Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3quote:Mister Sm1th (StijnDa)
EpicDude1258 (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
copycat100 (broodjeeimetui)
Ozer86 (druide)
Bardogan (emokid)
Lord Teddybeer (lordteddybeer)
Harregarre (SuperHarregarre)
Guidoble (psychedelicate)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Timnation (Timnation)
Rijstbal (Rijstbal)
DANNYDEKO (DannyDeKo)
mathijs93 (Kamikazie)
The Vital (Shadeauw)
innerbattle (Bonzoo)
OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FIFAquote:KentdeBruin (kentdebruin)
Smookz (Jepperdeprep)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
kaassoldaat (laucas)
Supergeinig (Darkestrah)
fr1tsie (Idioteque)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
EliteXXL (Fenomeno)
Hij dat was mijn team.!quote:Op zaterdag 25 juni 2011 09:10 schreef Tim86 het volgende:
Helemaal klaar met mijn Duitsers..ik mis met 4-3-1-2 echt gewoon de vleugels te veel..wat een kutformatie. Toen ik vannacht niet kon slapen dacht ik aan FUT (!!) en bedacht ik een leuke team: Brachile, 4-3-2-1
Gonzalez-Suazo-Sanchez
Vidal-Isla (helaas wel RM)-Hernanes(of Pizarro)
Dede-Naldo-Lucio(of Silva)-Maicon
Julio Cesar
Kan ik eindelijk met mijn Chileense helden spelen en heb ik er toch een lekkere verdediging achter. Uiteraard zoveel mogelijk IF, behalve achterin.
Oh ik dacht dat ik origineel wasquote:Op zaterdag 25 juni 2011 10:46 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Hij dat was mijn team.!![]()
Ik zou voorin op links IF Droguett zetten die vond ik wel lekker.
Die wou ik ook proberen. Eigenlijk meer zijn broer maar dies goldquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:50 schreef Tim86 het volgende:
Ik vind zelf trouwens Luuk de Jong de fijnste silver spits. Fernandez kan echt alleen maar rennen..verder niets. Soort Agbonlahor zonder strength.
Biseswar vind ik ook super voor op links (als LF is hij super tenminste..)
5 verdedigers?quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:02 schreef Rijstbal het volgende:
Ik heb trouwens flinke aankopen gedaan bij mn Koreaanse team. Park is echt binnen 20 seconden na de aftrap al helemaal leeg.
[ afbeelding ]
Deze week zijn er 3 silvere IF's uitgekomen. Als ik die nu zou kopen ben ik 150k kwijt
Het zijn zilvere. Ik speel dan ook tegen 5 sterrenteams.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 11:54 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
5 verdedigers?
Tevens, Firefox 3.6
mja daar heb je wel een puntquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:05 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Het zijn zilvere. Ik speel dan ook tegen 5 sterrenteams.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:37 schreef Tim86 het volgende:
ahh, ik krijg een mooi cadeau van iemand. Ik had mijn TOTY Ozil voor 198K BIN staan (CM). Krijg ik een trade offer van Rooney(CF), Gerrard +45K..omgerekend iets van 230K
wat een aardige jongemanquote:Op zaterdag 25 juni 2011 12:37 schreef Tim86 het volgende:
ahh, ik krijg een mooi cadeau van iemand. Ik had mijn TOTY Ozil voor 198K BIN staan (CM). Krijg ik een trade offer van Rooney(CF), Gerrard +45K..omgerekend iets van 230K
Jammer dat ik niet weet wie hij is, anders had hij een bloemetje gekregenquote:
Uitspraak slaat nergens opquote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:48 schreef Tim86 het volgende:
http://www.fifa.com/inter(...)d=1460437/index.html
Die gasten zijn fucking matig zeg..
Die kansen worden slecht afgemaakt.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:48 schreef Tim86 het volgende:
http://www.fifa.com/inter(...)d=1460437/index.html
Die gasten zijn fucking matig zeg..
Alsof ik nooit H2H speel of met vrienden? Bij een finale van zoiets verwacht ik gewoon 2 gasten die echt wat kunnen..soepele passing, skill moves etc. Wat ik hier zie is 1 gast die alleen maar aan het pingpongen is op het middenveld, dan de lofted through ball steeds doet en iedere aanval wil eindigen met een cross op Drogba. De andere (die verloor) heeft wat meer skill aan de bal, maar kan totaal niet verdedigen en heeft geen idee wanneer hij moet schieten..quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:54 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Uitspraak slaat nergens op
FUT is ten eerste heel wat anders dan H2H , en in zo'n toernooi is de druk ook heel anders....
Als je ze zo matig vind, doe dan volgend jaar mee. 20k in de pocket toch?
Makkelijk praten. Maar tot nu toe zie ik hun daar in de finale staan en zijn er al duizenden FIFA spelers afgevallen. Ik zou volgend jaar meedoen als ik jou was. 20k rijker, zou het nu ook alvast uitgeven.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 13:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Alsof ik nooit H2H speel of met vrienden? Bij een finale van zoiets verwacht ik gewoon 2 gasten die echt wat kunnen..soepele passing, skill moves etc. Wat ik hier zie is 1 gast die alleen maar aan het pingpongen is op het middenveld, dan de lofted through ball steeds doet en iedere aanval wil eindigen met een cross op Drogba. De andere (die verloor) heeft wat meer skill aan de bal, maar kan totaal niet verdedigen en heeft geen idee wanneer hij moet schieten..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |