Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister Sm1th (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
DANNYDEKO (DannyDeKo)
mathijs93 (Kamikazie)
The Vital (Shadeauw)
innerbattle (Bonzoo)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
EliteXXL (Fenomeno)
Hij dat was mijn team.!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:10 schreef Tim86 het volgende:
Helemaal klaar met mijn Duitsers..ik mis met 4-3-1-2 echt gewoon de vleugels te veel..wat een kutformatie. Toen ik vannacht niet kon slapen dacht ik aan FUT (!!) en bedacht ik een leuke team: Brachile, 4-3-2-1
Gonzalez-Suazo-Sanchez
Vidal-Isla (helaas wel RM)-Hernanes(of Pizarro)
Dede-Naldo-Lucio(of Silva)-Maicon
Julio Cesar
Kan ik eindelijk met mijn Chileense helden spelen en heb ik er toch een lekkere verdediging achter. Uiteraard zoveel mogelijk IF, behalve achterin.
Oh ik dacht dat ik origineel wasquote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:46 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Hij dat was mijn team.!![]()
Ik zou voorin op links IF Droguett zetten die vond ik wel lekker.
Die wou ik ook proberen. Eigenlijk meer zijn broer maar dies goldquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind zelf trouwens Luuk de Jong de fijnste silver spits. Fernandez kan echt alleen maar rennen..verder niets. Soort Agbonlahor zonder strength.
Biseswar vind ik ook super voor op links (als LF is hij super tenminste..)
5 verdedigers?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:02 schreef Rijstbal het volgende:
Ik heb trouwens flinke aankopen gedaan bij mn Koreaanse team. Park is echt binnen 20 seconden na de aftrap al helemaal leeg.
[ afbeelding ]
Deze week zijn er 3 silvere IF's uitgekomen. Als ik die nu zou kopen ben ik 150k kwijt
Het zijn zilvere. Ik speel dan ook tegen 5 sterrenteams.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
5 verdedigers?
Tevens, Firefox 3.6
mja daar heb je wel een puntquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:05 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Het zijn zilvere. Ik speel dan ook tegen 5 sterrenteams.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:37 schreef Tim86 het volgende:
ahh, ik krijg een mooi cadeau van iemand. Ik had mijn TOTY Ozil voor 198K BIN staan (CM). Krijg ik een trade offer van Rooney(CF), Gerrard +45K..omgerekend iets van 230K
wat een aardige jongemanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:37 schreef Tim86 het volgende:
ahh, ik krijg een mooi cadeau van iemand. Ik had mijn TOTY Ozil voor 198K BIN staan (CM). Krijg ik een trade offer van Rooney(CF), Gerrard +45K..omgerekend iets van 230K
Jammer dat ik niet weet wie hij is, anders had hij een bloemetje gekregenquote:
Uitspraak slaat nergens opquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:48 schreef Tim86 het volgende:
http://www.fifa.com/inter(...)d=1460437/index.html
Die gasten zijn fucking matig zeg..
Die kansen worden slecht afgemaakt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:48 schreef Tim86 het volgende:
http://www.fifa.com/inter(...)d=1460437/index.html
Die gasten zijn fucking matig zeg..
Alsof ik nooit H2H speel of met vrienden? Bij een finale van zoiets verwacht ik gewoon 2 gasten die echt wat kunnen..soepele passing, skill moves etc. Wat ik hier zie is 1 gast die alleen maar aan het pingpongen is op het middenveld, dan de lofted through ball steeds doet en iedere aanval wil eindigen met een cross op Drogba. De andere (die verloor) heeft wat meer skill aan de bal, maar kan totaal niet verdedigen en heeft geen idee wanneer hij moet schieten..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:54 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Uitspraak slaat nergens op
FUT is ten eerste heel wat anders dan H2H , en in zo'n toernooi is de druk ook heel anders....
Als je ze zo matig vind, doe dan volgend jaar mee. 20k in de pocket toch?
Makkelijk praten. Maar tot nu toe zie ik hun daar in de finale staan en zijn er al duizenden FIFA spelers afgevallen. Ik zou volgend jaar meedoen als ik jou was. 20k rijker, zou het nu ook alvast uitgeven.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof ik nooit H2H speel of met vrienden? Bij een finale van zoiets verwacht ik gewoon 2 gasten die echt wat kunnen..soepele passing, skill moves etc. Wat ik hier zie is 1 gast die alleen maar aan het pingpongen is op het middenveld, dan de lofted through ball steeds doet en iedere aanval wil eindigen met een cross op Drogba. De andere (die verloor) heeft wat meer skill aan de bal, maar kan totaal niet verdedigen en heeft geen idee wanneer hij moet schieten..
Ik snap echt niet waarom je nou zo raar doet..Ik zeg gewoon dat ik een finale had verwacht met spelers die echt laten zien skills te hebben en ze spelen nu in deze finale allebei gewoon als veredelde noobs..dat valt me tegen. Nergens zeg ik dat ik het beter zou doen of iets dergelijks, dus dan kan je wel met je kinderachtige opmerkingen komen, maar dat slaat helemaal nergens op.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:06 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Makkelijk praten. Maar tot nu toe zie ik hun daar in de finale staan en zijn er al duizenden FIFA spelers afgevallen. Ik zou volgend jaar meedoen als ik jou was. 20k rijker, zou het nu ook alvast uitgeven.
Dat je deze gasten noobs noemt slaat totaal nergens op. Ze hebben duizenden FIFA spelers achter zich gelaten.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom je nou zo raar doet..Ik zeg gewoon dat ik een finale had verwacht met spelers die echt laten zien skills te hebben en ze spelen nu in deze finale allebei gewoon als veredelde noobs..dat valt me tegen. Nergens zeg ik dat ik het beter zou doen of iets dergelijks, dus dan kan je wel met je kinderachtige opmerkingen komen, maar dat slaat helemaal nergens op.
Alleen in de online kwalificatie hebben ze dat gedaan. Offline zijn de teams hun normale sterkte.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:07 schreef Idioteque het volgende:
Dit is toch ook het speltype waarbij elk team even goed is, en er dus niet echt spelers rondlopen met 90 skill? Chelsea en Real Madrid wat je daar ziet zijn dan even wat minder goed dan dat ze normaal zijn.
Zo moeilijk is het niet Omniquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat je deze gasten noobs noemt slaat totaal nergens op. Ze hebben duizenden FIFA spelers achter zich gelaten.
Als zij veredelde noobs zijn en jij niet beter, dan ben je dus zelf ook een noob? Volgens mij ben je wel wat beter dan een noob.
De finale kunnen ze er misschien wel uitzien als noobs, maar vergeet niet de druk die er is dat je wel om 20k speelt. Maar om ze nou veredelde noobs te gaan noemen gelijk vind ik nergens op slaan
[..]
Alleen in de online kwalificatie hebben ze dat gedaan. Offline zijn de teams hun normale sterkte.
Spelen als een veredelde noob is heel iets anders dan een veredelde noob zijn hè. Uiteraard speelt de druk etc ze parten, maar ik had gewoon iets van klasse verwacht en zag werkelijk niets bijzonders..niet qua pressing, niet qua tactiek, acties, passes..je wint uiteraard niet zoveel met enkel geluk, maar het niveau viel me gewoon tegen. Als ik Barca-Real zie in het echt dan kan het me ook tegenvallen..wil niet zeggen dat ik het zelf beter doequote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:16 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Dat je deze gasten noobs noemt slaat totaal nergens op. Ze hebben duizenden FIFA spelers achter zich gelaten.
Als zij veredelde noobs zijn en jij niet beter, dan ben je dus zelf ook een noob? Volgens mij ben je wel wat beter dan een noob.
De finale kunnen ze er misschien wel uitzien als noobs, maar vergeet niet de druk die er is dat je wel om 20k speelt. Maar om ze nou veredelde noobs te gaan noemen gelijk vind ik nergens op slaan
[..]
Alleen in de online kwalificatie hebben ze dat gedaan. Offline zijn de teams hun normale sterkte.
Dat weten we ook wel, Tim zegt toch ook ''verwachten''quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:21 schreef laucas het volgende:
Die finale daar spelen is natuurlijk wel wat anders dan thuis achter je console spelers wegvagen, wat omni ook al zei, dat is een andere druk. Als je even relaxt zo'n finale kan spelen en je niveau kan halen, dan beschik je over een kwaliteit die de tegenstander misschien niet heeft... en ik denk dat ze beide die kwaliteit niet hadden.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:21 schreef Santello het volgende:
[..]
Dat weten we ook wel, Tim zegt toch ook ''verwachten''
quote:En wie zegt dat de twee beste in de finale staan? Voetbal is zoooo vaak oneerlijk! De beste wint echt niet altijd.
Als iemand in de finale daar komt, heeft hij echt wel skills hoor.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:21 schreef Santello het volgende:
[..]
Zo moeilijk is het niet Omni![]()
Dat er iemand naar de finale gaat door alleen crosses te geven op Drogba betekent never nooit dat hij goed is in FIFA. Finale of niet.. Volgensmij moet je de finale nog eens bekijken, uber slecht.
kan gebeurenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:35 schreef OmniRocket het volgende:
weet je wat pas slecht is?
een 3-0 voorsprong weggeven
3-3, nu verlengen
3-6 verloren.. wat slecht O.o
Haha nee, met m'n eerste teams zelfs... te veel aan het posten tussendoorquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:45 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
kan gebeuren
met je Poolse josti's?
kan gebeurenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:35 schreef OmniRocket het volgende:
weet je wat pas slecht is?
een 3-0 voorsprong weggeven
3-3, nu verlengen
3-6 verloren.. wat slecht O.o
niet meer doen dan hequote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:46 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Haha nee, met m'n eerste teams zelfs... te veel aan het posten tussendoor
Okquote:Op zaterdag 25 juni 2011 14:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Spelen als een veredelde noob is heel iets anders dan een veredelde noob zijn hè. Uiteraard speelt de druk etc ze parten, maar ik had gewoon iets van klasse verwacht en zag werkelijk niets bijzonders..niet qua pressing, niet qua tactiek, acties, passes..je wint uiteraard niet zoveel met enkel geluk, maar het niveau viel me gewoon tegen. Als ik Barca-Real zie in het echt dan kan het me ook tegenvallen..wil niet zeggen dat ik het zelf beter doe
prima, zo eerst even omni slachtenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:12 schreef Ferdii het volgende:
zo te zien redelijk wat mensen op ps3 online? iemand clubs?
jah , hij hapert regelmatig..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:36 schreef laucas het volgende:
tering wat een lagg zeg, ik heb niks aan staan en ben de enige in huis met internet aan atm
Mwah... het is dat m'n spelers zo traag zijn, anders had ik nog wel paar meer echte kansen gehadquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:45 schreef laucas het volgende:
lucky fuck! met je klote voorzetten
Gebruik je de cornervlag als referentiepunt, want de rest is wazig?
okquote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:47 schreef laucas het volgende:
ja tweede helft was lagg weg maar me spelers liepen constant kut dus hele tweede helft maar ultra aanvallend gespeeld
clubs?
Neequote:Op zaterdag 25 juni 2011 15:53 schreef GuRBuH het volgende:
Een spits met 3-5-2 heeft die gewoon een lichtgroene schoen in een 4-4-2 opstelling? En die spits gelinkt aan 2 spelers uit dezelfde league, maar niet van dezelfde club/nationaliteit kan die 9 chem halen dan?
Kosten geen drolquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:05 schreef Santello het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hoe triest.
Iemand een kaartje morale squad doneren?
Wtf, hoe krijg je dat voor elkaar?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:05 schreef Santello het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk hoe triest.
Iemand een kaartje morale squad doneren?
die aanname bij die through ball op mijquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:26 schreef laucas het volgende:
5 verdedigers @ clubs, alleen maar counteren
Toen speelde ik ook geen FUTquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:00 schreef Santello het volgende:
Leuke pot Rijstbal, je speelt duidelijk beter als voorheen. Maanden geleden hebben we ook een pot gedaan en verloor je kansloos
Toch krijg je deze overwinning niet van me, morale van mijn spelers is onder 30 met Silva op 4 zelfs hahah. Tevens had ik mijn fitness niet kunnen regelen.
Dikke rematch binnenkort
Welke opstelling speel je trouwens, overal een mannetje vrij![]()
Mss dat het door die instelling kwam dan hahahaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:28 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Toen speelde ik ook geen FUTEn om even jou smoesjes te ontkrachten.
Bij vriendschappelijke potjes tellen de morale en fitness niet mee.Chemistry natuurlijk wel.
Ik speel 41212. Duurste opstelling die er is en imo ook de fijnste.
Dat zal het wel zijn jaquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:31 schreef Santello het volgende:
[..]
Mss dat het door die instelling kwam dan hahaha
Ik vind je echt leuk FIFA spelen. Op balbezit, de vrije man zoeken.quote:
Het zijn altijd de Duitsers die op ebay verkopen voor mijn gevoelquote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:38 schreef Santello het volgende:
Nou PS3 spelers, sla je slag
http://cgi.ebay.nl/Spanis(...)&hash=item3cb9594a92
Ik speel het nu al een week niet, ik ga soms op FUT site, zet al mijn brons weer op TL met BIN 200 coins. Als er een paar gekocht zijn, 400 coins pakje halen en erop zetten.. Ik heb nu 20Kquote:Op zaterdag 25 juni 2011 17:37 schreef ForumPimp het volgende:
Ik heb FIFA UT sinds vanmiddag een weekje niet gespeeld ofzo, en nu is het weer super tof om te doen. Blijkbaar is het goed om er toch even geen aandacht aan te besteden.
Je kan ze ook zelf kopen op de tradequote:
Ja onder andere, maar die zou ik eerst niet kopen als beginner. Zowieso zou ik in dit stadium geen geld gaan uitgeven aan kits. Je hebt wss je geld wel nodig voor contracten.quote:
IF Droguet. 79.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 16:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wtf, hoe krijg je dat voor elkaar?
Brachile is klaar
[ afbeelding ]
Je kan jezelf inviten.quote:
Neen is gestoptquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:04 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Je kan jezelf inviten.
Jij zit trouwens toch al bij een andere club?![]()
Die heb jij zeker verzonnenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:07 schreef Rijstbal het volgende:
Bij clubs van je vrienden. FC Zolderkamer
Ik moest keihard lachen, ik heb je omhaal bewaard. Die ga ik ooit eens ergens opsturen als ''mijn'' goal van de maandquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:08 schreef Rijstbal het volgende:
Dat eerste potje was echt onverdiend vriend.Eigen goal op het eind ook nog
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:08 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik moest keihard lachen, ik heb je omhaal bewaard. Die ga ik ooit eens ergens opsturen als ''mijn'' goal van de maand
De prijs van Balzaretti is flink aan het stijgen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:21 schreef Santello het volgende:
Eerst maicon kopen of door sparen voor Balzarett IF 83 hmmmmmmmmm
Na 10 ben ik erquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Rijstbal en Santello, zijn jullie vanavond online voor clubs?
Mijn formatie 41212 was er voor 40k 2 weken terug, toen zat ik nog te twijfelenquote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:35 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
De prijs van Balzaretti is flink aan het stijgen.Damn bijna 80k
hij is aardig rare..hele dag nog niet op trade gezien (nu niet thuis)quote:
Klopt hij is inderdaad niet heel vaak op de trade. Maar het het staat ook gewoon mooier als je weer een extra IF'je hebt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
hij is aardig rare..hele dag nog niet op trade gezien (nu niet thuis)
Jup, I knowquote:Op zaterdag 25 juni 2011 23:01 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Klopt hij is inderdaad niet heel vaak op de trade. Maar het het staat ook gewoon mooier als je weer een extra IF'je hebt.
Je weet dat hij normaal LM is?
Bij Clubs kan je het online vinden of je moet klikken op spelers selectie op je console, maar volgens mij bedoel jij iets anders wat ik nooit heb gespeeld.quote:Op zondag 26 juni 2011 12:08 schreef DinkMonkey het volgende:
Waar kan je je statistieken zien van je virtuele prof speler. Ik speel altijd een prof klassement wedstrijd online. Maar ik wil weten hoeveel keer ik totaal gescoord hebt maar ik zie niks.
Waar kan je statistieken vinden?
Spelershubquote:Op zondag 26 juni 2011 12:08 schreef DinkMonkey het volgende:
Waar kan je je statistieken zien van je virtuele prof speler. Ik speel altijd een prof klassement wedstrijd online. Maar ik wil weten hoeveel keer ik totaal gescoord hebt maar ik zie niks.
Waar kan je statistieken vinden?
Ik ben er ook weer als het goed is!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 21:31 schreef Dudeweiser het volgende:
Rijstbal en Santello, zijn jullie vanavond online voor clubs?
Mathijs is Kamikaziequote:
Druk eens op RT :pquote:Op zondag 26 juni 2011 13:25 schreef DinkMonkey het volgende:
Spelershub is toch voor je berichten? en niet je statistieken.
Daarom is kan je nu met pakjes kopen gewoon nog winst maken. Gewone contracten gaan voor 600 en de rare contracts voor 800 of meer. Als je dan zo'n squad fitness kaart erbij hebt dan heb je je pakje er al uitquote:Op zondag 26 juni 2011 13:24 schreef Rijstbal het volgende:
Zijn die contracten altijd zo duur rond deze tijd?
heb een paar keer 5-2-1-2 gespeeld bij een vriend, ik vond het echt ontiegelijk kut spelenquote:Op zondag 26 juni 2011 14:08 schreef mash_ het volgende:
Nog even kaka kopen en mijn team is klaarBen benieuwd of het fijn speelt dat 5-2-1-2.
Denk sowieso dat ik binnen een week weer een 4-3-3 team er van maak maar oke
Over 40 min kan ik spelen dus ik zal het wel zien.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:12 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
heb een paar keer 5-2-1-2 gespeeld bij een vriend, ik vond het echt ontiegelijk kut spelen
532quote:Op zondag 26 juni 2011 14:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Over 40 min kan ik spelen dus ik zal het wel zien.Wil gewoon eens wat anderen proberen dan ik normaal speel. EN iedereen heeft altijd haat tegen 5verdedigers dus moet wel goed zijn
?quote:Op zondag 26 juni 2011 14:06 schreef DinkMonkey het volgende:
Ik zie wel statistieken van 1 tegen 1 wedstrijd en met je profclub. Maar je kan ook prof klassenment wedstrijden. Daar zie ik geen info over.
Niet omdat het goed is, maar omdat het saai is..iedere wedstrijd is het gewoon een potje schaken. Meestal win je alsnog wel, maar het is gewoon niet leuk.quote:Op zondag 26 juni 2011 14:14 schreef mash_ het volgende:
[..]
Over 40 min kan ik spelen dus ik zal het wel zien.Wil gewoon eens wat anderen proberen dan ik normaal speel. EN iedereen heeft altijd haat tegen 5verdedigers dus moet wel goed zijn
Pas op, want VanDieren gaat je ook voorbij streven!quote:Op zondag 26 juni 2011 16:22 schreef StijnDa het volgende:
Rijstbal je hebt me ingehaald in aantal wedstrijden in Clubs![]()
http://www.eafootballworl(...)0001/1354570/members
Erg handige pagina, altijd even op je PC kijken of er iemand online is
Iemand zin in Clubs?![]()
Nog 60 wedstrijden te gaanquote:Op zondag 26 juni 2011 16:25 schreef Santello het volgende:
[..]
Pas op, want VanDieren gaat je ook voorbij streven!
ik kan wel even clubben als er nog een paar mensen bij zijnquote:Op zondag 26 juni 2011 16:30 schreef StijnDa het volgende:
Zin om Clubs te spelen toevallig Santello?
Yeahquote:Op zondag 26 juni 2011 16:51 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
ik kan wel even clubben als er nog een paar mensen bij zijn
Joh..zelfs de silvers (non shiny) zijn snel weg voor dat bedragquote:Op zondag 26 juni 2011 17:08 schreef Dudeweiser het volgende:
holy shit, die gouden 80 contracten verkopen binnen 1 seconden voor 500
waarom moet mn tradepile nou net nu volstaan met bronzen zooiquote:Op zondag 26 juni 2011 17:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Joh..zelfs de silvers (non shiny) zijn binnen 3 minuten ofzo weg voor dat bedrag
* Dudeweiser meldt zich voor clubsquote:Op zondag 26 juni 2011 17:34 schreef Kamikazie het volgende:
O sorry heb het helemaal gemist van clubs hier, iemand zin om nu/vnv nog clubs te doen?
Ik wel, is Dudeweiser nog beschikbaar?quote:Op zondag 26 juni 2011 17:34 schreef Kamikazie het volgende:
O sorry heb het helemaal gemist van clubs hier, iemand zin om nu/vnv nog clubs te doen?
Im in, maar weet je hoeveel Rossi's er zijn? Misschien handiger om alleen in 4-3-2-1/4-3-3 CM en/of 41212 CDM te doen?quote:Op zondag 26 juni 2011 18:49 schreef mash_ het volgende:
Ik ga proberen de rossi te pricefixen op de ps3. Doet er iemand mee?Elke onder de 2000 kopen voor 3000 verkopen
Ik mag hopen dat dit een grap isquote:Op zondag 26 juni 2011 18:49 schreef mash_ het volgende:
Ik ga proberen de rossi te pricefixen op de ps3. Doet er iemand mee?Elke onder de 2000 kopen voor 3000 verkopen
Omdat er ook een SIF is lijkt mequote:Op zondag 26 juni 2011 19:27 schreef Doublepain het volgende:
IF Steek 85 gehaald voor 1,5 K... Niemand bood op hem..![]()
Eredivisie is zwaar onderschat..
lol, eerst is de Eredivisie onderschat en dan is de prijs voor een van de beste 10 keepers uit het spel van 10K ineens belachelijkquote:Op zondag 26 juni 2011 19:46 schreef Doublepain het volgende:
Die is 10K.. Belachelijk voor zo'n keeper..!
Ja omdat Hamlapquote:Op zondag 26 juni 2011 19:56 schreef Santello het volgende:
Ik zou wel willen maar ik kan niet met EA connecten, hele dag al
tuurlijk, komen Stijn en mathijs ook nog?quote:Op zondag 26 juni 2011 19:54 schreef Rijstbal het volgende:
Zijn er nog mensen die zo/vanavond willen clubben?
Die blijft lekker bij Ajax, in de finale van de Champions League zal Sigthor en Siem te gebleseerd zijn om te spelern waardoor Hamlap er gewoon 3 in legt.quote:
ik 10 uur. Top Gearquote:Op zondag 26 juni 2011 20:07 schreef Rijstbal het volgende:
Geen idee. Ben nu nog even bezig . 9 uur ben ik er.
Toen ik de originele oude xbox had was het ook met draad, maar had ik last van draadbreuk..daardoor was ik steeds connectie kwijt enzo en best veel vrienden van me hadden daar ook last van..echt irritant. Opladen heb ik geen problemen mee..duw hem 1 keer per maand ofzo in de oplader en klaar.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:39 schreef Bonzoo het volgende:
Heb controllers met draad, zoveel chiller, nooit gezeur met batterijen of opladen ofzo.
Heb controllers met draad nu 2 jaar, nog nooit last gehad.quote:Op zondag 26 juni 2011 20:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Toen ik de originele oude xbox had was het ook met draad, maar had ik last van draadbreuk..daardoor was ik steeds connectie kwijt enzo en best veel vrienden van me hadden daar ook last van..echt irritant. Opladen heb ik geen problemen mee..duw hem 1 keer per maand ofzo in de oplader en klaar.
Misschien zijn die nieuwe draden ook wel beter..oude xbox is toch al een tijdje terugquote:Op zondag 26 juni 2011 20:46 schreef Bonzoo het volgende:
[..]
Heb controllers met draad nu 2 jaar, nog nooit last gehad.
Haha ik gooi er niet mee hoorquote:Op zondag 26 juni 2011 20:54 schreef Dudeweiser het volgende:
je bent gewoon te agressief stijndie van mij leeft nog steeds na 2 jaar
quote:
quote:Op zondag 26 juni 2011 20:07 schreef Rijstbal het volgende:
Geen idee. Ben nu nog even bezig . 9 uur ben ik er.
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:07 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Ah, dat hoeven wij echt niet te weten hoor..
Nee lees eens goedquote:Op zondag 26 juni 2011 21:11 schreef Dudeweiser het volgende:
flikker op man, ps3users spammen hele topics vol over het feit dat iemand een penalty mist
Welk TOpicquote:Op zondag 26 juni 2011 21:11 schreef Dudeweiser het volgende:
flikker op man, ps3users spammen hele topics vol over het feit dat iemand een penalty mist
quote:Op zondag 26 juni 2011 21:24 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
En je mag dat toch best vertellen als je dat graag wil
Ik heb beide, PS3 is het beste.. Tricks gaan veel soepeler en het speelt veel beter dan de Xbox versie..quote:
Vrouwenhandenquote:Op zondag 26 juni 2011 22:36 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik heb beide, PS3 is het beste.. Tricks gaan veel soepeler en het speelt veel beter dan de Xbox versie..
quote:Op maandag 27 juni 2011 01:46 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
gelukkigzitten we al in de halve finale of nog steeds de kwart?
Wat heb je nog niet?quote:Op maandag 27 juni 2011 08:38 schreef brainbird het volgende:
ik heb nu 99% van de VP verdiensten... no life much?
En hebben jullie de cup?quote:Op maandag 27 juni 2011 00:54 schreef Rijstbal het volgende:
Morgen die Cup pakken met Messi, Ibrahimovic en Daalderop
3 verdiensten voor keeper nogquote:
Gast hij is gratisquote:Op maandag 27 juni 2011 01:58 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
![]()
Ik ga morgen denk ik die Spaanse commentaar kopen
Ik heb alleen Engels, Nederlands en Frans. Kan hem ook niet vinden in de storequote:
Nice. Ligt eraan welke opstelling, heb 'm ook nog nodigquote:Op maandag 27 juni 2011 13:07 schreef Tobi-wan het volgende:
Zilveren pakjes kopen gaat wel lekker. Trek net Marlos uit een een pakje, 74 CF van Sao Paolo, rond de 40-50k waard. Zat ook nog een Squad fitness kaartje in
Hij had eerst een 343 opstelling, maar ik had nog een 4312 liggen dus die heb ik er maar overheen gegooidquote:Op maandag 27 juni 2011 13:21 schreef laucas het volgende:
[..]
Nice. Ligt eraan welke opstelling, heb 'm ook nog nodig
hij zit op Xbox.quote:Op maandag 27 juni 2011 13:21 schreef laucas het volgende:
[..]
Nice. Ligt eraan welke opstelling, heb 'm ook nog nodig
Heb m net gekocht voor m'n serie A maar die prutser heeft maar 3* skills, beetje jammerquote:Op maandag 27 juni 2011 15:31 schreef Tobi-wan het volgende:
Milito is echt goed, maar als CF zou ik hem niet zo snel gebruiken. Z'n passing is wel aan de lage kant. Dan zou ik eerder Ibrahimovic als CF gebruiken, zijn passing is nog best goed namelijk.
Milito is een baasquote:Op maandag 27 juni 2011 15:37 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Heb m net gekocht voor m'n serie A maar die prutser heeft maar 3* skills, beetje jammer
En toch schiet ie in m'n enige wedstrijd die ik net heb gespeeld met 'm 2 keer op de lat en 1 keer op de paal!quote:
Zemmer, doet je Fifa het al?quote:Op maandag 27 juni 2011 15:45 schreef Santello het volgende:
Milito scoort juist uit onmogelijke hoeken!
TOTY Cavani? Anders zou ik gewoon Milito nemen. Ik vond Milito gelijkwaardig aan TIF Cavani.quote:Op maandag 27 juni 2011 15:46 schreef mash_ het volgende:
ik speelde tijd geleden met
4-3-1-2
Dan ibra cf, canvani en eto als st
werkte erg goed.
UP versie. Vind ik een stuk fijner spelen dan Milito. Ik weet niet wat het is maar ik kan echt niks met militoquote:Op maandag 27 juni 2011 15:58 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
TOTY Cavani? Anders zou ik gewoon Milito nemen. Ik vond Milito gelijkwaardig aan TIF Cavani.
Thanks voor de tip, ga het proberenquote:Op maandag 27 juni 2011 15:31 schreef Tobi-wan het volgende:
Milito is echt goed, maar als CF zou ik hem niet zo snel gebruiken. Z'n passing is wel aan de lage kant. Dan zou ik eerder Ibrahimovic als CF gebruiken, zijn passing is nog best goed namelijk.
Heb je dat ook met andere spellen?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:41 schreef Santello het volgende:
Kan iemand mij helpen, EA flikkert me er steeds uit en als ik erdoor kom gigantische lag en flikkert hij me er alsnog uit. En 9 van de 10 keer zijn de EA servers bij mij unavaileble terwijl dat niet zo is!.
PS3/Xbox?quote:Op maandag 27 juni 2011 16:41 schreef Santello het volgende:
Kan iemand mij helpen, EA flikkert me er steeds uit en als ik erdoor kom gigantische lag en flikkert hij me er alsnog uit. En 9 van de 10 keer zijn de EA servers bij mij unavaileble terwijl dat niet zo is!.
Nee, zo gay ben ik nietquote:Op maandag 27 juni 2011 17:05 schreef Santello het volgende:
[..]
Als ik xbox zeg ga je zeker zeggen dat ps3 beter is
Zoiets ja, ook de UPnP openknallen.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:07 schreef Tim86 het volgende:
Mensen hier hebben vaker zoiets gehad en dan moest je bepaalde poorten open zetten toch?
u mad Feyenoorder?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:12 schreef Rijstbal het volgende:
Feyenoord supportersHij stuurt me voor de wedstrijd een berichtje. IK MAAK JE AF KK JOOD. Ik zeg ok.
5-1 gewonnen met mn koreanen![]()
En de rest van de ploeg? Wel Drogba he?quote:Op maandag 27 juni 2011 17:12 schreef mash_ het volgende:
Ik heb straks mijn droom middenveld af
Gerrard - Essien - Lampard
Toffe teamsquote:Op maandag 27 juni 2011 17:27 schreef psychedelicate het volgende:
FC Barcelona maar weer eens verkocht.
[ afbeelding ]
IF MLS team. Ik had graag de RB als RM gehad, maar de vervanger voor die RB, een CB (IF Gonzalez, LA Galaxy), is vrijwel onmogelijk om te krijgen op de Xbox.
[ afbeelding ]
Simpel Spaans BBVA team. Helaas zijn alle Spaanse en zilveren BBVA IFs verdedigers, had graag overal nog wat upgrades gehad.
Met La Furia Plata zojuist een 85-rated BBVA team (met Kaká, Aguëro, etc.) met 4-0 en 60% balbezit verslagen. Zilveren teams geven inderdaad meer voldoening.
Denk het niet, gebeurde zomaar gister.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:07 schreef Tim86 het volgende:
Mensen hier hebben vaker zoiets gehad en dan moest je bepaalde poorten open zetten toch?
Nope. Daar heb ik geen coins voor. Ga nu mijn laatste 70K aan gerrard uitgeven.quote:Op maandag 27 juni 2011 17:26 schreef Tim86 het volgende:
[..]
En de rest van de ploeg? Wel Drogba he?
Haal Drogba mannnnnnnnn.quote:Op maandag 27 juni 2011 18:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
Nope. Daar heb ik geen coins voor. Ga nu mijn laatste 70K aan gerrard uitgeven.
Drogba is 10x zo duurquote:Op maandag 27 juni 2011 18:27 schreef Santello het volgende:
[..]
Haal Drogba mannnnnnnnn.
Die Gerard scoort wel altijd van 999999999 meter afstand
Halte smaul du penna!quote:Op maandag 27 juni 2011 19:20 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
du kannst EA ein email schicken vielleicht?
Vertelquote:Op maandag 27 juni 2011 20:48 schreef Erik1991 het volgende:
Net weer eens een krankzinnig FUT-wedstrijdje gespeeld. 6-6 na 90 minuten, uiteindelijk 7-6 gewonnen in de verlenging. Vrijwel iedere kans ging er aan beide kanten in.
Overigens heb ik mijn drie laatste finales de afgelopen weken verloren omdat mijn tegenstander liep te cheaten. Vreselijk irritant.
kan weleens gebeuren bij FIFAquote:Op maandag 27 juni 2011 20:53 schreef Erik1991 het volgende:
Spel liep al een paar keer vast, maar ging even daarna definitief op 'zwart' bij een 5-0 voorsprong voor mij. Tegenstander zei eerst te leaven, maar moest daarna opeens komen eten van paps en mams.
Andere keer bleef spel al steken bij laadscherm, wanneer je het team van je tegenstander ziet. Ik verliet het spel en verloor de finale. Tegenstander stuurde me een berichtje met iets in de zin van 'thanks for the coins'. Dat stuurde het eerste geval overigens ook. Pubertjes.
IJFC? IJsselsteiner?quote:Op maandag 27 juni 2011 21:50 schreef OmniRocket het volgende:
lol.. net een gast nadat ik 4-0 voorsta... "u suck, how does your crap team beat mine?"
Was wel leuk om met vingertje voor de mond de 5 en 6-0 te vieren
wel lekkere uithaal bij doelpunt.. alhoewel het wel een standaard schot is natuurlijk
http://www.easports.com/media/play/video/79508409
Nee, wie is het en op welk platform? Dan kan iemand hem hier wellicht kopen voor je.quote:Op maandag 27 juni 2011 22:10 schreef Vork87 het volgende:
Kan je spelers van de veiling afhalen in FUT?
Zet net ff iets heeeeel verkeerds erop
Op de Xbox van me broertje speel af en toe die fifa11quote:Op maandag 27 juni 2011 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, wie is het en op welk platform? Dan kan iemand hem hier wellicht kopen voor je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |