Ditquote:Op zaterdag 25 juni 2011 00:55 schreef Stokstaart het volgende:
Laat dr lekker zelf werken als ze nieuwe laarzen nodig heeft.
Ik geef heus wel wat leuks, en zal dr onderhouden als het moet. Maar voor luxe en bullshit ga ik zeker mezelf niet in de schulden steken.
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:04 schreef Stormtrooper11 het volgende:
Dat ze maar lekker zelf alles betaalt
Inderdaad. Veel liever een lief cadeau dan een prijskaartje aan je 'liefde' proberen te hangen. Voor mij zijn lieve cadeautjes van een paar euro vaak romantischer dan iets duurs waardoor ik in verlegenheid word gebracht. Ik begrijp dat niet. Iemand probeerde me eens te versieren door een nieuwe telefoon voor me te kopen. We gingen net een paar dagen met elkaar om (op de werkvloer, en gewoon luchtig...) en ik wist niet hoe ik het had. Geef me dan een bloem of een tekening als je het wilt proberen.quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:08 schreef Ryon het volgende:
Gewoon altijd de rekening delen en af en toe met een bloemetje aan komen zetten.
Ik zie geen reden waarom de man zoveel geld aan meuk zou moeten uitgeven. Dat is meestal een teken van onzekerheid en zeker geen goede basis voor een gelijkwaardige relatie. Natuurlijk is het leuk om elkaar dingen cadeau te doen, maar dat kan al voor een paar tientjes.
Ik zie het al voor me haha! Schat ik heb wat voor je en dan haalt die persoon een ratje uit zijn tasquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:09 schreef Grunge. het volgende:
Tja, ik voel me bij een kleinigheidje al enigszins opgelaten. In vrijwel iedere situatie, dus niet alleen in een relatie. Waarom weet ik niet. Ik zou me erg onprettig voelen wanneer ik een relatief duur cadeau van mijn hypothetische partner zou krijgen. Doe mij dan maar een goedkoop ringetje, een bak patat of een ratje...
.
Hehe. Het lijkt me zo romantisch als een man met wie ik iets serieus heb gewoon een beestje voor me meeneemt uit het asielquote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:14 schreef danny130 het volgende:
[..]
Ik zie het al voor me haha! Schat ik heb wat voor je en dan haalt die persoon een ratje uit zijn tas
De kosten voor de aanschaf van het dier is eenmalig. Maar de kosten erna wow...quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:17 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Hehe. Het lijkt me zo romantisch als een man met wie ik iets serieus heb gewoon een beestje voor me meeneemt uit het asiel!
quote:Op zaterdag 25 juni 2011 01:18 schreef GSbrder het volgende:
Een vriend van me heeft zijn vriendin zijn lul met een strik erom cadeau gedaan voor haar verjaardag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |