wil :)
pi_98693992
quote:
1s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:24 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]
En je mag dat toch best vertellen als je dat graag wil :)
:|W
pi_98694350
Sowieso mensen met een ps3 :')
  zondag 26 juni 2011 @ 21:51:30 #198
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98694980
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 21:39 schreef Santello het volgende:
Kom! we zijn nu aan het ownen
pi_98695457
Ik kan niet met EA connecten toch ;(
  zondag 26 juni 2011 @ 22:10:23 #200
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_98696050
quote:
Hatewr.
pi_98697454
quote:
Ik heb beide, PS3 is het beste.. Tricks gaan veel soepeler en het speelt veel beter dan de Xbox versie..
pi_98697627
En weer met 0-1 verliezen van een team met 5 verdedigers :r

Het is ook elke keer een dejavu. Hij heeft genoeg aan 1 halve kans, ik schiet ze er niet in en het is een poep wedstrijd :P
  zondag 26 juni 2011 @ 23:31:05 #203
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98700110
quote:
4s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:36 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Ik heb beide, PS3 is het beste.. Tricks gaan veel soepeler en het speelt veel beter dan de Xbox versie..
Vrouwenhanden ;)
  maandag 27 juni 2011 @ 00:09:52 #204
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_98702107
PS3 is vet, ik ben er blij mee. Fifa 11 gaat prima, enkel haat aan trampgoal-noobs. Ik ga niet voor de punten ofzo, ik wil mooie doelpuntjes en acties maken.
pi_98702901
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 23:31 schreef Rijstbal het volgende:

[..]

Vrouwenhanden ;)
PS3 is beter..
pi_98703686
wat mij betreft zijn de ps en xbox gelijkwaardig. Laten we geen consolewar starten, die hebben we al eens gehad :P
  maandag 27 juni 2011 @ 00:48:52 #207
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98703887
Saaaaaaaaie wedstrijden :Z
pi_98703929
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 00:48 schreef Rijstbal het volgende:
Saaaaaaaaie wedstrijden :Z
Inderdaad, iedereen gewoon in slaap gevallen. Gaat morgen vast weer beter.
  maandag 27 juni 2011 @ 00:54:55 #209
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98704086
Morgen die Cup pakken met Messi, Ibrahimovic en Daalderop w/
pi_98704265
Zonder mij win je niet swaaaaaaaaaaaa
  maandag 27 juni 2011 @ 01:00:50 #211
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98704306
Oja we hebben natuurlijk El hamdaoui nodig.
pi_98704929
geen Simons? :'(
pi_98705164
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 01:21 schreef Dudeweiser het volgende:
geen Simons? :'(
En Simons ook natuurlijk :P
pi_98705581
quote:
2s.gif Op maandag 27 juni 2011 01:29 schreef StijnDa het volgende:

[..]

En Simons ook natuurlijk :P
gelukkig :P zitten we al in de halve finale of nog steeds de kwart?
  maandag 27 juni 2011 @ 01:58:44 #215
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98705818
quote:
1s.gif Op maandag 27 juni 2011 01:46 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

gelukkig :P zitten we al in de halve finale of nog steeds de kwart?
:Y

Ik ga morgen denk ik die Spaanse commentaar kopen :D

pi_98705914
Halve finale
pi_98708475
ik heb nu 99% van de VP verdiensten... no life much? :P
pi_98708529
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 08:38 schreef brainbird het volgende:
ik heb nu 99% van de VP verdiensten... no life much? :P
Wat heb je nog niet?
pi_98709716
ik heb mijn 5verdedigers team gister alweer verkocht en maar weer een 433 team begonnen :P het team wat ik nu heb (nog niet klaar) Speelt wel erg fijn _O_

http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#jY75nXeCba5WJ

essien zit nu nog even op de bank omdat hij fit moet worden.

[ Bericht 12% gewijzigd door mash_ op 27-06-2011 10:00:30 ]
  maandag 27 juni 2011 @ 09:55:40 #220
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_98709892
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 00:54 schreef Rijstbal het volgende:
Morgen die Cup pakken met Messi, Ibrahimovic en Daalderop w/
En hebben jullie de cup?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_98710719
quote:
2s.gif Op maandag 27 juni 2011 08:42 schreef StijnDa het volgende:
Wat heb je nog niet?
3 verdiensten voor keeper nog :P MOTM enzo en 50 wedstrijden :')
:P

[ Bericht 0% gewijzigd door brainbird op 27-06-2011 10:31:28 ]
  maandag 27 juni 2011 @ 10:36:10 #222
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98711041
Iemand zin in een potje FUT op de 360?
pi_98711154
Wat is die gerrard duur :( ik wil een middenveld van gerrard - essien - lampard
pi_98711349
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 01:58 schreef Rijstbal het volgende:

[..]

:Y

Ik ga morgen denk ik die Spaanse commentaar kopen :D

Gast hij is gratis
  maandag 27 juni 2011 @ 12:18:01 #225
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98714346
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 10:45 schreef Santello het volgende:

[..]

Gast hij is gratis
Ik heb alleen Engels, Nederlands en Frans. Kan hem ook niet vinden in de store :{
  maandag 27 juni 2011 @ 12:24:24 #226
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_98714566
Eindelijk NAT 2! Graf experiabox. Nu eindelijk 1vs1 en goede FUT matches vinden
pi_98715848
Zilveren pakjes kopen gaat wel lekker. Trek net Marlos uit een een pakje, 74 CF van Sao Paolo, rond de 40-50k waard. Zat ook nog een Squad fitness kaartje in :)
pi_98715975
Iemand potje FUT?
Hier schreef Maver24:
Hier schreef Roypsv:
  maandag 27 juni 2011 @ 13:18:33 #229
269099 Bonzoo
Perfectly Lonely
pi_98716187
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:12 schreef Kamikazie het volgende:
Iemand potje FUT?
360?
pi_98716321
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Zilveren pakjes kopen gaat wel lekker. Trek net Marlos uit een een pakje, 74 CF van Sao Paolo, rond de 40-50k waard. Zat ook nog een Squad fitness kaartje in :)
Nice. Ligt eraan welke opstelling, heb 'm ook nog nodig :P
pi_98716509
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:21 schreef laucas het volgende:

[..]

Hij had eerst een 343 opstelling, maar ik had nog een 4312 liggen dus die heb ik er maar overheen gegooid
pi_98716790
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 13:21 schreef laucas het volgende:

[..]

hij zit op Xbox.
pi_98717578
I know, maar ik kom 'm niet veel tegen en al helemaal niet in 41212 dus het is nog even geduld hebben :P
pi_98718728
Wie vinden jullie de beste keeper uit de engelse comp?

ik heb nu given, hij is een heel stuk goedkoper dan cech of pepe reina. En hij doet het eigenlijk heel erg goed. :)

[ Bericht 67% gewijzigd door mash_ op 27-06-2011 14:29:34 ]
  maandag 27 juni 2011 @ 15:13:33 #235
123411 LinQ
Met een Q
pi_98720495
Ik had Pepe Reina in mijn spaanse elftal vindt hem in vergelijking met Buffon (heb nu serie A team) niet super goed. Weet niet hoe Cech het doet...

Heb nu het volgende team:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#ggwMgE0hba50g

Heb naast Ibra ook Milito als ST, maar merk dat ik Milito vaker inbreng voor Eto'o, vooral als ik in de tweede helft achter sta en weinig kansen creëer. Met Milito en Ibra combineer ik toch makkelijker, misschien dat ik Milito nog als standaard CF ga gebruiken :)
pi_98721227
Milito is echt goed, maar als CF zou ik hem niet zo snel gebruiken. Z'n passing is wel aan de lage kant. Dan zou ik eerder Ibrahimovic als CF gebruiken, zijn passing is nog best goed namelijk.
pi_98721500
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:31 schreef Tobi-wan het volgende:
Milito is echt goed, maar als CF zou ik hem niet zo snel gebruiken. Z'n passing is wel aan de lage kant. Dan zou ik eerder Ibrahimovic als CF gebruiken, zijn passing is nog best goed namelijk.
Heb m net gekocht voor m'n serie A maar die prutser heeft maar 3* skills, beetje jammer :P
Nu nog Eto'o halen als sub voor ibra.

Als CF kan ik je echt IF Seedorf aanraden, goede passing , lekker schot en laat zich niet makkelijk van de bal zetten.
  maandag 27 juni 2011 @ 15:38:36 #238
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98721559
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:37 schreef DannyDeko het volgende:

[..]

Heb m net gekocht voor m'n serie A maar die prutser heeft maar 3* skills, beetje jammer :P

Milito is een baas o|O
pi_98721644
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:38 schreef Rijstbal het volgende:

[..]

Milito is een baas o|O
En toch schiet ie in m'n enige wedstrijd die ik net heb gespeeld met 'm 2 keer op de lat en 1 keer op de paal!
Suazo O+ > Milito :') Maar nee hij speelt wel ok, moet ff wennen dat ik op die positie nu Milito heb staan ipv Pato :)
pi_98721913
Milito scoort juist uit onmogelijke hoeken!
pi_98721960
ik speelde tijd geleden met
4-3-1-2

Dan ibra cf, canvani en eto als st
werkte erg goed. :)
  maandag 27 juni 2011 @ 15:51:36 #242
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98722205
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:45 schreef Santello het volgende:
Milito scoort juist uit onmogelijke hoeken!
Zemmer, doet je Fifa het al? :P
pi_98722511
quote:
6s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:46 schreef mash_ het volgende:
ik speelde tijd geleden met
4-3-1-2

Dan ibra cf, canvani en eto als st
werkte erg goed. :)
TOTY Cavani? Anders zou ik gewoon Milito nemen. Ik vond Milito gelijkwaardig aan TIF Cavani.
pi_98723224
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:58 schreef Tobi-wan het volgende:

[..]

TOTY Cavani? Anders zou ik gewoon Milito nemen. Ik vond Milito gelijkwaardig aan TIF Cavani.
UP versie. Vind ik een stuk fijner spelen dan Milito. Ik weet niet wat het is maar ik kan echt niks met milito :P
  maandag 27 juni 2011 @ 16:18:37 #245
123411 LinQ
Met een Q
pi_98723527
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 15:31 schreef Tobi-wan het volgende:
Thanks voor de tip, ga het proberen :) IF Seedorf kan ik ook nog wel een keer halen. Heb geen coins meer en wil mijn verdediging nog eerst versterken met Lucio en Maicon :)
pi_98724620
Kan iemand mij helpen, EA flikkert me er steeds uit en als ik erdoor kom gigantische lag en flikkert hij me er alsnog uit. En 9 van de 10 keer zijn de EA servers bij mij unavaileble terwijl dat niet zo is!.
  maandag 27 juni 2011 @ 16:45:39 #247
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98724810
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:41 schreef Santello het volgende:
Kan iemand mij helpen, EA flikkert me er steeds uit en als ik erdoor kom gigantische lag en flikkert hij me er alsnog uit. En 9 van de 10 keer zijn de EA servers bij mij unavaileble terwijl dat niet zo is!.
Heb je dat ook met andere spellen?
pi_98725110
neen
  maandag 27 juni 2011 @ 17:02:07 #249
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_98725536
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 16:41 schreef Santello het volgende:
PS3/Xbox?
pi_98725708
Gister iets van 20x rossi gekocht. verkoop ze nu steeds met 500 winst ofzo.Gaat nog best goed :) ik had toch nog ziek veel bidtokens :P
pi_98725720
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:02 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

PS3/Xbox?
Als ik xbox zeg ga je zeker zeggen dat ps3 beter is :')
  maandag 27 juni 2011 @ 17:06:28 #252
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_98725745
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:05 schreef Santello het volgende:

[..]

Als ik xbox zeg ga je zeker zeggen dat ps3 beter is :')
Nee, zo gay ben ik niet :').
Ik had hetzelfde met ps3 maar dat lag dus aan mn NAT type
pi_98725779
Mensen hier hebben vaker zoiets gehad en dan moest je bepaalde poorten open zetten toch?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
  maandag 27 juni 2011 @ 17:08:15 #254
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_98725830
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:07 schreef Tim86 het volgende:
Mensen hier hebben vaker zoiets gehad en dan moest je bepaalde poorten open zetten toch?
Zoiets ja, ook de UPnP openknallen.
pi_98725974
Ik heb straks mijn droom middenveld af O+

Gerrard - Essien - Lampard :D
  maandag 27 juni 2011 @ 17:12:20 #256
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98725977
Feyenoord supporters :') Hij stuurt me voor de wedstrijd een berichtje. IK MAAK JE AF KK JOOD. Ik zeg ok.

5-1 gewonnen met mn koreanen *)
pi_98726112
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:12 schreef Rijstbal het volgende:
Feyenoord supporters :') Hij stuurt me voor de wedstrijd een berichtje. IK MAAK JE AF KK JOOD. Ik zeg ok.

5-1 gewonnen met mn koreanen *)
u mad Feyenoorder? :P
vind ik zo sneu als mensen dat gaan sturen :')
pi_98726214
Hey, leuke TT!
Hier is mijn inzending :9.

http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/79488561
pi_98726460
quote:
6s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:12 schreef mash_ het volgende:
Ik heb straks mijn droom middenveld af O+

Gerrard - Essien - Lampard :D
En de rest van de ploeg? Wel Drogba he? :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_98726496
FC Barcelona maar weer eens verkocht.

IF MLS team. Ik had graag de RB als RM gehad, maar de vervanger voor die RB, een CB (IF Gonzalez, LA Galaxy), is vrijwel onmogelijk om te krijgen op de Xbox.

Simpel Spaans BBVA team. Helaas zijn alle Spaanse en zilveren BBVA IFs verdedigers, had graag overal nog wat upgrades gehad.

Met La Furia Plata zojuist een 85-rated BBVA team (met Kaká, Aguëro, etc.) met 4-0 en 60% balbezit verslagen. Zilveren teams geven inderdaad meer voldoening.
pi_98726546
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:27 schreef psychedelicate het volgende:
FC Barcelona maar weer eens verkocht.

[ afbeelding ]
IF MLS team. Ik had graag de RB als RM gehad, maar de vervanger voor die RB, een CB (IF Gonzalez, LA Galaxy), is vrijwel onmogelijk om te krijgen op de Xbox.

[ afbeelding ]
Simpel Spaans BBVA team. Helaas zijn alle Spaanse en zilveren BBVA IFs verdedigers, had graag overal nog wat upgrades gehad.

Met La Furia Plata zojuist een 85-rated BBVA team (met Kaká, Aguëro, etc.) met 4-0 en 60% balbezit verslagen. Zilveren teams geven inderdaad meer voldoening.
Toffe teams :)

Op RM lijkt Jeffren van Barca me wel chill voor je :)
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_98726739
Jeffrén heb ik inderdaad over nagedacht, maar naast zijn veel te hoge prijs (10k-ish) vind ik zijn SHO (61) en PAS (69) wat aan de lage kant. Bovendien is hij linksbenig, wat ik niet handig vind voor een RM.

Ik heb nog 25k + Xavi over, misschien dat ik ooit IF Soriano van Barcelona B ga proberen. Suggesties voor een ander leuk zilver team voor zo'n 40/50k zijn ook welkom.
pi_98727764
Wat is een goede opstelling voor een Nederlands elftal?
pi_98727787
Mooie teams hoor!

Speel zelf ook alleen nog maar met Silvers, vind het meer fun en een grotere uitdaging.. af en toe nog eens een potje met FC Bojan :P
pi_98728076
Die complete MLS IF Team is echt sick.
pi_98728920
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:07 schreef Tim86 het volgende:
Denk het niet, gebeurde zomaar gister.
pi_98729006
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 17:26 schreef Tim86 het volgende:

[..]

En de rest van de ploeg? Wel Drogba he? :D
Nope. Daar heb ik geen coins voor. Ga nu mijn laatste 70K aan gerrard uitgeven.
pi_98729056
quote:
6s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:25 schreef mash_ het volgende:

[..]

Nope. Daar heb ik geen coins voor. Ga nu mijn laatste 70K aan gerrard uitgeven.
Haal Drogba mannnnnnnnn.
Die Gerard scoort wel altijd van 999999999 meter afstand :')
pi_98729104
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 18:27 schreef Santello het volgende:

[..]

Haal Drogba mannnnnnnnn.
Die Gerard scoort wel altijd van 999999999 meter afstand :')
Drogba is 10x zo duur :P En dzeko voldoet prima verlopig :)
pi_98731023
Ich kan nichts tun ;(
pi_98731241
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:15 schreef Santello het volgende:
Ich kan nichts tun ;(
du kannst EA ein email schicken vielleicht?
pi_98732338
ik moet echt eens weer m'n kansen gaan afronden ;(
  maandag 27 juni 2011 @ 19:45:42 #273
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98732402
clubs?
pi_98732711
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:20 schreef Dudeweiser het volgende:

[..]

du kannst EA ein email schicken vielleicht?
Halte smaul du penna!
pi_98733252
Hi all - this is where the summer transfers will live! This space will be owned by Tornzy, however it won't pretty for a few days... Stay tuned for more updates!

Transfers released during Mon Jun 27 Happy Hour, along with the players' overalls:
Neuer, Manuel 86
Young, Ashley 83
Diego Alves 82
Şahin, Nuri 83
Nolan, Kevin 79
Ba, Demba 80
Friedel, Brad 82
Douchez, Nicolas82
Gameiro, Kévin 82
Pirlo, Andrea 80
Mexès, Philippe 82
Dzsudzsák, Balázs80
Rami, Adil 81
Cabaye, Yohan 80
Schürrle, Andre 80
Klose, Miroslav 83
Toulalan, Jérémy83
César (GK) 79
Zokora, Didier 81
Larsson, Sebastian79
Amalfitano, Morgan79
Janssen, Theo 79
Taiwo, Taye 80
Rodríguez, Alberto Junior79
Diego C astro 78
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_98733360
Ricky van W?
Stijn S?
pi_98733680
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:06 schreef OmniRocket het volgende:
Ricky van W?
Stijn S?
Be my guest :)
http://forum.ea.com/uk/posts/list/795920.page
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_98733835
poepratings van de meeste
  maandag 27 juni 2011 @ 20:18:08 #279
343993 DinkMonkey
Hope is a waking dream.
pi_98733932
Speelt iemand hier virutele prof?
Hope is a waking dream.
  maandag 27 juni 2011 @ 20:18:49 #280
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_98733968
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:18 schreef DinkMonkey het volgende:
Speelt iemand hier virutele prof?
Meer dan genoeg, maar dan online met clubs.
  maandag 27 juni 2011 @ 20:23:09 #281
343993 DinkMonkey
Hope is a waking dream.
pi_98734199
Ik speel ook online. Ik speel meestal niet met een club maar via Prof-klassement match.
Hope is a waking dream.
pi_98734655
Nog 1 verdienste voor de VP! en dan 100%. Moet nog 18 wedstrijden als keeper :)
  maandag 27 juni 2011 @ 20:34:40 #283
343993 DinkMonkey
Hope is a waking dream.
pi_98734696
Ik ben een SP. Maar ik spel meestal als elk. Bij normale wedstrijden scoor ik minstens 1 x per 2 wedstrijden.
Hope is a waking dream.
pi_98735291
pff.. weer verloren terwijl ik tegenstander wegspeel :{
kan niet meer scoren >.<
pi_98735316
Net weer eens een krankzinnig FUT-wedstrijdje gespeeld. 6-6 na 90 minuten, uiteindelijk 7-6 gewonnen in de verlenging. Vrijwel iedere kans ging er aan beide kanten in.

Overigens heb ik mijn drie laatste finales de afgelopen weken verloren omdat mijn tegenstander liep te cheaten. Vreselijk irritant.
  maandag 27 juni 2011 @ 20:49:08 #286
343993 DinkMonkey
Hope is a waking dream.
pi_98735344
Dat is indd zwaar irritant. Kan je cheaten in fifa 11?
Hope is a waking dream.
pi_98735347
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:48 schreef Erik1991 het volgende:
Net weer eens een krankzinnig FUT-wedstrijdje gespeeld. 6-6 na 90 minuten, uiteindelijk 7-6 gewonnen in de verlenging. Vrijwel iedere kans ging er aan beide kanten in.

Overigens heb ik mijn drie laatste finales de afgelopen weken verloren omdat mijn tegenstander liep te cheaten. Vreselijk irritant.
Vertel
pi_98735550
Spel liep al een paar keer vast, maar ging even daarna definitief op 'zwart' bij een 5-0 voorsprong voor mij. Tegenstander zei eerst te leaven, maar moest daarna opeens komen eten van paps en mams.

Andere keer bleef spel al steken bij laadscherm, wanneer je het team van je tegenstander ziet. Ik verliet het spel en verloor de finale. Tegenstander stuurde me een berichtje met iets in de zin van 'thanks for the coins'. Dat stuurde het eerste geval overigens ook. Pubertjes.
pi_98735814
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 20:53 schreef Erik1991 het volgende:
Spel liep al een paar keer vast, maar ging even daarna definitief op 'zwart' bij een 5-0 voorsprong voor mij. Tegenstander zei eerst te leaven, maar moest daarna opeens komen eten van paps en mams.

Andere keer bleef spel al steken bij laadscherm, wanneer je het team van je tegenstander ziet. Ik verliet het spel en verloor de finale. Tegenstander stuurde me een berichtje met iets in de zin van 'thanks for the coins'. Dat stuurde het eerste geval overigens ook. Pubertjes.
kan weleens gebeuren bij FIFA
  maandag 27 juni 2011 @ 21:03:39 #290
343993 DinkMonkey
Hope is a waking dream.
pi_98735991
Inderdaad. Maar tegen dat soort mensen moet je niet spelen. Ojaah,Komt er een keer een fifa toernooi? ofzo.
Hope is a waking dream.
  maandag 27 juni 2011 @ 21:14:15 #291
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_98736510
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 19:45 schreef Rijstbal het volgende:
clubs?
  maandag 27 juni 2011 @ 21:18:13 #292
343993 DinkMonkey
Hope is a waking dream.
pi_98736722
Wat clubs?
Hope is a waking dream.
pi_98738418
lol.. net een gast nadat ik 4-0 voorsta... "u suck, how does your crap team beat mine?"
Was wel leuk om met vingertje voor de mond de 5 en 6-0 te vieren :P

wel lekkere uithaal bij doelpunt.. alhoewel het wel een standaard schot is natuurlijk :P

http://www.easports.com/media/play/video/79508409

[ Bericht 39% gewijzigd door OmniRocket op 27-06-2011 21:59:33 ]
  maandag 27 juni 2011 @ 22:06:00 #294
301145 MeneerBob
Meneer voor jou.
pi_98739443
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 21:50 schreef OmniRocket het volgende:
lol.. net een gast nadat ik 4-0 voorsta... "u suck, how does your crap team beat mine?"
Was wel leuk om met vingertje voor de mond de 5 en 6-0 te vieren :P

wel lekkere uithaal bij doelpunt.. alhoewel het wel een standaard schot is natuurlijk :P

http://www.easports.com/media/play/video/79508409
IJFC? IJsselsteiner?
  maandag 27 juni 2011 @ 22:06:30 #295
220532 GuRBuH
Tamper-banned
pi_98739477
Trek net Manchester Young uit een pack, zo snel mogelijk zien kwijt te raken...
pi_98739762
Kan je spelers van de veiling afhalen in FUT?
Zet net ff iets heeeeel verkeerds erop :X
pi_98739798
quote:
8s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:10 schreef Vork87 het volgende:
Kan je spelers van de veiling afhalen in FUT?
Zet net ff iets heeeeel verkeerds erop :X
Nee, wie is het en op welk platform? Dan kan iemand hem hier wellicht kopen voor je.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_98739971
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:11 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Nee, wie is het en op welk platform? Dan kan iemand hem hier wellicht kopen voor je.
Op de Xbox van me broertje speel af en toe die fifa11
Gaat om IF? noemen jullie het volgensmij vertonghen en eriksen 3421 opstelling dus niet echt super maarja wou ze ff met winst doorverkopen dat word nu moeilijk :X
pi_98740222
Van Twente DB? Accept even de trade dan kan ik ze daarna terugsturen naar je :)

Je hebt voor allebei een trade offer van FC Oss..waardeloze bronze spelers.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_98740414
Naja ik zit te denken om te ze laten staan want opzich heb ik ze heel cheap gekocht
Wat denken jullie tot hoeveel er op geboden zal worden?
pi_98740471
quote:
0s.gif Op maandag 27 juni 2011 22:06 schreef MeneerBob het volgende:

[..]

IJFC? IJsselsteiner?
Nieuwegein, maar ik speel wel bij IJFC :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')